גירסת הדפסה        
   
קבוצות דיון סקופים נושא #754044 מנהל    סגן המנהל    מפקח   עיתונאי מקוון    צל"ש  
אשכול מספר 754044        
נורליק לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 31.3.20
1567 הודעות, 8 מדרגים, 15 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון ג' באב תשפ''ב    08:39   31.07.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  

ההליך המזורז, החברים שהמליצו והרקע המחקרי הדליל | כך מונה מנדלבליט לפרופסור בבר-אילן  

 
  
ההליך המזורז, החברים שהמליצו והרקע המחקרי הדליל – העסקת היועמ"ש לשעבר בפקולטה למשפטים מעלה שאלות רבות. האוניברסיטה: "המינוי באישור וסמכות"

אביחי מנדלבליט סיים את תפקידו כיועץ המשפטי לממשלה ב-31 בינואר השנה, אך לא המתין זמן רב עד ההכרזה על יעדו הבא. כבר ב-10 בפברואר דווח כי מנדלבליט ימונה כפרופסור חבר בפקולטה למשפטים באוניברסיטת בר-אילן, כאשר ההודעה הרשמית על אישור התהליך נמסרה ב-5 באפריל. כיצד התקבלה ההחלטה על המינוי היוקרתי בזמן קצר כל כך? מסמכים שהגיעו לידי 'מידה' במסגרת בקשת חופש מידע חושפים חלק מהתמונה.

עוד לפני שסיים את תפקידו כיועמ"ש, מנדלבליט נפגש עם דיקן הפקולטה פרופ' אורן פרז וסגנו יעקב חבה, ב-10 בדצמבר 2021. ב-1 בפברואר, יום למחרת תום הכהונה, התכנסה בפקולטה למשפטים ישיבת ועדת הקליטות כדי לדון במינוי. על פי תשובת האוניברסיטה לשאלות 'מידה', ועדת ההיתרים אישרה למנדבליט קיצור תקופת צינון כך שיוכל להתחיל בעבודתו בבר-אילן כבר בפתיחת שנת הלימודים הקרובה בחודש אוקטובר.

גם המשך התהליך היה מואץ, וישיבת תוכניות ומינויים נערכה כעבור שבוע. על פי האוניברסיטה מנדלבליט היה המועמד היחיד לתפקיד, והפניה אליו "התקיימה באופן יזום על ידי הפקולטה למשפטים לאור הרקע המקצועי והתאמתו לתפקיד". לא פורסם או נערך מכרז, ובבר-אילן מסבירים כי "אין חובת פרסום מכרזים בתהליך בחירת חבר סגל אקדמי". יתרה מכך, הוועדה לא טרחה לפגוש את המועמד היחיד, ולדברי האוניברסיטה דנה במינויו "על פי מסמכים כתובים" בלבד. למרות בקשתנו פרוטוקולים משני הדיונים לא נמסרו, ולא ברור האם נרשמו. בכל מקרה, ב-21 בפברואר שלח דיקן הפקולטה פרז מכתב מסכם לוועדה למסלול נלווה ובו ביקש לאשר את המינוי.

במכתב הקצר מסביר פרז כי מנדלבליט "יוכל לתרום רבות להוראה ולמחקר בפקולטה מתוקף הניסיון המשפטי העשיר שלו". לגבי "הצד המחקרי", כותב הדיקן כי "מנדלבליט מביא עמו מומחיות בתחום של לוחמת משפט שהתגבשה הן בעבודת הדוקטורט שלו והן מניסיונו העשיר כפצ"ר וכיועמ"ש". הדיקן לא הסביר כיצד נקודות אלה קשורות למחקר אקדמי בתחום, כיצד אדם שעסק מעט מאוד במחקר והוראה אמור לתרום בפן הזה, ולא פירט כלל לגבי הקריטריונים שנבחנו בהליך המינוי. למכתב צורפו שלוש המלצות, אך האוניברסיטה סירבה למסור את שמות הממליצים, בטענה כי "ההמלצות נמסרות תחת חסיון הנדרש לצורך תקינות ההליכים האקדמיים".


על פי תקנון האוניברסיטה, המוסד רשאי למנות חבר ב"מסלול נלווה", המתבסס על "הישגיהם, סמכותם ופעילותם המקצועית, הספרותית או האומנותית של המועמדים ועל פי המוניטין שרכשו במקצועם או בעיסוקם כאמור, בין עמיתיהם בארץ ובחו"ל". עוד קובע התקנון כי מינוי של פרופ' חבר נלווה במסלול ה"מומחים" דורש מן המועמד להיות "בעל הכרה במישור הלאומי בהישגיו המקצועיים, ופעילות מקצועית ציבורית במישור הלאומי", וכמו כן "בעל מחקרים (אקדמיים/קליניים/יישומיים) משמעותיים לקידום המקצוע".

אלא שבטופס קורות החיים אותו הגיש מנדלבליט עצמו לוועדה, הוא מונה ברשימת הפרסומים שבעה פריטים בלבד, ארבעה מהם נכתבו בשיתוף עם עוזרו גיל לימון, אחד נוסף בשיתוף קרן אבירם, ועוד טקסט אחד תחת הכותרת "דברי פרידה מאליקים רובינשטיין", שלא ברור מקומו בסעיף "פרסומים".

מן הסתם, מנדלבליט בילה את השנים האחרונות בתפקיד התובעני של יועמ"ש והיה פחות זמין לכתיבה, אך לענייננו השאלה היא האם רשימה דלילה זו עומדת בקריטריון של "בעל מחקרים משמעותיים לקידום המקצוע". בכל הנוגע לניסיון במחקר והוראה, מנדלבליט מציין שנה אחת, לפני עשור, בה שימש כמרצה מן החוץ בקריה האקדמית אונו, שאינה נחשבת למוסד מחקרי מוביל, ועוד שנתיים כחוקר במכון למחקרי ביטחון לאומי (INSS), גם לפני כעשור. חיפוש שמו של מנדלבליט באתר המכון מניב נכון להיום דף ריק. לשאלתנו בנוגע להערכת המחקר, רמת הפרסומים המדעיים ורמת ההוראה שהתבצעה במהלך הבחינה המזורזת של מועמדות מנדלבליט, נמסר מן האוניברסיטה כי ההערכות "חסויות".

בהקשר הזה טוען פרז במכתבו כי "אין ספק שהאפשרות ללמוד ממי שכיהן בשורה של תפקידים כה בכירים תהיה אטרקטיבית מאוד לסטודנטים". אלא שעל פי מכתב הדיקן, האפשרות הזאת תהיה מוגבלת לסמינר אחד ("דילמות ואתגרים בעולם המשפט ויישומם") וקורס בחירה נוסף ("מוסד היועמ"ש – סמכויות, תפקידים ודילמות") אותם יעביר מנדלבליט בחצי משרה. לסיכום כותב הדיקן כי לדעתו, "להצטרפות של אדם בקנה מידה כזה יש ערך אסטרטגי לא רק לפקולטה אלא גם לאוניברסיטה כולה". מהו הערך המוסף מלבד היותו של מנדלבליט אדם ידוע? לפחות מדברי הדיקן, לא ניתן להצביע על כזה. בנוסף אמור מנדלבליט לשמש גם כ"יועץ הדיקן לתכניות לתואר שני", אך לא ברור מהו הניסיון הפדגוגי המכשיר אותו לכך.

לשאלותינו האם המינוי נידון או אושר בידי גופי מנהלה כמו מבקר האוניברסיטה, היועץ המשפטי או אגף משאבי אנוש – האוניברסיטה השיבה בשלילה. לדברי האוניברסיטה, "בסוף ההליך לאחר אישורם של כל הגורמים האקדמיים אושר המינוי דנן, כנדרש, על ידי הוועדה לאישור מינויים, בה חברים גם נציגי ההנהלה". בנוסף, המינוי אינו הובא להתייחסות או אישור המועצה להשכלה גבוהה, מכיוון שלטענת בר-אילן, "ההליך התקיים במסגרת החופש האקדמי של האוניברסיטה".

על פי הקריטריונים שקבעה המועצה להשכלה גבוהה (ואינם מחייבים מוסדות אוניברסיטאיים הרשאים להעניק תואר פרופסור באופן עצמאי), תואר פרופסור חבר נועד לחבר סגל ש"עבודתו מצביעה על חדשנות אמפירית, תיאורטית ו/או מתודולוגית, יצירתיות ופוריות מחקרית", וכמו כן "עבודתו זכתה להכרה בקרב החוקרים באותו תחום, שאיכות ההוראה שלו במוסד מוערכת ביותר ושהוא תורם למוסד ולקהילה מבחינה אקדמית ומקצועית".

כמו כן נקבע כי הערכת המחקר תתבצע בין היתר "לפי רמת הפרסומים המדעיים והתהודה שלהם…זכיה במענקי מחקר, שיפוט מאמרים לכתבי עת מקצועיים, שיתופי פעולה עם חוקרים אחרים בארץ ובעולם, השתתפות בכנסים בינלאומיים, חברות בוועדות עריכה של עיתונים מדעיים ותפקידי שיפוט בוועדות להענקת מענקי מחקר". הערכת ההוראה תתבצע על ידי "סטודנטים ועמיתים, יוזמה בבניית קורסים חדשים, יוזמה בהטמעת שיטות הוראה חדשניות, פיתוח מעבדות והכנסת אמצעי עזר, קידום תכניות לימוד חדשות וניהול תכניות לימוד".

כאמור, כללים אלה אינם מחייבים את המוסדות הגדולים בישראל, אך הם נותנים מושג לגבי הרמה הנדרשת ממועמדים למשרת פרופסור, ומעלים את התהייה האם היא קיימת במקרה דנן.

חבר מביא חבר
כאשר יגיע ליומו הראשון כמרצה בבר-אילן, אביחי מנדלבליט ירגיש בוודאי בבית. בתור סטודנט הוא השלים שם שניים משלושת תאריו במשפטים, אך גם במהלך השנים האחרונות, בכובעו כיועמ"ש, נהג לבקר תכופות בפקולטה ולשאת דברים באירועים שונים.

כך למשל, מנדלבליט, לצד הדיקן פרז, היה אורח הכבוד בכנס שנערך בבר-אילן בנובמבר 2018 ואף נשא נאום מתוקשר. באותו מעמד טען הדיקן פרז כי "התפקיד החשוב של שומרי סף נובע מהמתח בין האפיק הפוליטי הצר והצורך החברתי". לדבריו, "טעות לחשוב שהיועצים המשפטיים הם רק יועצים ולא שומרי סף. השירות הציבורי אינו מושלם, אך האיזון שמביאים שומרי הסף הוא קריטי להמשך קיומה של הדמוקרטיה".

רק בשנה שעברה התארח מנדלבליט לפחות פעמיים בכנסים רשמיים של האוניברסיטה, שם נשא נאום בחודש יוני, ובחודש מרץ התראיין על ידי פרופ' אריאל בנדור החבר בפקולטה, וכמו כן חבר בוועדה שהמליצה על מינוי מנדלבליט לפרופ' חבר בעצמו, כשנה לאחר מכן.

בין חבריו לסגל הפקולטה ימצא המרצה החדש פנים מוכרות. אריאל בנדור, יחד עם פרופ' גדעון ספיר החבר בפקולטה ובוועדת המינויים, היו בין המחברים של חוות דעת שתמכו במינוי מנדלבליט לתפקיד היועמ"ש ב-2015. בפברואר 2019, היועמ"ש מנדלבליט היה הדובר הראשי באירוע הוקרה שנערך לפרופ' ידידיה שטרן, גם הוא חבר הפקולטה וחבר בוועדת המינויים.

ויש עוד: חבר הפקולטה פרופ' דוד האן הוזכר בעבר כמועמד לתפקיד המשנה ליועמ"ש בתקופת מנדלבליט. גם הוא חבר בוועדה שהמליצה על מינויו כפרופסור חבר. פרופ' צילי דגן החברה בפקולטה שימשה לצידו של היועמ"ש מנדלבליט באותה ועדה לבחירת המשנים. כיום גם היא חברה בוועדת המינויים של הפקולטה שהמליצה על מינוי מנדלבליט.

לשאלת 'מידה' האם מנדלבליט חתם על הסדר ניגוד עניינים עם מינויו לפרופסור, השיבה האוניברסיטה כי "ד"ר מנדלבליט לא חתם עדיין על טופס מסוג זה", והוסיפה כי "התהליך נמצא בעיצומו ובמסגרת תהליך הקליטה תהיה התייחסות לנושא". לשאלתנו האם חברי הוועדה להם היכרות וקשרים קודמים עם מנדלבליט ביצעו גילוי נאות בעניין, באוניברסיטה בחרו שלא להשיב.

גורם המעורה היטב בחוגי המשפט והאקדמיה אמר בשיחה עם 'מידה' כי "באוניברסיטאות בעולם, וגם בישראל, אנשי סגל אוהבים להקיף את עצמם באנשים שדומים להם מבחינה רעיונית. זה הרבה יותר נוח מבחינת העבודה והתחושה, וכמובן גם תואם לרוב דעה פוליטית מסוימת. לכן אפשר לראות איך בארה"ב למשל רוב מוחלט של המרצים במוסדות היוקרתיים מזדהים ומזוהים עם נטייה לשמאל. מספר אנשי הימין במדעי הרוח או החברה זעום פשוט בגלל שתי סיבות: לרוב מדובר בשיטת חבר מביא חבר, וגם אם בכל זאת התקבלת אבל העזת להביע דעה שונה, רוב הסיכויים שלא תקודם".

באשר למסלול הקידום המקובל של מרצה במוסד אקדמי, הוא מסביר כי "זה נכון שלכל פקולטה יש את הסמכות למנות פרופסורים בכל מיני מסלולים שהאוניברסיטה ממציאה, אבל מעבר להיותו של המינוי אדם מוכר שרק השם שלו מוסיף כביכול יוקרה למוסד, בדרך כלל הערך האקדמי של זה לא גבוה".

לדבריו, "אקדמאי אמיתי נבנה במשך שנים ארוכות של מחקר והוראה, של פרסומים וכנסים, בחינת מחקרים של אחרים ועבודה יום-יומית עם סטודנטים. אתה חייב גם להיות תמיד מעודכן במאמרים ובספרים האחרונים. חוקר ראוי לשמו עושה לפחות כמה שנים כאורח במוסדות נחשבים מעבר לים, שם הוא נתקל בגישות מחקר שונות ומפתח רעיונות. כשבאים ומצניחים אותך ישר למשרת פרופסור בלי שום פרסומים או מחקר אמיתי, אני לא רואה איזה ערך מוסף יש פה מבחינה מדעית".

אין חדש
ואיך יראה התוכן אותו יעביר המרצה מנדלבליט לתלמידיו? תשובה אפשרית לכך ניתן למצוא במסמך מעניין אותו הגיש מנדלבליט לוועדת המינויים, תחת הכותרת "אבני דרך מרכזיות בקדנציה".

על פי מנדלבליט הכותב על עצמו בגוף שלישי, כהונתו "התאפיינה באתגרים רבים במגוון תחומי העיסוק של יועץ משפטי לממשלה – בתחומי אכיפת הדין, הייעוץ המשפטי והייצוג בערכאות והשמירה על האינטרס הציבורי. זאת, כתוצאה מהחלטות מרכזיות שקיבל ומאירועים חיצוניים שאירעו במדינה".

בתחום "אכיפת החוק", הוא מדגיש בין הנקודות העיקריות בהן עסק את "עקרון השוויון בפני החוק" ו"שמירה על עצמאותה ומקצועיותה של מערכת אכיפת החוק". כמו כן, לדבריו, במשך כל תקופת כהונתו "עמד תחום אכיפת הדין הפלילי במוקד תשומת הלב והעניין הציבורי", אל מול "הלחצים הציבוריים הניכרים שהופעלו מכיוונים שונים, לרבות בהפגנות, בתקשורת ובזירה הפוליטית". מול כל אלה הוא שב והבהיר כי "הכרעות מערכת אכיפת החוק נשענות על הוראות הדין והראיות בלבד, ואין בלתן". את פתיחת חקירה נגד ראש ממשלה ללא אישור מצדו ובניגוד לחוק, מנדלבליט אינו כולל בסקירתו.

חלק נרחב במסמך מוקדש למה שמנדלבליט מכנה "שמירה על מוסד היועמ"ש וחיזוקו". לדבריו, במהלך כהונתו "התעוררו חדשות לבקרים יוזמות המבקשות לכרסם בסמכויותיו", ולאור זאת, הביע את "עמדתו המקצועית והמשפטית לשם הבטחת פעולתם התקינה והעצמאית של מערכי הייעוץ המשפטי והפרקליטות". בין היתר מתגאה מנדלבליט בכך שסיכל את הצעת 'חוק היועמ"שים' שביקשה להפוך את תפקיד היועץ המשפטי במשרד הממשלה למשרת אמון אותה ממנה השר, בהתנגדותו להקמת ועדת חקירה למח"ש, ובהצלחתו למנוע פעמיים מינוי ממלא מקום לפרקליט המדינה, בניגוד לחוק ולהחלטת השר. העובדה כי היועמ"ש לקח על עצמו גם את תפקיד פרקליט המדינה במשך תקופה לא-מבוטלת, לא נזכרת במסמך.

בסעיף נוסף מתייחס מנדלבליט למספר פרשות (יעל אמיתי, בג"ץ כלי הירייה, חיסונים לאסירים ביטחוניים) בהן שרים בממשלה נאלצו לשכור ייצוג משפטי עצמאי לאחר שהיועמ"ש סרב לייצג את עמדתם בבית המשפט. לדברי מנדלבליט, בעשותו כך הוא למעשה "עמד בפרץ" אל מול ניסיונות לכרסם בתפקידו כמייצג הבלעדי, במטרה שלא להעביר את "ייצוג המדינה לגורמים המאפשרים לשרי הממשלה ולגורמים אחרים לפעול כראות עיניהם ללא כל פיקוח או הגבלה".

נשמע מוכר? דברים דומים השמיע כאמור הדיקן באותו אירוע בו אירח את מנדלבליט בפקולטה בבר-אילן, וכל סטודנט מתחיל יכול להעיד שדברים ברוח דומה נשמעים במרבית הקורסים ומפי מרבית המרצים בלימודי המשפטים בישראל בעשורים האחרונים. בוודאי אין בכך שום חידוש אקדמי לעולם המשפט.

אז מה כן היה לנו? הליך מינוי מזורז, ועדת חברים הממליצה ומאשרת על בסיס קריטריונים עלומים ומבלי לפגוש כלל את המועמד, שמצדו הציג מעט מאוד משקל מחקרי או פדגוגי, וכל זה במוסד הפועל מתקציב ציבורי ואמור להקפיד בחומרה יתרה על כללי שקיפות ותקינות. נותר רק לתהות כיצד היועמ"ש מנדלבליט, שנהג להתפאר בשמירתו על שלטון החוק והמנהל התקין, היה רואה את הליך המינוי התמוה של הפרופסור מנדלבליט.

מהנהלת אוניברסיטת בר-אילן נמסר בתגובה:
"מינויו של ד"ר אביחי מנדלבליט, בדומה למינויים של פרופסורים חברים נוספים נעשה באישור ובסמכות של הגורמים האקדמיים באוניברסיטה ואנו גאים שבחר להצטרף אלינו.

המינוי נעשה בהתאם לפרוטוקול הנהוג במקרים כאלה, במטרה להעניק לסטודנטים שלנו הכשרה מלאה ומגוונת הכוללת גם הרצאות של מומחים מעולם המשפט בעלי ניסיון מוכח. בתחילת שנת הלימודים הקרובה ד"ר מנדלבליט יצטרף לפרופסורים חברים נילווים נוספים הפועלים בפקולטה".
https://mida.org.il/2022/07/30/%D7%9B%D7%9A-%D7%9E%D7%95%D7%A0%D7%94-%D7%9E%D7%A0%D7%93%D7%9C%D7%91%D7%9C%D7%99%D7%98-%D7%9C%D7%A4%D7%A8%D7%95%D7%A4%D7%A1%D7%95%D7%A8-%D7%91%D7%91%D7%A8-%D7%90%D7%99%D7%9C%D7%9F/



              תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה         (ניהול: למבזק)        
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד


  האשכול     מחבר     תאריך כתיבה     מספר  
  תיראו מופתעים MeAni 31.07.22 08:41 1
     נחונטה. רוזנקרנץ 31.07.22 12:18 32
     מאוד מופתעים. בר אילן זה לא ההם שרצו לארגן ללפיד דוקטורט, בלי שיש לו בכלל בגרות, וזה לא הלך רק כי תפסו אותם? תמהוני 31.07.22 13:12 35
     לא מגיע לו אחרי מה שעשה למען מדינתנו? צריך לתגמל את לוחמי הצדק והאור אברהם 31.07.22 13:32 39
  בקרוב יתן את הדין בבית משפט שלו עצמו. Django 31.07.22 08:42 2
     בסוף בסוף, כולם נותנים את הדין בבית דין של מעלה לאנורמלי 31.07.22 08:43 3
         ברור. me אני 31.07.22 11:51 29
             בטוח שברור... טרמי 31.07.22 15:05 44
  ''דברי פרידה מאלייקים רובינשטיין'' איפכא 31.07.22 08:46 4
     מתה ? אז למנדלבליט יש עוד עבודה לרזומה. דברי פרידה מאיפכא. אימרא 31.07.22 10:45 27
  יש פה קצת בלגן, אוקי אז עשו לו הליך מזורז, זה בעייתי אקדמית? לא, Blackcat 31.07.22 08:47 5
     הוא צריך להתקבל במסלול המיוחד ''למוחזקים בגרון'', שההקלטות והביצים שלהם מופקדים בכספת הפרקליט הראשי. סייר 31.07.22 08:50 8
         ++ Galgal 31.07.22 08:58 13
         תגובה גאונית ++ הפוך גוטה 31.07.22 09:30 24
  שום תואר פרופסור או דוקטור לא יעזור לו ציני 31.07.22 08:47 6
  אם היה תחקיר כזה על מישהו מהימין, האשכול היה מלא בציוצים על חמיצות שמאלני גאה 31.07.22 08:49 7
     בוקר טוב, כשתתעורר ותלמד על היועמ''ש ש''הוחזק בגרון'' והשתתף בהפיכה משפטית... סייר 31.07.22 08:54 10
     אין מה לדאוג נילי 31.07.22 12:34 34
  בעבר 5 אוניברסיטאות בישראל היו בין 100 הטובות בעולם, כיום א-פ-ס כולל הטכניון. מבינים למה? dudi_du2 31.07.22 08:52 9
     מינויי מקורבים=נישואי קרובים... סייר 31.07.22 08:55 11
     לפי איזה דירוג? ישר 31.07.22 09:06 16
         דירוג שנחאי, מוכר ומקובל בכל העולם. פיני 31.07.22 12:05 31
             ולפי הדירוג הזה איפה הם מדורגים השנה? ישר 03.08.22 10:59 47
  המאפיה דואגת לחברי המשפחה אור12 31.07.22 08:58 12
  בני האלים coyote 31.07.22 08:59 14
  פרשת משפטים בושה, הנה יש לנו עוד חלול שעושה לביתו בלבד, היה ונשאר חלול מאז ומתמיד nbv nbv 31.07.22 09:04 15
  ה וכל עם הכיפה, זה שגרם לאישה דתיה לחלל שבת, חובר בשנית לעדת הנפוטיזם. קונדור 31.07.22 09:07 17
  תחת חסיון במחתרת וחדרי חדרים- לצורך תקינות ההליכים ...מעניין גינת אגוז 31.07.22 09:08 18
  למה אני מממן את הפרזיטים האלה? כינוי 31.07.22 09:08 19
  יש עיתונאים שלא צריכים להיות עיתונאים ולכתוב דברים על נושאים שהם לא מבינים בהם Cat Catul 31.07.22 09:08 20
  כל החרא מתחיל לצוף. blackjack 31.07.22 09:09 21
  חונטה אלברט 31.07.22 09:11 22
  תחקיר דל בלי בשר. יוסף כץ 31.07.22 09:26 23
  אומר זאת כך; מבחינה מקצועית הרי שכל אדם שהיה המשפטן הבכיר ביותר בצה''ל ובחיים האזרחיים גושן 31.07.22 09:31 25
  מה קורה שם באוניברסיטת בר-אילן? CyberMan 31.07.22 09:37 26
  לא חריג, בכל הכבוד. ''מידה'' הציבו יעד ואז תפרו תיק מסביב. פיני 31.07.22 11:49 28
     אי אפשר לקבל פרופסורה בלי הישגים מחקריים ר א 31.07.22 13:30 38
         אז זהו, שכן. צריך להבדיל בין תואר ד''ר לדרגת פרופ'. פיני 31.07.22 14:18 40
  יש לו PHD לכן אי אפשר לטעון טענה רצינית לגבי יכולות מחקר. מטבע הדברים היקף הפירסומים winter1 31.07.22 12:04 30
     יש בעיה כי בשביל לקבל קידום לפרופסורה יש קריטריונים של הישגים מדעיים ר א 31.07.22 13:28 37
         לעיתים ניסיון מקצועי עשיר שקול ואף גובר על רקע מחקרי ופסום שנים שלושה מאמרים 4X6GX 31.07.22 14:59 42
         הקריטריונים משתנים מאוניברסיטה לאוניברסיטה וממדינה למדינה, וכמובן שגם קומבינות קיימות. זה מוזכר בכתבה winter1 31.07.22 15:06 45
  נקווה שהסטודנטים חכמים יותר מהסגל אורה 31.07.22 12:26 33
  עדיין יש לו תיק פלילי פתוח זה ששי ניצן המניאק החזיק את מנדלבליט בגרון צוקי 31.07.22 13:26 36
  כתבו לבר אילן מה אתם חושבים על המינוי הזה. אבני אקדח 31.07.22 14:46 41
  גם לא חושב שהוא צריך להיות פרופסור אבל הוא ממש לא מיוחד בכך צללפון 31.07.22 15:04 43
  רק במקרה אנו לא דנים במינוי יאיר לפיד לפרופסור באוניברסיטה הזו עמוס 31.07.22 15:07 46

   
   
MeAni לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 27.11.20
3729 הודעות, 23 מדרגים, 33 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון ג' באב תשפ''ב    08:41   31.07.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  1. תיראו מופתעים  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
רוזנקרנץ לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 12.10.11
2991 הודעות, 16 מדרגים, 21 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון ג' באב תשפ''ב    12:18   31.07.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  32. נחונטה.  
בתגובה להודעה מספר 1
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
תמהוני לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 6.3.19
13631 הודעות, 119 מדרגים, 206 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון ג' באב תשפ''ב    13:12   31.07.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  35. מאוד מופתעים. בר אילן זה לא ההם שרצו לארגן ללפיד דוקטורט, בלי שיש לו בכלל בגרות, וזה לא הלך רק כי תפסו אותם?  
בתגובה להודעה מספר 1
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אברהם לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 7.6.16
17633 הודעות, 64 מדרגים, 61 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון ג' באב תשפ''ב    13:32   31.07.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  39. לא מגיע לו אחרי מה שעשה למען מדינתנו? צריך לתגמל את לוחמי הצדק והאור  
בתגובה להודעה מספר 1
 
  
ערכתי לאחרונה בתאריך 31.07.22 בשעה 14:11 בברכה, אברהם
 



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Django לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 6.5.13
5705 הודעות, 53 מדרגים, 89 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון ג' באב תשפ''ב    08:42   31.07.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  2. בקרוב יתן את הדין בבית משפט שלו עצמו.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
לאנורמלי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 13.4.18
15853 הודעות, 79 מדרגים, 117 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון ג' באב תשפ''ב    08:43   31.07.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  3. בסוף בסוף, כולם נותנים את הדין בבית דין של מעלה  
בתגובה להודעה מספר 2
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
me אני לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 1.4.12
34883 הודעות, 423 מדרגים, 841 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון ג' באב תשפ''ב    11:51   31.07.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  29. ברור.  
בתגובה להודעה מספר 3
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
טרמי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 21.6.17
9118 הודעות, 41 מדרגים, 32 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון ג' באב תשפ''ב    15:05   31.07.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  44. בטוח שברור...  
בתגובה להודעה מספר 29
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
איפכא
חבר מתאריך 18.5.16
8077 הודעות
יום ראשון ג' באב תשפ''ב    08:46   31.07.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  4. ''דברי פרידה מאלייקים רובינשטיין''  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
אני מתה.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אימרא לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 24.9.20
4420 הודעות, 31 מדרגים, 54 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון ג' באב תשפ''ב    10:45   31.07.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  27. מתה ? אז למנדלבליט יש עוד עבודה לרזומה. דברי פרידה מאיפכא.  
בתגובה להודעה מספר 4
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Blackcat לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 1.4.12
18184 הודעות, 73 מדרגים, 143 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון ג' באב תשפ''ב    08:47   31.07.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  5. יש פה קצת בלגן, אוקי אז עשו לו הליך מזורז, זה בעייתי אקדמית? לא,  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
במסלול הנלווה הוא לא אמור להציג מחקרים רבים, זה בדיוק הרעיון, הוא מתקבל על סמך ״האמנות״ שלו כיועמ״ש.
מה לא תקין פה מבחינה אקדמית?



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
סייר לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 29.3.03
17981 הודעות, 143 מדרגים, 256 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון ג' באב תשפ''ב    08:50   31.07.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  8. הוא צריך להתקבל במסלול המיוחד ''למוחזקים בגרון'', שההקלטות והביצים שלהם מופקדים בכספת הפרקליט הראשי.  
בתגובה להודעה מספר 5
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Galgal לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.12.17
14089 הודעות, 92 מדרגים, 151 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון ג' באב תשפ''ב    08:58   31.07.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  13. ++  
בתגובה להודעה מספר 8
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
הפוך גוטה לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 14.3.16
30899 הודעות, 256 מדרגים, 490 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון ג' באב תשפ''ב    09:30   31.07.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  24. תגובה גאונית ++  
בתגובה להודעה מספר 8
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ציני לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 26.7.08
16666 הודעות, 56 מדרגים, 107 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון ג' באב תשפ''ב    08:47   31.07.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  6. שום תואר פרופסור או דוקטור לא יעזור לו  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
כשיישב מאחורי הסורגים .

גם לרקטום של הספריה .

וואו. התעוררתי .



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
שמאלני גאה לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 22.9.20
6559 הודעות, 91 מדרגים, 17 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון ג' באב תשפ''ב    08:49   31.07.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  7. אם היה תחקיר כזה על מישהו מהימין, האשכול היה מלא בציוצים על חמיצות  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
באמת חוצפה שאוניברסיטה ממנה מישהו בהליך מזורז, אם התקנון מאשר לה.
חוצפה למנות מישהו מוכר שהאוניברסיטה רוצה אותו בגלל שהוא מפורסם, ללא ריאיון אישי.
כנראה שאין מספיק קוראים לאתר הזה, ולכן נאלצו לעשות "תחקיר" שמבייש ברמתו אפילו את ערוץ 14.

יש משהו מעניין ב"תחקירים" של התקשורת הימנית:
הם כותבים ברמת זעזוע כאילו תפסו מרגל בכור האטומי, אבל בתוכן הכתבה אין כלום.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
סייר לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 29.3.03
17981 הודעות, 143 מדרגים, 256 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון ג' באב תשפ''ב    08:54   31.07.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  10. בוקר טוב, כשתתעורר ותלמד על היועמ''ש ש''הוחזק בגרון'' והשתתף בהפיכה משפטית...  
בתגובה להודעה מספר 7
 
  
נשמח לשמוע את דעתך על כך.
לאור העובדה שמנדלבליט וניצן ייחקרו ויעמדו לדין בקרוב, המינוי של בר אילן הינו פזיז.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
נילי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 12.8.21
1603 הודעות, 14 מדרגים, 28 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון ג' באב תשפ''ב    12:34   31.07.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  34. אין מה לדאוג  
בתגובה להודעה מספר 7
 
  
אין כמעט אנשי ימין גלויים באקדמיה כי הם לא מתקבלים או לא מקודמים. אלו שישנם אם כבר חיים כאנוסים ומסתירים את דעותיהם.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
dudi_du2 לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 26.6.09
21775 הודעות, 196 מדרגים, 355 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון ג' באב תשפ''ב    08:52   31.07.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  9. בעבר 5 אוניברסיטאות בישראל היו בין 100 הטובות בעולם, כיום א-פ-ס כולל הטכניון. מבינים למה?  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
סייר לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 29.3.03
17981 הודעות, 143 מדרגים, 256 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון ג' באב תשפ''ב    08:55   31.07.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  11. מינויי מקורבים=נישואי קרובים...  
בתגובה להודעה מספר 9
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ישר
חבר מתאריך 6.7.14
9744 הודעות
יום ראשון ג' באב תשפ''ב    09:06   31.07.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  16. לפי איזה דירוג?  
בתגובה להודעה מספר 9
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פיני לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 6.8.14
3640 הודעות, 19 מדרגים, 38 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון ג' באב תשפ''ב    12:05   31.07.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  31. דירוג שנחאי, מוכר ומקובל בכל העולם.  
בתגובה להודעה מספר 16
 
  
לא שזה אומר שהכל שם תורה מסיני, כן? נפוטיזם ושחיתות יש בכל מקום שיש בו בני אדם בעלי יצרים, אבל הוא "נחשב" למקצועי.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ישר
חבר מתאריך 6.7.14
9744 הודעות
יום רביעי ו' באב תשפ''ב    10:59   03.08.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  47. ולפי הדירוג הזה איפה הם מדורגים השנה?  
בתגובה להודעה מספר 31
 
  
אולי לא כדאי לשקר…



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אור12 לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.12.08
7860 הודעות, 44 מדרגים, 83 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון ג' באב תשפ''ב    08:58   31.07.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  12. המאפיה דואגת לחברי המשפחה  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
coyote לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 6.3.15
13347 הודעות, 30 מדרגים, 56 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון ג' באב תשפ''ב    08:59   31.07.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  14. בני האלים  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
nbv nbv לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 1.4.12
2877 הודעות, 34 מדרגים, 64 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון ג' באב תשפ''ב    09:04   31.07.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  15. פרשת משפטים בושה, הנה יש לנו עוד חלול שעושה לביתו בלבד, היה ונשאר חלול מאז ומתמיד  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
קונדור לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 12.4.10
7996 הודעות, 69 מדרגים, 126 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון ג' באב תשפ''ב    09:07   31.07.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  17. ה וכל עם הכיפה, זה שגרם לאישה דתיה לחלל שבת, חובר בשנית לעדת הנפוטיזם.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
גינת אגוז לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 29.7.14
6618 הודעות, 84 מדרגים, 168 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון ג' באב תשפ''ב    09:08   31.07.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  18. תחת חסיון במחתרת וחדרי חדרים- לצורך תקינות ההליכים ...מעניין  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
למכתב צורפו שלוש המלצות, אך האוניברסיטה סירבה למסור את שמות הממליצים, בטענה כי "ההמלצות נמסרות תחת חסיון הנדרש לצורך תקינות ההליכים האקדמיים".



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
כינוי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 18.6.21
19550 הודעות, 51 מדרגים, 92 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון ג' באב תשפ''ב    09:08   31.07.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  19. למה אני מממן את הפרזיטים האלה?  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Cat Catul לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 11.4.20
6282 הודעות, 22 מדרגים, 34 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון ג' באב תשפ''ב    09:08   31.07.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  20. יש עיתונאים שלא צריכים להיות עיתונאים ולכתוב דברים על נושאים שהם לא מבינים בהם  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
blackjack לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 17.4.19
8597 הודעות, 26 מדרגים, 43 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון ג' באב תשפ''ב    09:09   31.07.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  21. כל החרא מתחיל לצוף.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אלברט לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 29.11.14
14912 הודעות, 152 מדרגים, 300 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון ג' באב תשפ''ב    09:11   31.07.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  22. חונטה  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
יוסף כץ לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 14.12.15
51579 הודעות, 164 מדרגים, 191 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון ג' באב תשפ''ב    09:26   31.07.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  23. תחקיר דל בלי בשר.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
גושן לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 31.3.19
25018 הודעות, 171 מדרגים, 266 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון ג' באב תשפ''ב    09:31   31.07.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  25. אומר זאת כך; מבחינה מקצועית הרי שכל אדם שהיה המשפטן הבכיר ביותר בצה''ל ובחיים האזרחיים  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
דרכו לאקדמיה אמורה להיות סוגה בשושנים, לא כך במקרה שלפנינו בו עננה כבדה מרחפת על ראשו של הבחור



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
CyberMan לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 3.11.13
886 הודעות, 2 מדרגים, 2 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון ג' באב תשפ''ב    09:37   31.07.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  26. מה קורה שם באוניברסיטת בר-אילן?  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
https://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1000719088



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פיני לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 6.8.14
3640 הודעות, 19 מדרגים, 38 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון ג' באב תשפ''ב    11:49   31.07.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  28. לא חריג, בכל הכבוד. ''מידה'' הציבו יעד ואז תפרו תיק מסביב.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
אינני מחובבי מנדלבליט, אבל זה ההליך המקובל - חבר מביא חבר. בפרט בפקולטות האלה (בשונה ממדעים מדויקים) כשההישגיות היא לא דבר מדיד אמפירית ובעיקר עניין של חוו"ד. בעולם המשפטי זה בולט במיוחד.
הוא יביא לאונ' כבוד, קשרים וסטודנטים, וזה מה שחשוב.
זה גרוע, אבל זה מה יש. החברים שלו לא נבחרו בצורה יותר הגונה ומידה סתם נטפלים אליו כמו שכלי תקשורת אוהבים. חבל, הערכתי אותם יותר.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ר א
חבר מתאריך 13.5.20
177 הודעות
יום ראשון ג' באב תשפ''ב    13:30   31.07.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  38. אי אפשר לקבל פרופסורה בלי הישגים מחקריים  
בתגובה להודעה מספר 28
 
  
וזה מה שלא תקין פה.
אנשים באקדמיה קורעים את עצמם כדי להגיע לדרגת הסף של פרופסורה, ופה מישהו לכאורה בלי שום קבלות מחקריות הולך ונכנס דוך ועוקף את כל התור שלפניו, וזה לגמרי ישראבלוף.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פיני
חבר מתאריך 6.8.14
3640 הודעות
יום ראשון ג' באב תשפ''ב    14:18   31.07.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  40. אז זהו, שכן. צריך להבדיל בין תואר ד''ר לדרגת פרופ'.  
בתגובה להודעה מספר 38
 
  
ד"ר זה תואר אקדמי שבאמת קשור יותר למחקר.
פרופסור זו דרגת הוראה, כלומר חברות קבועה בסגל ההוראה של המוסד האקדמי ש(באופן תיאורטי לחלוטין כמובן) יכולה להינתן לכל פרחח אם האוניברסיטה תחליט. בפועל כמובן שיש נהלים של המל"ג ותנאי סף שצריך לעמוד בהם.
ברור שהוא קיבל את הדרגה לא בגלל היכולת והרקע המחקרי אלא בגלל השם והתפקיד שלו ואני לחלוטין מסכים איתך שזה לא צריך להיות כך, וכדי לקבל תואר כזה צריך רקע מחקרי עשיר (ועוד כמה דברים), אבל יש לו תואר דוקטור ואם האוניברסיטה חושבת שהוא ראוי להוראה מתוקף נסיונו המקצועי - זה לגיטימי, אם נתעלם מההיבט שאליו התייחסתי קודם.
לא קשור וסתם להשכלה כללית: המילה הנכונה היא דורך ולא דוך. (במקור באידיש: דורך-גיין, ללכת ישירות. הר' לא נשמעה והלכה לאיבוד).



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
winter1
חבר מתאריך 19.6.17
49663 הודעות
יום ראשון ג' באב תשפ''ב    12:04   31.07.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  30. יש לו PHD לכן אי אפשר לטעון טענה רצינית לגבי יכולות מחקר. מטבע הדברים היקף הפירסומים  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
שלו דל מהסיבה הפשוטה שהוא עבד בשירות המדינה, אבל על זה מפצה מעמדו (שני התפקידים). זה לא חדש ולא יחודי לישראל שאוניברסיטאות וגופי מחקר רוצים להביא אליהן אנשים עם רקע כזה (לא רק במשפטים)

מבחינה מקצועית יש 0 בעיות עם המינוי הזה לדעתי. הבעיה מתעוררת כי האוניברסיטאות בישראל מקבלות מימון מהמדינה, ולכן עולה חשד לקומבינה. אבל מכיוון שהמינוי עצמו לא בעייתי אני לא חושב שצריך לחפור בזה. מה שכן צריך לעשות זה להפריט את האוניברסיטאות



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ר א
חבר מתאריך 13.5.20
177 הודעות
יום ראשון ג' באב תשפ''ב    13:28   31.07.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  37. יש בעיה כי בשביל לקבל קידום לפרופסורה יש קריטריונים של הישגים מדעיים  
בתגובה להודעה מספר 30
 
  
שהוא לא עומד בהם כרגע.
אדרבה: יכנס כמרצה/מרצה בכיר, יוכיח את עצמו במחקר, ואז יקודם לדרגת פרופסור, כמו כל חוקר אחר.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
4X6GX לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 14.9.16
3949 הודעות, 15 מדרגים, 24 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון ג' באב תשפ''ב    14:59   31.07.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  42. לעיתים ניסיון מקצועי עשיר שקול ואף גובר על רקע מחקרי ופסום שנים שלושה מאמרים  
בתגובה להודעה מספר 37
 
  
בלי קשר לפוליטיקות, יש סבירות במינוי של בעל ניסיון עשיר לדרגת פרופסור. כמו שיקחו שופט עליון שעבד הרבה שנים ויתנו לו ישר פרופסור ולא יתחיל ממשרת מרצה זוטר או בכיר



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
winter1
חבר מתאריך 19.6.17
49663 הודעות
יום ראשון ג' באב תשפ''ב    15:06   31.07.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  45. הקריטריונים משתנים מאוניברסיטה לאוניברסיטה וממדינה למדינה, וכמובן שגם קומבינות קיימות. זה מוזכר בכתבה  
בתגובה להודעה מספר 37
 
  
כאמור הבעיה היחידה היא המימון של המדינה, אם המימון היה פרטי לא הייתה סיבה לדחוף את האף



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אורה לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 9.1.17
2601 הודעות, 10 מדרגים, 20 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון ג' באב תשפ''ב    12:26   31.07.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  33. נקווה שהסטודנטים חכמים יותר מהסגל  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
ויצביעו ברגליים.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
צוקי
חבר מתאריך 24.1.22
72 הודעות
יום ראשון ג' באב תשפ''ב    13:26   31.07.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  36. עדיין יש לו תיק פלילי פתוח זה ששי ניצן המניאק החזיק את מנדלבליט בגרון  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אבני אקדח לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 21.10.07
2759 הודעות, 32 מדרגים, 56 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון ג' באב תשפ''ב    14:46   31.07.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  41. כתבו לבר אילן מה אתם חושבים על המינוי הזה.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
אני כבר רואה את הכותרת: פרופ בבר אילן מועמד לדין בעוון בגידה.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
צללפון לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 30.8.13
12226 הודעות, 56 מדרגים, 103 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון ג' באב תשפ''ב    15:04   31.07.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  43. גם לא חושב שהוא צריך להיות פרופסור אבל הוא ממש לא מיוחד בכך  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
עמוס
חבר מתאריך 5.5.02
29449 הודעות
יום ראשון ג' באב תשפ''ב    15:07   31.07.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  46. רק במקרה אנו לא דנים במינוי יאיר לפיד לפרופסור באוניברסיטה הזו  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד

  

תגובה מהירה  למכתב מספר: 
 
      

__________________________________________________________________________
למנהלים:  נעל | נעל אשכול עם סיבה | מחק | העבר לפורום אחר | מזג לאשכול אחר | מחק תגובות | גיבוי אשכול | עגן אשכול
   
   


© כל הזכויות שמורות ל-רוטר.נט בע"מ rotter.net
חדשות