גירסת הדפסה        
   
קבוצות דיון סקופים נושא #723431 מנהל    סגן המנהל    מפקח   עיתונאי מקוון    צל"ש  
אשכול מספר 723431        
ש-עצמון לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 10.4.16
56804 הודעות, 223 מדרגים, 405 נקודות.  ראה משוב
יום שבת ל' בכסלו תשפ''ב    14:11   04.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  

שופוני והלבנת הון: ארגוני הפשע נוהרים אחרי רכבי היוקרה  

 

מכוניות הפאר של ארגוני הפשע הפכו חלק מהתשתית הכלכלית שבאמצעותה מלבינים כספים ומחזיקים את הארגון: "למדו לרשום אותם על שם קרובי משפחה, אנשי קש ו'קופים'" • לרוב מדובר גם בסמל סטטוס: "השאיפה של העבריין בחברה הערבית היא להחנות רכב מפואר ליד הבית" • כך מנסים במשטרה לפגוע ב"בטן הרכה" של ארגוני הפשע.

=אור רביד=
|
"לפני כחודש נכנס אלינו לסוכנות בחור צעיר, כשהוא מלווה בשני אנשים שנראים כמו שומרי ראש. הם המתינו בסבלנות שיגיע תורם לשיחה עם סוכן המכירות במגרש מכוניות. הוא חיפש רכב יוקרתי ודי נדיר, שעלותו קרובה למיליון שקלים. אחרי דין ודברים שבמהלכם הם נכנסו למשא ומתן מהיר, הוא קרא לאחד משומרי הראש, הסתודד עימו - וכעבור זמן מה הניח לי על השולחן 500 אלף שקלים. 'את השאר תקבל שהרכב יגיע למגרש', אמר ועזב את המגרש עם פמלייתו". כך שחזר סוכן מכירות בשיחה עם מגזין N12 מפגש שכבר לא ניתן להגדירו נדיר. לדבריו, לא מעט מהלקוחות מגיעים למגרש ומשלמים בכסף מזומן. "זה לא רק במגרש שלנו, אני אומר לך - לא מעט מהעסקאות מתבצעות בכסף מזומן. אותי לא מעניין מאיפה מגיע הכסף כמובן. ברור לי שהוא לא הרוויח את הכסף אחרי סטארט-אפ שנמכר לארה"ב. אני סוחר רכב ולא חוקר של רשות המיסים. אותי מעניין רק דבר אחד - אני רוצה להרוויח". העדות זו, של הסוכן המכירות, אינה דבר חריג. אנשים בעלי כיסים עמוקים שמעוניינם לטשטש את מקור הכספים מבצעים עסקאות יקרות ערך במזומן על מנת לחמוק מתשלומי מס.

כשמזראטי, פרארי ומייבאך הן כבר לא נחלתן של העשירים מהאלפיון העליון, והמחזה של מכוניות יוקרה שחותכות אותך בכביש כבר לא כל-כך נדיר, עם תוכניות מימון אטקרטיביות, עסקאות השכרה נוצצות, והצעות לליסינג תפעולי משתלמות, לא פלא שיותר ויותר ישראלים "משנים סטטוס" ועולים על הכביש עם רכבים בשווי מיליוני שקלים. אבל מה קורה כשאותם רכבים נוצצים הם בסך הכל עוד מסך עשן לעסקאות מפוקפקות, הלבנות הון בשווי מליוני שקלים ועבירות מיסים חמורות ואפילו כיסוי לפעילות עבריינות אלימה? צללנו לעולמן האפל של מוכניות היוקרה.

"אם המטרה שלך היא לעשות מופע ראווה עם רכב היוקרה, הדרך המהירה לכך היא בשכירות או בליסיניג תפעולי, אמנם אתה נוסע ו'נראה' עם הרכב היוקרתי - אבל בפועל הוא לא שלך", אומר עו"ד אורי קינן, מומחה למשפט כלכלי וצווארון לבן, לא פעם הגוף החוקר מגיע לחשוד כדי לבצע תפיסה או חילוט לרכב ואז החוקרים מגלים שהרכב לא שייך לו, והוא חוזר אוטומט לחברת ההשכרה או לחברת הליסינג". ומי האנשים שיסתבכו בעבירות כלכליות? "אנשים שמכירים את עבודת המשטרה ועבודת רשויות האכיפה לא קונים היום רכבי יוקרה. איך הם בכל זאת נוסעים עליהם? חזרנו לליסינג ולהשכרת הרכבים". מי כן נופל כאן? "דווקא אנשים נורמטיבים, שעליהם יותר קל למצוא נכסים רשומים, שם יהיה יותר למשטרה לבצע חילוטים וסעדים".


"אם המטרה שלך היא לעשות מופע ראווה עם רכב היוקרה, הדרך המהירה לכך היא בשכירות או בליסיניג תפעולי, אמנם אתה נוסע ו'נראה' עם הרכב היוקרתי - אבל בפועל הוא לא שלך"

עו"ד קינן משתף אותנו באחד האירועים שבהם נקרא להעניק סיוע משפטי לאחרונה, "רשות המיסים הגיעה בחקירה סמויה לאחד הלקוחות שלי שנחשד בההעלמות מיסים והלבנות הון בסכומים של למעלה מ-100 מיליון שקלים. במסגרת החקירה הגיעו לביתו אנשי היחידה החוקרת, תתאר לעצמך את התמונה הבאה: רכבי גרר מרימים מהחנייה שלוש מכוניות יוקרה, המטרה שלי כעורך דין בתחום הכלכלי הוא לשחרר את הרכבים". עו"ד קינן היה שם ברגעים הקשים שעברו על לקוחותיו: "זה לא רק הפגיעה בסמל סטטוס, זה עצם החדירה לנכס הפרטי שלך, מעבר לעבודה ששולם עליו הרבה כסף, זאת חדירה לפרטיות, זאת תחושה מאוד קשה ולעיתים המחזות בשטח הם ברוטליים וכואבים, הרגע שגוררים לך את הרכב מהחנייה לעיני כל".

לדבריו של עו"ד קינן היקף עבודתו בתחום העבירות הכלכליות זינק בשנים האחרונות: "העבודה זינקה באופן מפחיד, דווקא המהירות שהרשויות פועלות בפגיעה בקניין של אנשים. אני רואה עלייה דרמטית בפגיעה בקניין: זה מתחיל ברכבים, עובר לנכסים ומגיע לכסף רב שיושב בבנקים, העלייה במהירות הביצוע ובכוח שהמחוקק נותן לרשויות היא דרמטית. לשמחתי יש התערבות של בתי המשפט בעבודת הרשויות, הכוח שהם מחזיקים ביד הוא כוח שבעיניי משתמשים בו באופן רב מדי, לעיתים במקרים שלא צריכים להשתמש".

עו"ד אורי קינן
"עלייה דרמטית בפגיעה בקניין". עו"ד אורי קינן
"כשאתה רואה מי נוסע במכוניות האלה עולות לא מעט שאלות"
המאבק המשטרתי בארגוני הפשיעה ובפשיעה החמורה מתמקד בחודשים האחרונים בפן הכלכלי, באמצעות אסטרטגיה שעיקרה לתת "מכה אנושה בבטן הרכה" של אותם ארגונים ויחידים במטרה להביא לקריסתם והתפוררותם ובכך לתרום למיגור הפשיעה. לשם כך חברו בשבועות האחרונים משרדי האכיפה השונים לפעילות משותפת וממוקדת תחת הכותרת "המסלול הבטוח" מתוך ניסיון לסמן יעדים למוטט אותם. "נמשיך להגביר את האכיפה בתחום הפשיעה הכלכלית, כחלק מהמאבק בפשיעה בחברה הערבית, במטרה לחשוף ולמוטט את התשתית הכלכלית של מחוללי הפשיעה הפוגעים בתחושת הביטחון של האזרחים", אמר למגזין N12 גורם בכיר במשטרה.


"העבריינים שנוסעים ברכבי יוקרה הם מגוונים - מעבריין רחוב ועד לעבריין צווארון לבן", מסביר רב-פקד ישראל חזן, מפקד מפלג צפון לאכיפה כלכלית בלהב 433, "בפעילות שלנו בחברה הערבית בחודשים האחרונים זה די מעורב - אין רק עבריינים כלכלים, תמיד זה מעורב בעבירות מחוק העונשין כמו עבירות אלימות או עבירות אמל"ח. בסוף אתה רואה שכל הרכבים לא רשומים על שמו של העבריין, הוא כבר הבין שרשויות האכיפה יכולות די בקלות לאתר ולתפוס אותו דרך הרכב, ואז מה שהוא עושה זה לרשום את הרכב על שם קרובי משפחה או 'קופים' ו'אנשי קש', הרבה פעם הם גם נשארים רשומים על שם מגרשי הרכב, בזמן שהוא משאיר את החשבון 'פתוח' עם מגרש הרכב, הוא ממשיך לנסוע בהם כרגיל".

רב-פקד ישראל חזן, מפקד מפלג צפון לאכיפה כלכלית בלהב 433 (צילום: באדיבות המצולם)
"העבריינים שנוסעים ברכבי יוקרה הם מגוונים - מעבריין רחוב ועד לעבריין צווארון לבן".
מאז שהוקמה היחידה לפני מספר חודשים היא הספיקה להשתתף במספר מכובד של מבצעים משולבים מוצלחים שבהם נעצרו עשרות חשודים והוחרמו מכוניות יוקרה. "במקרה שלנו, בציבור הערבי בולטת המוחצנות של הכסף - בין אם זה רכב מסוג ב.מ.וו X6, או ג'יפ מרצדס G class והיום אלה גם ה'טסלות' שנכנסו חזק. אתה רואה על הכביש מכוניות בשווי מליוני שקלים: זה מראה שאתה עשיר, זה מראה שאתה חזק - רכב זה 'סמל סטטוס'"' מסביר חזן, "כשאדם מגיע לכפר עם 'מייבאך' בשווי מיליון וחצי שקלים, הסביבה מיד מבינה שמדובר באדם בעל עוצמה עם כסף, מישהו משפיע ובעל אמצעים, אבל כשאתה רואה מי נוסע במכוניות האלה עולות לא מעט שאלות. בלא מעט מהמקרים אתה פוגש ברכבי היוקרה צעירים בני 19 ו-20, אם אתה בודק אותם במחשבי ביטוח לאומי, אתה רואה שהם לא עובדים בעבודה שמכניסה את הסכומים האלה, אם הם בכלל הם עובדים - ואתה מבין שיש כאן כסף שחור. או שמדובר בכסף שמקורו בעסקאות פליליות או בכסף אשר לא דווח עליו לרשות המיסים".


"כשאדם מגיע לכפר עם 'מייבאך' בשווי מיליון וחצי שקלים, הסביבה מיד מבינה שמדובר באדם בעל עוצמה עם כסף, מישהו משפיע ובעל אמצעים"

השיחה על אופיו של נהג הרכב החשוד הובילה את רב פקד חזן לשתף בפרטים מעניינים מהפעולה האחרונה של היחדיה, "החשוד המרכזי שלנו נהג על ג'יפ מרצדס G class יוקרתי שהיה רשום על שם אמא של איש מקצוע שאיתו הוא עבד. במהלך החקירה גילינו שאותו איש מקצוע היה שותף לעבירה של החשוד המרכזי, שהיה מלבין אצלו את הכסף". רב-פקד חזן שתף אותנו בתמונה המודיענית שמתקבלת לעיתים ברגע שנעצר לבדיקה אחד מאותם צעירים שנוסע ברכב היוקרה, "המודיעין המשטרתי שלנו מבוסס על מודיעין אנושי ומודיעין אלקטרוני, בנוסף אנחנו בקשר רציף עם הרשות לאיסור הלבנת הון ועם רשות המיסים ורשות שוק ההון ואחרות, כל אלה יחדיו מסייעים לנו לייצר 'פרופיל' לחשוד אם כמבצע ואם כמממן. כשאתה מתחיל לחפש את הכסף אתה מגלה שהעבירות הכי פופלריות הן חשבוניות פיקטביות, הונאות בתחום המטבעות הווירטואלים ועבירות הקשורות לתחום העבירות הכלכליות, עבירות שהסיכון בהן קטן יותר והרווח יהיה גדול יותר".

"לרוב מדובר בדורות הצעירים שרואים את העבריינים, לומדים מהם ומחקים אותם"
איך זה עובד בשטח? "לרוב אתה נחשף לראשונה לעבירה שמתבצעת באותו רגע, ואז אתה גם מגלה לעיתים אורח חיים עשיר וראוותני ולא לגיטימי: אין הכנסות, אין ירושות - אלה דברים שמעוררים חשד". רב פקד חזן הוסיף, "אם פעם ארגוני הפשיעה הקלאסיים היו נוסעים ברכבי יוקרה, היום הם הבינו שהם מושכים בצורה הזאת תשומת לב, ולכן אנשי אותם ארגונים החלו לנסוע עם רכבים שפחות מנקרים עיניים. בחברה הערבית לעומת זאת זה לא ככה, השאיפה של העבריין בחברה הערבית היא להחנות רכב מפואר ליד הבית, לרוב מדובר בדורות הצעירים שרואים את העבריינים, לומדים מהם ומחקים אותם".

רכבי יוקרה (צילום: דוברות המשטרה)
"אתה מבין שמדובר כאן בכסף שחור" | צילום: דוברות המשטרה
מוחמד מג'אדלה, פרשן חדשות 12 מוסיף: "כשרואים עשרות כלי רכב מוחרמים שמעלים אותם על גרר, אתה רואה את השוק הזה – לא מאמינים שזה קורה, כי אותם גורמים מוכרים כמעט לכל החברה הערבית. רגע אחרי שמכניסים אותם גם לכלא, אתה קולט בטיקטוק וברשתות החברתיות אנשים שמתחילים ללעוג להם ולהגיד 'המשטרה כיסחה להם את הצורה'. שומעים גם אנשים שמתחילים להגיד דברים שלא שמענו קודם – "אף פעם לא משתלם לעסוק בחשבוניות פיקטיביות'. אחרי המעצר המתוקשר בכפר מנדא, שקיבל הרבה הדים בחברה הערבית, היה שיח חסר תקדים לרגע, הופצו סרטוני סאטירה שלעגו לאחד העצורים – 'הוא חוזר לנהוג בסובארו, הוא והחברים שלו חוזרים לעבוד בבנייה'".


"אבל החגיגה הזו לא נמשכת יותר מדי – כמה ימים אחרי כן כשהוא משוחרר מהכלא מקבלים אותו עם רכבי יוקרה אחרים, עם זיקוקים, עם זמרים שמשלמים להם עשרות אלפי שקלים רק כדי שיבואו וישירו חצי שעה, ובפועל האופוריה הזו – שהנה המשטרה עושה ועוצרת ומחרימה רכבים – נמשכת רק כמה ימים, ואחרי שהם משתחררים העסק חוזר לדפוק מחדש. לכן יש פה רגשות מעורבים – לרגע הייתה תובנה שהמשטרה עושה את מה שצריך לעשות ויש שינוי בשטח, אבל אחרי כמה ימים חושבים שוב שזה משתלם לגלגל את ההון העצום הזה בשביל שלושה-ארבעה ימי מעצר. לכן יש שני קולות מבחינה חברתית - אלו שמדברים על שינוי מגמה ואלו שאומרים שגם אם המשטרה עוצרת עבריינים, היא משחררת אותם במהרה".


אחרי השחרור מהמעצר המתוקשר, יכול להיות שהמצב יסלים? "זה לא רחוק, להיפך – זה עושה אותם יותר נקמנים ומסוכנים. הם יידעו מתישהו מי גרם לזה שהם ייכנסו לכלא והם יבואו איתו חשבון. היה מקרה אחר במשולש שהחרימו תכשיטי יוקרה – יהלום, זהב – אבל ברמה הבסיסית זה לא הורס את התשתית של אותם ארגונים. אתה פוגע בהם קצת כלכלית אבל הם חוזרים לעבוד באותה התשתית או בתשתית אחרת".

"ברמה הבסיסית זה לא הורס את התשתית של אותם ארגונים. אתה פוגע בהם קצת כלכלית אבל הם חוזרים לעבוד באותה התשתית או באחת אחרת"

מג'אדלה מסביר: "בתחילת ה'גיוס' של אותו צעיר מבהירים לו מה הולך לקרות לו: 'תקשיב, אם אתה נעצר בגלל הפעילות שלך איתנו אתה נכנס לכלא לשנה-שנתיים. המשפחה שלך תקבל את המשכורת שלך, אנחנו נדאג להם לחיים טובים. כשתצא תקבל את הפיצוי שלך על כל דקה שהיית בפנים. המשוואה היא פשוטה מאוד – האם זה משתלם או לא? אם אתה צעיר חסר מעש שאין לך אופק ולא למדת תואר אקדמי ואתה בוחר במסלול הזה, אתה צריך לדעת מראש שאולי תמצא את עצמך אסור אבל אחרי זה תקבל כמה מיליונים טובים ופיצויים".

"אין הכנסות, אין ירושות - אלה דברים שמעוררים חשד" | צילום: דוברות המשטרה
בן ה-20 יהיה מוכן לעשות הכל בשביל "דווארה" עם רכב יוקרה בשכונה
"אני מעל ל-20 שנה בתחום הפלילי - ולא זוכר זינוק כזה בפניות לסיוע משפטי בתחום העבירות הכלכליות וחילוט כמו שמתרחש בשטח בחודשים האחרונים", סיפר בשיחה עם מגזין N12 עו"ד שי טובים המתמחה בחברה הערבית, "אם בכל מחוז משטרתי היתה יחידה אחת שאמונה על פשיעה כלכלית, היום בגלל כמות המקרים והאירועים החריגים בכל מרחב ותחנה יש מומחה בתחום חילוט וסעד זמני. מבחינתי למשל, הטיפול בתיקים שקשורים לפשיעה כלכלית גדלו בצורה משמעותית, אם יש פלח שגדל זה העניין הכלכלי".

היקף העבירות נאמד בכחצי מיליארד שקלים. החרמת רכב יוקרה | צילום: דוברות המשטרה
פשיטה על ארגון פשע בדרום (צילום: דוברות המשטרה)

לדבריו של עו"ד טובים, "הכפר לא מסתכל על התפיסה וההחרמה המשטרתית - אלא על רכב היוקרה. בעיניהם רכב היוקרה הוא מה שעושה אותך", יחד עם זאת עו"ד טובים טוען שמדובר לרוב בפלח מסויים באוכלוסייה הערבית שיעדיף את הנסיעה ברכבי היוקרה, "השכבה המשכילה באוכלסייה לא תחפש ותדרוש רכבי היוקרה - זה לא מעניין אותם. דווקא אלא שאין להם, כאלה שחשוב 'להיספר בחברה', יהיו מוכנים לעשות הכל בשביל רכב יוקרה. בדרך כלל מדובר בשכבה צרה, חבר'ה צעירים בשנות ה-20 לחייהם - וכדי שבן ה-20 יזכה לעשות 'דווארה' ברכב היוקרתי עליו הוא חלם, הוא יקבל אותו ממישהו שיש לו אינטרס, לעיתים בן ה-20 יהיה מוכן לעשות הכל בשביל 'דווארה' והמבין יבין". לדבריו של עו"ד טובים קיים חוט שני המחבר בין עולם הפשיעה לנסיעה ברכבי היוקרה: "יש קשר הדוק, קשר תרבותי, אלו מודלים חברתיים וקשר של הוכחה 'מי אתה', מעגל שמייצר את עצמו".

יש קשר הדוק בין עולם הפשיעה לנסיעה ברכבי היוקרה.
מעצרים בסביון והרצליה, עבירות בשווי כחצי מיליארד שקלים
בחודשים האחרונים נחשפים בפני הציבור הרחב אותם מבצעים משולבים של כוחות המשטרה ורשות המיסים, שם תוך פעילות מודיעינית חסויה מצליחים הכוחות לחשוף פעילות עבריינית מאורגנת ומתוחכמת שמגלגלת מאות אלפי שקלים וכוללת גם את רכבי יוקרה. לדוגמה, רק בחודש שעבר חשפו חוקרי היחידה המרכזית (ימ"ר) של מחוז המרכז במשטרה בשיתוף עם יחידת יהלום ברשות המיסים פעילות מחתרתית לכאורה של ארגון פשיעה גדול במרכז הארץ שבמשך תקופה ארוכה השתמש ברכבי יוקרה ששוויים נאמד בעשרות מיליונים. בפועל הרכבים היו בבעלות חברת ליסיניג שרשומה כחברה המנהלת צי רכבים וממוקמת בגלילות. מהחקירה עלה כי בעלי חברת הרכבים סייעו לאותם גורמי פשיעה להעלים כספים, ניהלו מעין 'בנק פיקטיבי' עבורם, ביצעו העברות והפקדות כספים וניהלו חשבונות לכאורה תוך העלמת הדיווחים מרשויות המס. ברשות המיסים מעריכים כי היקף העבירות נאמד בכחצי מיליארד שקלים.

הוקפאו חשבונות בנק בשווי עשרות מיליוני שקלים.
במהלך הפעילות פשטו הכוחות על בתיהם של החשודים ושל בעלי חברת צי הרכב בסביון והרצליה ועצרו אותם לחקירה. כמו כן, נתפסו על ידי החוקרים עשרות כלי רכב במגרשי החברה, ובתוכם למעלה מעשרה רכבי יוקרה שנתפסו בבתיהם של גורמי פשיעה ומקורביהם בשפלה ובשרון. בפעילות אחרת פשטו חוקרי מפלג צפון לאכיפה כלכלית בלהב 433 יחד עם אגף חקירות מס הכנסה בחיפה על מגרש לכלי רכב יוקרתיים באזור ירכא. מדובר במגרש מהגדולים בצפון - ובעליו, ממשפחת מקומית מוכרת, עוכב לחקירה בחשד לעבירות מס והלבנת הון, קשר לפשע, קבלת דבר במרמה ועבירות על חוק רישוי שירותים בענף הרכב. במהלך הפשיטה בוצעו חיפושים בעסק ובבתים, נתפסו 17 רכבי יוקרה בשווי 10 מיליון שקל והוקפאו חשבונות בנק בשווי עשרות מיליוני שקלים. לפי החשד, בעלי המגרש פעלו בניגוד לחוק בתחום ייבוא ומכירה של כלי רכב יוקרתיים, בהיקף עבירות לכאורה שנאמד ביותר מ-30 מיליון שקל - הרכוש נתפס במסגרת הליך חילוט בליווי פרקליטות חיפה.

בחודש שעבר בכפר מנדא שבגליל המערבי נערכה פשיטה משולבת של היחידה לאכיפה כלכלית בלהב 433 יחד עם רשות המסים. במהלך הפעילות נתפסו נכסי נדל"ן ו-17 רכבי יוקרה בשווי עשרות מילוני שקלים בנוסף לכסף מזומן. מאז החלה הפעילות "מסלול בטוח" ביצעה המשטרה מאות מעצרים וחיפושים במתחמים שונים ותפסה עשורת אמצעי לחימה. זאת לצד הפעילות השגרתית שבה נתפסו מתחילת השנה מעל 35 אלף פריטי אמל"ח - ובהם יותר מ-2,200 רובים ויותר מ-750 אקדחים. במסגרת הפעילות המבצעית באכיפת הפשיעה הכלכלית נתפסו 50 כלי רכב - וחולטו כ-3 מיליון וחצי ש"ח. במסגרת הפעילות המבצעית הוגשו כבר 23 כתבי אישום ו-11 חשודים נעצרו עד תום ההליכים. כמו כן, נפתחו עשרות תיקי אלימות ובוצעו 19 הריסות של מבנים לא חוקיים.

N 12
https://www.mako.co.il/news-n12_magazine/2021_q4/Article-425d7de08b97d71026.htm?utm_source=start&utm_medium=content&utm_campaign=ongoing


"הֲבֵל הֲבָלִים אָמַר קֹהֶלֶת הֲבֵל הֲבָלִים הַכֹּל הָבֶל"-קהלת

              תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה         (ניהול: למבזק)        
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד


  האשכול     מחבר     תאריך כתיבה     מספר  
  סוחר מטומטם אסור לקחת חצי מיליון במזומן יש הגבלה….. זבוב מים 04.12.21 14:20 1
     אדם נורמטיבי שניגש לבנק ורוצה להפקיד או למשוך דורון 04.12.21 14:29 7
         זה נכון בבנקים שלנו, בטייבה זה אחרת פונגו 04.12.21 16:11 16
         על כל עסקה מעל 5 א במזומן יש התראה לבנק ישראל טריקלה 04.12.21 18:59 26
             מאיפה הבאת את זה? חרוב 04.12.21 19:21 33
                 בתור עובד בנק לשעבר - בוודאות טריקלה 04.12.21 20:15 40
     לדעתי כתבה ישנה שמיחזרו אותה. eytank 04.12.21 14:52 9
     הוא באמת מטומטם אבל הכסף הזה לא הולך לבנק טריקלה 04.12.21 18:58 25
     +100 ArNavon 05.12.21 08:25 42
  המספרים נמוכים מדי. fortune teler 04.12.21 14:25 2
     הבעיה במי שמוכר להם הוא עובר על החוק ….. זבוב מים 04.12.21 14:28 4
     המשטרה לא מסוגלת RuvenM551 04.12.21 15:06 12
  רגע לא הבנתי,הרי בשמאל תמיד טענו ש'הערבים נדחקים לפשע בגלל העוני' איך זה מסתדר עם פרארי קוקי 04.12.21 14:27 3
     הערבים טובלים בשמנת. לא סתם נקראים בפי אחיהם-ערביי השמנת. ש-עצמון 04.12.21 14:28 6
     שמאל=שקר האזרח ע 04.12.21 18:52 24
  וזה חדש? yaboosh 04.12.21 14:28 5
  ישראל מזמן הפכה לפח עדן לפושעים barry white 04.12.21 14:36 8
     לפושעים ולערבים... ארץ 04.12.21 19:18 30
  לא נראה לי שזה יכול לקרות היום. סוחרים לא יכולים להסתבך עם מזומנים בסכומים כאלו eytank 04.12.21 14:54 10
     אז מאיפה הם קונים רכבים? מהאוויר? RuvenM551 04.12.21 15:08 13
         מוצאים דרכים להלבין את הכסף...חשבוניות פיקטיויות ועוד.. eytank 04.12.21 15:15 14
     כנס למגרשים וספר לי על זה... סמיילי הפוך 04.12.21 18:17 20
         אני ינסה...כשיהיה לי מספיק מזומן.. eytank 04.12.21 18:20 21
  שופני מהכפר גם אוהב להתעסק בטרור ולאנוס Zpatriots 04.12.21 14:55 11
  הייתי בטוח עד עכשיו שכל הערבים על מרצדסים הייטקיסטים זיגי סטארדסט 04.12.21 15:22 15
  חייבים לאזן פה את התגובות על המגזר חנטריש 04.12.21 16:31 17
     אז זהו, שאין מספיק menahem 04.12.21 19:20 31
  אפילו גזען אחד לרפואה לא נכנס לכתוב, שזו אשמת היהודים ובגלל שהם גזענים כלפי ערבים?🥺 ANTI-PC 04.12.21 16:35 18
     ערבים וחוק הם שני קווים מקבילים {שלעולם לא ייפגשו}... ש-עצמון 04.12.21 17:49 19
  משפחות פשע מרמלה מלבינות כספים ברכישת שטחים גדולה בעיקר בגדרה. יש לי ממש ראיות איך עובדים על כולם בעיניים קורנס 04.12.21 18:22 22
     שזה מטריד הרבה יותר ש-עצמון 05.12.21 07:27 41
  רק אצל העברייני צעצוע הערבים gabe 04.12.21 18:47 23
  לא הבנתי איך מלבינים כסף בקניית רכב??? למה 04.12.21 19:09 27
     אתה יוצא מנקודת הנחה שהוא יתפס בבדיקה של רשות המיסים Snowden 04.12.21 19:20 32
         ומה הקשר להלבנת ההון? אני באמת רוצה להבין?? למה 04.12.21 19:22 34
             הלבנת הון זה דרך להשתמש בניירות שקיבלת Snowden 04.12.21 19:37 35
                 איזה ניירות הוא קיבל בקניית הרכב שעוזרים לו? למה 04.12.21 20:14 39
             לא מגיע לחשבון נמצא במזומן. השאלה זה איך להביא אותו לחשבון The cake 04.12.21 19:58 37
  חבר שלי הוציא 32,000 שקל בחודש (!!) על תיקונים למרצדס שלו. gandalf 04.12.21 19:14 28
     מה קנה במקום? Snowden 04.12.21 19:15 29
  מרגיש לי כמו כתבה אוהדת לעבריינים. זה רק אני? The cake 04.12.21 19:57 36
     תמיד בפלילים יש כתבות מתחנפות ומאלילות אריק 04.12.21 20:09 38

   
   
זבוב מים לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 17.5.10
5617 הודעות, 26 מדרגים, 48 נקודות.  ראה משוב
יום שבת ל' בכסלו תשפ''ב    14:20   04.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  1. סוחר מטומטם אסור לקחת חצי מיליון במזומן יש הגבלה…..  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
מותר לקחת גג 10 אלף,הוא עבר על כל חוק אפשרי…והוא מפליל את עצמו ומתלהב מזה ….הוא עזר להלבין הון….ככול הנראה הוא גם לא הצהיר על הכסף שקיבל ,אחרת הוא עבר על החוק ….ברגע שהוציא קבלה חצי מליון במזומן ……..ואין שום בנק שיסכים לקבל הפקדה כזאת במזומן מלקוח אחד !!!!כנראה גם הוא העלים מס ולא דיווח על חצי מיליון



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
דורון לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 20.10.20
1690 הודעות, 5 מדרגים, 10 נקודות.  ראה משוב
יום שבת ל' בכסלו תשפ''ב    14:29   04.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  7. אדם נורמטיבי שניגש לבנק ורוצה להפקיד או למשוך  
בתגובה להודעה מספר 1
 
  
מזומן מעל 10000 עובר סידרת שאלות ותחקיר ואם הבנק הבנק לא משתכנע רק הוא מדווח לבנק ישראל ...
יש להעניש כל עסק שמקבל סכומים גדולים במזומן , העסק שותף מלא להלבנת הון.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פונגו לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 18.6.14
5295 הודעות, 24 מדרגים, 36 נקודות.  ראה משוב
יום שבת ל' בכסלו תשפ''ב    16:11   04.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  16. זה נכון בבנקים שלנו, בטייבה זה אחרת  
בתגובה להודעה מספר 7
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
טריקלה לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 23.9.19
902 הודעות, 4 מדרגים, 8 נקודות.  ראה משוב
יום שבת ל' בכסלו תשפ''ב    18:59   04.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  26. על כל עסקה מעל 5 א במזומן יש התראה לבנק ישראל  
בתגובה להודעה מספר 7
 
  
גם הפקדה בכספומט, גם משיכה. הכל



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חרוב
חבר מתאריך 8.10.21
45 הודעות
יום שבת ל' בכסלו תשפ''ב    19:21   04.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  33. מאיפה הבאת את זה?  
בתגובה להודעה מספר 26
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
טריקלה
חבר מתאריך 23.9.19
902 הודעות
יום שבת ל' בכסלו תשפ''ב    20:15   04.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  40. בתור עובד בנק לשעבר - בוודאות  
בתגובה להודעה מספר 33
 
  
יש התראות שקופצות לפקיד על חברות או אנשים בעייתיים אבל כל פעולה מעל 5000 שקלים מנוטרת.
כמו ששיקים מתחת ל 3 א לא נבדק בכלל. גם אם יש טעות בשם המוטב זה יעבור



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
eytank לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.10.07
13935 הודעות, 63 מדרגים, 122 נקודות.  ראה משוב
יום שבת ל' בכסלו תשפ''ב    14:52   04.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  9. לדעתי כתבה ישנה שמיחזרו אותה.  
בתגובה להודעה מספר 1
 


תחשוב טוב יהיה טוב!!!


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
טריקלה לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 23.9.19
902 הודעות, 4 מדרגים, 8 נקודות.  ראה משוב
יום שבת ל' בכסלו תשפ''ב    18:58   04.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  25. הוא באמת מטומטם אבל הכסף הזה לא הולך לבנק  
בתגובה להודעה מספר 1
 
  
כל המערכת הכלכלית של המגזר עובדת בשחור, אני בטוח שגם את הקנייה של הרכב שהוא מכר הוא עשה בשחור או במחיר נמוך והשאר במזומן.
נטל על המדינה - שיילכו לעזאזל



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ArNavon
חבר מתאריך 23.4.18
460 הודעות
יום ראשון א' בטבת תשפ''ב    08:25   05.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  42. +100  
בתגובה להודעה מספר 1
 
  
בתור עובד בנק



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
fortune teler לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 10.4.16
2710 הודעות, 30 מדרגים, 19 נקודות.  ראה משוב
יום שבת ל' בכסלו תשפ''ב    14:25   04.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  2. המספרים נמוכים מדי.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
רק 23 כתבי אישום? יש אלפי ערבים עם מכוניות יוקרה שכולן מכסף לא חוקי, גניבות סחר בסמים וכו.
מספיק ליסוע לאחד הכפרים ולראות שליד כל בית שלישי יש רכבים כאלה.
הבעיה היא כמובן הפחד של המשטרה להיכנס לכפרים.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
זבוב מים לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 17.5.10
5617 הודעות, 26 מדרגים, 48 נקודות.  ראה משוב
יום שבת ל' בכסלו תשפ''ב    14:28   04.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  4. הבעיה במי שמוכר להם הוא עובר על החוק …..  
בתגובה להודעה מספר 2
 
  
אסור לקחת מזומן בסכומים כאלה ….



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
RuvenM551 לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 12.11.19
1091 הודעות, 4 מדרגים, 8 נקודות.  ראה משוב
יום שבת ל' בכסלו תשפ''ב    15:06   04.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  12. המשטרה לא מסוגלת  
בתגובה להודעה מספר 2
 
  
דרום צפון מרכז איוש
כל כפר ערבי הוא קן צרעות לפעילות פלילית

וגם כשהיא כן עושה בתי המשפט גוזרים עונשים מגוחכים
בשורה התחתונה - הפשע משתלם וכל ילד רואה את זה, רואה ולומד



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
קוקי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 24.3.18
10790 הודעות, 65 מדרגים, 130 נקודות.  ראה משוב
יום שבת ל' בכסלו תשפ''ב    14:27   04.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  3. רגע לא הבנתי,הרי בשמאל תמיד טענו ש'הערבים נדחקים לפשע בגלל העוני' איך זה מסתדר עם פרארי  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
ומרצדסים שמציפים את הכפרים?



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ש-עצמון לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 10.4.16
56804 הודעות, 223 מדרגים, 405 נקודות.  ראה משוב
יום שבת ל' בכסלו תשפ''ב    14:28   04.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  6. הערבים טובלים בשמנת. לא סתם נקראים בפי אחיהם-ערביי השמנת.  
בתגובה להודעה מספר 3
 

ערכתי לאחרונה בתאריך 04.12.21 בשעה 14:35 בברכה, ש-עצמון
 
אגב,הערבים בונים ארמונות פאר במחיר דירת 2 חדרים בת"א.
אייך?
פולשים לקרקע,בונים עצמונית ללא אישורים.
ואז נער השמנת הערבי גר בארמון לא חוקי עם רכב של 1 מיליון ש"ח אבל הביוב זורם ברחובות כי הם לא משלמים ארנונה.
אבל בסוף הממשלות הדי דביליות שלנו נותנות להם כסף גם לארנונה...
ויש גם 'היבט חיובי'-
אותם ערבים שלא משלמים מס הכנסה ומלבינים כסף באמצעות רכש רכבי יוקרה שיש בהם מרכיבמס גבוה.
כך שלפחות הם משלמים קצת מס...


"הֲבֵל הֲבָלִים אָמַר קֹהֶלֶת הֲבֵל הֲבָלִים הַכֹּל הָבֶל"-קהלת


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
האזרח ע לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 21.10.15
12399 הודעות, 108 מדרגים, 211 נקודות.  ראה משוב
יום שבת ל' בכסלו תשפ''ב    18:52   04.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  24. שמאל=שקר  
בתגובה להודעה מספר 3
 
  
הנה, פתרתי לך את העניין



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
yaboosh לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 16.5.07
19831 הודעות, 82 מדרגים, 155 נקודות.  ראה משוב
יום שבת ל' בכסלו תשפ''ב    14:28   04.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  5. וזה חדש?  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
ידוע לכל ערבי בן 22 עם רכב ששווה 300 אלף זה מסחר בסמים או מכירת נשק.
אם לי בגיל 22 היה כסף בקושי לטוסטוס מאיפה להם יהיה 300 אלף לרכב?


"אוטוטו בועת הנדל"ן מתפוצצת"


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
barry white לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 31.5.12
21542 הודעות, 180 מדרגים, 343 נקודות.  ראה משוב
יום שבת ל' בכסלו תשפ''ב    14:36   04.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  8. ישראל מזמן הפכה לפח עדן לפושעים  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  


| "הוי ארצי מולדתי, את הולכת פייפן..."


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ארץ לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 31.8.19
2778 הודעות, 50 מדרגים, 99 נקודות.  ראה משוב
יום שבת ל' בכסלו תשפ''ב    19:18   04.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  30. לפושעים ולערבים...  
בתגובה להודעה מספר 8
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
eytank לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.10.07
13935 הודעות, 63 מדרגים, 122 נקודות.  ראה משוב
יום שבת ל' בכסלו תשפ''ב    14:54   04.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  10. לא נראה לי שזה יכול לקרות היום. סוחרים לא יכולים להסתבך עם מזומנים בסכומים כאלו  
בתגובה להודעה מספר 0
 

רוב הסיכויים שמדובר בכתבה ישנה שחזרה מהנפטלין...


תחשוב טוב יהיה טוב!!!


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
RuvenM551 לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 12.11.19
1091 הודעות, 4 מדרגים, 8 נקודות.  ראה משוב
יום שבת ל' בכסלו תשפ''ב    15:08   04.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  13. אז מאיפה הם קונים רכבים? מהאוויר?  
בתגובה להודעה מספר 10
 
  
בתרבות שלהם לשים כסף מזומן ולא בבנק....



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
eytank לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.10.07
13935 הודעות, 63 מדרגים, 122 נקודות.  ראה משוב
יום שבת ל' בכסלו תשפ''ב    15:15   04.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  14. מוצאים דרכים להלבין את הכסף...חשבוניות פיקטיויות ועוד..  
בתגובה להודעה מספר 13
 


תחשוב טוב יהיה טוב!!!


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
סמיילי הפוך לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 24.6.14
21316 הודעות, 297 מדרגים, 521 נקודות.  ראה משוב
יום שבת ל' בכסלו תשפ''ב    18:17   04.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  20. כנס למגרשים וספר לי על זה...  
בתגובה להודעה מספר 10
 

חצי מיליון מזומן, במובנים של מגרש רכבי יוקרה זה לא דבר נדיר...



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
eytank לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.10.07
13935 הודעות, 63 מדרגים, 122 נקודות.  ראה משוב
יום שבת ל' בכסלו תשפ''ב    18:20   04.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  21. אני ינסה...כשיהיה לי מספיק מזומן..  
בתגובה להודעה מספר 20
 

סימן שמס הכנסה לא מתעסק עם מגרשי מכוניות אולי


תחשוב טוב יהיה טוב!!!


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Zpatriots לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 19.4.15
14410 הודעות, 34 מדרגים, 62 נקודות.  ראה משוב
יום שבת ל' בכסלו תשפ''ב    14:55   04.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  11. שופני מהכפר גם אוהב להתעסק בטרור ולאנוס  
בתגובה להודעה מספר 0
 



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
זיגי סטארדסט לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.10.20
924 הודעות, 3 מדרגים, 6 נקודות.  ראה משוב
יום שבת ל' בכסלו תשפ''ב    15:22   04.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  15. הייתי בטוח עד עכשיו שכל הערבים על מרצדסים הייטקיסטים  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חנטריש לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 4.3.15
562 הודעות, 2 מדרגים, 4 נקודות.  ראה משוב
יום שבת ל' בכסלו תשפ''ב    16:31   04.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  17. חייבים לאזן פה את התגובות על המגזר  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
בשוק הדי חופשי שקיים ישראל, יש מספיק ערבים שעשו הון בדרכים הכי חוקיות. בכלל לא הכל זה פשע



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
menahem לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.4.12
10417 הודעות, 49 מדרגים, 89 נקודות.  ראה משוב
יום שבת ל' בכסלו תשפ''ב    19:20   04.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  31. אז זהו, שאין מספיק  
בתגובה להודעה מספר 17
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ANTI-PC לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 8.8.18
7310 הודעות, 118 מדרגים, 223 נקודות.  ראה משוב
יום שבת ל' בכסלו תשפ''ב    16:35   04.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  18. אפילו גזען אחד לרפואה לא נכנס לכתוב, שזו אשמת היהודים ובגלל שהם גזענים כלפי ערבים?🥺  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
רגע.....
מה 500,000₪?
זו לא עבירה על החוק לבצע עסקה בסכום כזה בלי לדווח ולהוכיח שהכסף הושג בצורה כשרה?😳



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ש-עצמון לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 10.4.16
56804 הודעות, 223 מדרגים, 405 נקודות.  ראה משוב
יום שבת ל' בכסלו תשפ''ב    17:49   04.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  19. ערבים וחוק הם שני קווים מקבילים {שלעולם לא ייפגשו}...  
בתגובה להודעה מספר 18
 


"הֲבֵל הֲבָלִים אָמַר קֹהֶלֶת הֲבֵל הֲבָלִים הַכֹּל הָבֶל"-קהלת


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
קורנס
חבר מתאריך 5.9.19
4205 הודעות
יום שבת ל' בכסלו תשפ''ב    18:22   04.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  22. משפחות פשע מרמלה מלבינות כספים ברכישת שטחים גדולה בעיקר בגדרה. יש לי ממש ראיות איך עובדים על כולם בעיניים  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ש-עצמון לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 10.4.16
56804 הודעות, 223 מדרגים, 405 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון א' בטבת תשפ''ב    07:27   05.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  41. שזה מטריד הרבה יותר  
בתגובה להודעה מספר 22
 


"הֲבֵל הֲבָלִים אָמַר קֹהֶלֶת הֲבֵל הֲבָלִים הַכֹּל הָבֶל"-קהלת


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
gabe לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 15.11.12
1225 הודעות, 5 מדרגים, 10 נקודות.  ראה משוב
יום שבת ל' בכסלו תשפ''ב    18:47   04.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  23. רק אצל העברייני צעצוע הערבים  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
אצל היהודים העבריינים כבר לא נוסעים על רכבי פאר
היום הסטייל שלהם הוא נסיעה ברכב פשוט


https://www.pigumrental.co.il


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
למה לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 30.12.08
8145 הודעות, 70 מדרגים, 118 נקודות.  ראה משוב
יום שבת ל' בכסלו תשפ''ב    19:09   04.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  27. לא הבנתי איך מלבינים כסף בקניית רכב???  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
הפוך ברגע שאתה נוסע ברכב של מליון שקל מבלי הוכחת הכנסות אתה בעצם משתין מהמקפצה



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Snowden לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 12.12.11
23582 הודעות, 97 מדרגים, 77 נקודות.  ראה משוב
יום שבת ל' בכסלו תשפ''ב    19:20   04.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  32. אתה יוצא מנקודת הנחה שהוא יתפס בבדיקה של רשות המיסים  
בתגובה להודעה מספר 27
 

אני יוצא מנקודת הנחה שאם הם יגיעו אליו, זה כבר יהיה אחרי שהחליף שני רכבים לפחות



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
למה לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 30.12.08
8145 הודעות, 70 מדרגים, 118 נקודות.  ראה משוב
יום שבת ל' בכסלו תשפ''ב    19:22   04.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  34. ומה הקשר להלבנת ההון? אני באמת רוצה להבין??  
בתגובה להודעה מספר 32
 
  
הלבנת הון זה שמגיע לך עשר מליון לחשבון ויש לך הסבר ראוי מהיכן העסק



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Snowden לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 12.12.11
23582 הודעות, 97 מדרגים, 77 נקודות.  ראה משוב
יום שבת ל' בכסלו תשפ''ב    19:37   04.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  35. הלבנת הון זה דרך להשתמש בניירות שקיבלת  
בתגובה להודעה מספר 34
 



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
למה לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 30.12.08
8145 הודעות, 70 מדרגים, 118 נקודות.  ראה משוב
יום שבת ל' בכסלו תשפ''ב    20:14   04.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  39. איזה ניירות הוא קיבל בקניית הרכב שעוזרים לו?  
בתגובה להודעה מספר 35
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
The cake לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 4.1.15
12138 הודעות, 110 מדרגים, 211 נקודות.  ראה משוב
יום שבת ל' בכסלו תשפ''ב    19:58   04.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  37. לא מגיע לחשבון נמצא במזומן. השאלה זה איך להביא אותו לחשבון  
בתגובה להודעה מספר 34
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
gandalf לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 4.7.08
43730 הודעות, 189 מדרגים, 371 נקודות.  ראה משוב
יום שבת ל' בכסלו תשפ''ב    19:14   04.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  28. חבר שלי הוציא 32,000 שקל בחודש (!!) על תיקונים למרצדס שלו.  
בתגובה להודעה מספר 0
 

מאז הספיק למכור אותה ולקנות משהו יותר זול ואמין


רצינו עליונות מוסרית - קיבלנו תעסוקה מבצעית.


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Snowden לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 12.12.11
23582 הודעות, 97 מדרגים, 77 נקודות.  ראה משוב
יום שבת ל' בכסלו תשפ''ב    19:15   04.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  29. מה קנה במקום?  
בתגובה להודעה מספר 28
 



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
The cake לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 4.1.15
12138 הודעות, 110 מדרגים, 211 נקודות.  ראה משוב
יום שבת ל' בכסלו תשפ''ב    19:57   04.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  36. מרגיש לי כמו כתבה אוהדת לעבריינים. זה רק אני?  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אריק לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 4.1.17
1748 הודעות, 18 מדרגים, 23 נקודות.  ראה משוב
יום שבת ל' בכסלו תשפ''ב    20:09   04.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  38. תמיד בפלילים יש כתבות מתחנפות ומאלילות  
בתגובה להודעה מספר 36
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד

  

תגובה מהירה  למכתב מספר: 
 
      

__________________________________________________________________________
למנהלים:  נעל | נעל אשכול עם סיבה | מחק | העבר לפורום אחר | מזג לאשכול אחר | מחק תגובות | גיבוי אשכול | עגן אשכול
   
   


© כל הזכויות שמורות ל-רוטר.נט בע"מ rotter.net
חדשות