גירסת הדפסה        
   
קבוצות דיון סקופים נושא #759446 מנהל    סגן המנהל    מפקח   עיתונאי מקוון    צל"ש  
אשכול מספר 759446        
UnderTech
חבר מתאריך 25.8.22
330 הודעות
יום שבת י''ד באלול תשפ''ב    02:23   10.09.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  

מהקריאה הנבואית של אמסלם עד הבכיר היחיד שלקח אחריות: רגעי המפתח בעדויות מירון  

 
  
ועדת החקירה הממלכתית לאסון שבו נהרגו 45 בני אדם הזהירה בשבוע שעבר שורה של בכירים, בראשם רה"מ לשעבר בנימין נתניהו, על כך שמסקנותיה עלולות לפגוע בהם • נראה שפרק חדש ב"מדריך למטייח" שכתבנו מיד אחרי האסון נכתב בימים אלה • כל התובנות ממעקב "שקוף" אחר דיוני הוועדה

כחצי שעה עברה מרגע שוועדת החקירה הוציאה הודעה לתקשורת שבכוונתה להוציא מכתבי אזהרה למי שעשוי להיפגע ממסקנות הוועדה ועד שנשלחה רשימת השמות המלאה (לינק: https://drive.google.com/file/d/14qs2CyCaqcrykh_gWQt3zi4P-_xLDD2v/view?usp=sharing).

ההודעה המקדימה הכילה רמז עבה לכך שבתוך רשימת השמות מופיע גם ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו.
“ביקשנו להביא לידי ביטוי את תפיסתנו, לפיה בעלי תפקידים ציבוריים בכירים, להם מוענקות סמכויות נרחבות ומשמעותיות, נדרשים לשאת באחריות בהתאם”, כתבו חברי הוועדה.

הוועדה הוציאה לאחר מכן את רשימת השמות ונימוקי האזהרה.
מרגע שפורסמה רשימת העדים שעשויים להיפגע ממסקנות הוועדה החל גם מסע דה לגיטימציה נגדה.
זה נעשה על ידי השמצת חברי הוועדה ותקיפתם.

לפני הקמת ועדת החקירה הממלכתית למחדל מירון התחלנו לכתוב את "המדריך למטייח" – שבו תיארנו שלב אחר שלב את ניסיונות הדרג המדיני באותה נקודת זמן "לטאטא" את האירוע מתחת לשטיח.


פרק חדש ל"מדריך למטייח"? אמסלם, נתניהו ואביטן (צילום: פלאש 90)


ציינו אז שבין האמצעים שבהם נקטו היה גם מסע שיטתי של דה לגיטימציה למערכת המשפט כולה, תהליך שלא החל כמובן עם האסון, אך הגיע אז לנקודת שיא מסוימת.
בימים אלו, עם פרסום שמותיהם של העדים שעשויים להיפגע מוועדת החקירה הממלכתית ובראשם רה"מ לשעבר בנימין נתניהו – נכתב פרק נוסף במדריך טיוח האסון האזרחי הגדול ביותר בתולדות המדינה (לינק:https://shakuf.co.il/21646).


אל מול מאמצי הטיוח, אספנו את החלקים המטלטלים ביותר בעדויותיהם של כל מי שקיבלו מכתב מהוועדה, ועשויים לפעול כדי לנקות את שמם עד פרסום המסקנות, בעוד כשנה. הנושאים באחריות לאסון האזרחי הגדול ביותר בתולדות המדינה, שבו נמחצו למוות 45 בני אדם.


בנימין "לא ידעתי" נתניהו

בראש המדינה עמד במשך 12 שנים רצופות רה"מ לשעבר בנימין נתניהו.
לאורך השנים האלו התפרסמו דוחות של מבקר המדינה על הליקויים באתר, פנה אליו מפכ"ל המשטרה רוני אלשיך, התקיימו דיונים בממשלה ואף דיונים בכנסת שמסקנותיהם נשלחו אליו ישירות.
חלק מהמתריעים היו אפילו חברי מפלגתו – דוד אמסלם ומירי רגב.

בעקבות עדותו של אמסלם חזרנו לפרוטוקולים של ועדת הפנים מ-2017 שעסקה בנושא ואף קיימה סיור במירון.
הדיונים הצביעו על כך שכל הבעיות היו מוכרות וידועות.
באחד הדיונים אמר היו"ר דאז אמסלם כי "אם חס ושלום יקרה משהו, אז אני מניח שהפרוטוקול של הדיון הזה יעמוד על השולחן בקול רם".
מאוחר יותר הוא גם שיגר מכתב לרה"מ.
גם יו"ר הוועדה שקדמה לו, מירי רגב, שלחה לו מכתב.
ומה היה לנתניהו לומר בהקשר זה? בוועדה ציין מספר פעמים כי לא ידע במה מדובר: "לא משכו בדש מעילי", לשון רה"מ לשעבר.

השיעור המנהיגותי שניסה נתניהו ללמד אותנו באותה עדות היה מביא לקריסת כל מערכת – אתה יכול לקחת אחריות רק על מה שאתה יודע.

הוועדה לא קנתה את זה.
"כמי שכיהן כראש ממשלת ישראל משך למעלה מ-12 שנים רצופות בתקופה הרלוונטית ידע ראש הממשלה לשעבר נתניהו, או שהיה עליו לדעת, כי אתר קבר הרשב"י במירון מטופל משך שנים בצורה לקויה", כתבו חברי הוועדה.
"הוא לא פעל כמצופה מראש ממשלה לתיקון מצב דברים זה".


עדותו של דוד אמסלם:
https://shakuf.co.il/34336

עדותו של בנימין נתניהו:
https://shakuf.co.il/36546

אמיר "אחראי ולא אשם" אוחנה

אדם נוסף שהתפתל וניסה להחליק את האחריות מעליו הוא השר לביטחון הפנים לשעבר, אמיר אוחנה.
אוחנה בעדותו עומת עם דיון שהתקיים עם בכירי המשטרה שבו שאל: "האם נרמסו בעבר אנשים באתר?" אחד מבכירי המשטרה ענה לו: "כמעט כל שנה". אוחנה המשיך הלאה.

כשנשאל מדוע הממשלה לא קיבלה החלטה רשמית להחריג את אירוע מירון מתקנות הקורונה ובכך להפוך את האירוע לחוקי, ענה בתשובה דומה לנתניהו: "לא אמרו לי".

הוועדה כותבת כי "כשהיה בפני השר לביטחון הפנים לשעבר אוחנה מידע בנוגע לסכנות הצפויות במהלך ההילולה, ובפרט לסכנות הנובעות מרמת הצפיפות שהייתה צפויה במקום, לא פעל כמצופה מתפקידו ביחס למידע זה".


עדותו של אמיר אוחנה:
https://shakuf.co.il/35062

יעקב "אני רק הצינור" אביטן

עוד לפני שהוקמה הוועדה כתבנו ב"שקוף" על משרד אחד ושר אחד שאחראי באופן ישיר למתרחש באתר מירון – יעקב אביטן, השר לשירותי דת לשעבר.

הזרוע הביצועית שלו, עמותת "המרכז הארצי לפיתוח המקומות הקדושים", היא זו שתפקידה לתחזק את אתר הרשב"י בו התרחש האסון, והמשרד מעביר לה תקציבים לשם כך.

העדות הראשונה שחשפה את מה שהתרחש במשרד בתקופתו של אביטן הייתה של גליה קליין, מי שהייתה היועצת המשפטית של המשרד.

קליין תיארה בקור רוח אך באופן מסמר שיער את החידלון: "השר אביטן היה יותר PR (יחסי ציבור) לדרעי", אמרה במפורש.

"הוא היה מאד תלוי בגורמים פוליטיים אחרים. בהרבה היבטים אחרים הוא לא היה מעורב ובעיקר בתחום המינויים.

גם באירוע הגדול הזה היה לי ברור שהוא לא הכתובת.
הכתובת הייתה המנכ"ל עודד פלוס, שידע לדבר עם דרעי".

כשאביטן עלה לדוכן ולמרות מחאתו על דבריה של קליין, התברר דווקא עד כמה דבריה היו מדויקים. "אף אחד לא אמר לי שאני אחראי", היה משפט שחזר בדבריו של אביטן. המשפט "אני רק הצינור שמעביר כסף" תיאר את משמעות תפקידו כשר.

זו הזדמנות טובה לתהות מדוע דרעי, האיש שניהל את המשרד בפועל על פי העדויות, לא קיבל מכתב התראה מהוועדה בעצמו.

הוועדה ציינה במכתב המקדים כי היא מתכוונת לשלוח מכתבים רק לבעלי התפקידים הרלוונטיים – דרעי לא החזיק באופן רשמי באף אחד מהם.
אביטן ישב במשרד, קיבל משכורת, רכב שרד ונהג, ולפי העדויות יו"ר המפלגה שלו ניהל את המשרד במקומו.

כך או כך, ביום באסון מי שחתום באופן רשמי על מה שהתרחש שם – הוא אביטן. מכך אינו יכול לברוח.

הוועדה כותבת כי "השר לשירותי דת לשעבר אביטן לא מילא את תפקידו כשר לשירותי דת בכל הנוגע בכל הנוגע להיערכות משרדו לקראת ההילולה במירון".

עדותו של יעקב אביטן:
https://shakuf.co.il/34512

עדותה של גליה קליין:
https://shakuf.co.il/28973

יש אחראי לאסון במירון:
https://shakuf.co.il/20812

הוועדה לא חסכה ביקורת גם מעודד פלוס, מנכ"ל המשרד של אביטן: " פלוס לא נקט בצעדים מספיקים כדי לוודא שהמרכז הארצי לפיתוח המקומות הקדושים ממלא באופן הנדרש את תפקידו כגורם האחראי לניהול, שימור, הפעלה, פיתוח ותחזוקה ראויה של אתר קבר הרשב"י במירון באופן שוטף, ואת אחריותו בכל הנוגע להילולה במירון בל"ג בעומר".

ראש המועצה עמית "טפלו אתם" סופר

על ראש מועצת מקום הגליל עמית סופר למדנו בעדויות כי סירב למשול בשטחו, בעיקר כשמדובר באכיפה של בניה בלתי חוקית.
"ראש המועצה עמית סופר תמיד אמר לנו 'טפלו אתם'", העיד סגן מנהל מחוז הצפון ברשות האכיפה במקרקעין פאבלו אספינו.
"היה אפילו ראש מועצה שאמר לי שבגלל זה (שהוא אכף עבירות בנייה) הוא לא נבחר שוב".

לעדות של פבלו אספינו:
https://shakuf.co.il/25069

הוועדה כתבה כי הוא ראה באתר קבר הרשב"י במירון "מעין שטח שהוא מחוץ לתחום השיפוט של המועצה. ובכך תרם תרומה משמעותית להיעדר משילות במקום.
המועצה האזורית והוועדה המקומית לתכנון ובנייה משכו את ידיהן, הלכה למעשה, מביצוע אכיפה מנהלית של דיני התכנון והבנייה".

הרב יוסף "אני רק קבלן" שווינגר

הוועדה גם סימנה את האנשים שעסקו בהקטנה עצמית ותיארו את עצמם בעדותם כבורג קטן במערכת.
אחד מהם הוא הרב יוסף שווינגר, מנכ"ל המרכז הארצי לפיתוח המקומות הקדושים. "אנחנו קבלן הביצוע וההנחיות", אמר שווינגר כמה פעמים במהלך עדותו בניסוחים שונים.
"ככל שהדבר תלוי בנו, העמותה שמנהלת את אתר מירון רק מבצעת את הוראות המשטרה".

אבל הוועדה לא מיצמצה וקבעה:
"הרב שווינגר, המכהן בתפקיד מנכ"ל המרכז הארצי לפיתוח המקומות הקדושים למעלה מ-20 שנה, לא עשה די על מנת שהמרכז ימלא באופן הנדרש את תפקידו כגורם האחראי לניהול, שימור, הפעלה, פיתוח ותחזוקה ראויה של אתר קבר הרשב"י במירון.
כך בפרט בכל הנוגע לבטיחות בהר ולשלום המבקרים במקום".

עוד הוסיפה כי "הרב שווינגר היה מודע לכך שהאירוע מתקיים שנה אחר שנה בחריגה משמעותית מהגבלת הקהל הקבועה בתוכנית הבטיחות ולא עשה די על מנת לשנות זאת".

עדותו של יוסף שווינגר:
https://shakuf.co.il/24909

הרב שמואל "אף אחד לא אמר" רבינוביץ'
אדם נוסף שסיפר בעדותו כמה המצב בהר מורכב היה הרב שמואל רבינוביץ, יו"ר ועדת החמישה והממונה על המקומות הקדושים, שאיבד בעצמו אחיין באירוע. רבינוביץ' הדגיש לכל אורך עדותו עד כמה ניסה להימנע בכל מחיר מתפקיד האחראי על מירון, וכשבא מועמד אחר ליו"ר ועדת החמישה – הוא שמח להיפטר מהאחריות.

"לא ידענו שיש בעיה עם גשר דב (אזור האסון), אף אחד לא אמר כלום", אמר רבינוביץ' בעדותו.
"אני לא מסתובב באתר כי אני צריך לשמור על עצמי. זה לא נעים. אני רק בא להתפלל ולצאת".
אחד מחברי הוועדה, שלמה ינאי, הביע תסכול במהלך עדותו של רבינוביץ' ואמר לו כי "לא לקחת אחריות במקום שהיית צריך. זה קרה בגלל שיותר מדי גורמים לא עשו זאת".

לעדותו של שמואל רבינוביץ':
https://shakuf.co.il/24442

הוועדה לא קנתה את האמירות של רבינוביץ', שאגב יודע לנהל את הכותל באופן מופתי למדי, וכותבת כי הוא "לא עשה די על מנת להבטיח ניהול ראוי של האתר, ובפרט בכל הנוגע לטיפול בהסרת מפגעי הבטיחות המסכנים את שלום הבאים למקום".


המפכ"ל יעקב "אחריות ללא אשמה" שבתאי

גם מפכ"ל המשטרה הצטרף בעדותו למצעד המתחמקים מאחריות והטיל את כולה על מפקד מחוז הצפון דאז ניצב שמעון לביא – היחיד שלקח אחריות על האירוע.


"אני אחראי על כל מה שקורה במשטרת ישראל – השאלה אם אחריות היא אשמה", אמר. אני מבחינתי עשיתי את כל מה שיכולתי על מנת שהאירוע הזה יצליח".

הוועדה לא קנתה את ההתחמקות וכתבה כי שבתאי "אישר את תוכנית המבצע שגובשה במחוז צפון של המשטרה, על אף שידע שמתחם ההר והמתחמים המשמשים בו להדלקות אינם יכולים להכיל בבטחה את כמות המבקרים הצפויה במקום במהלך ההילולה, ותוך התעלמות מהסכנות הנלוות לכך".

היחיד שלקח אחריות

התנהלותו ועדותו של ניצב שמעון לביא, מפקד מחוז צפון דאז, היו נדירים בנוף המקצועי והפוליטי אחרי האסון.
הוא היחיד שנטל אחריות באופן פומבי ואף התפטר מתפקידו לבסוף.

בעדות הראשונה שניתנה לפני שנה בדיוק הוא תיאר את מה שבהמשך התבהר יותר ויותר לעומק – חוסר הוודאות הטוטאלי לאירוע ל"ג בעומר, עם ממשלה שלא מסוגלת לקבל החלטות.

"חודש לפני האירוע אין לנו מושג מה קורה עם מירון", תיאר. "בהיעדר החלטה מסודרת אני מבין שאם אני לא עושה הכנות מירון מתנפץ עלי".

עוד הוא הוסיף בעדותו: "אין לילה שאני לא חושב מה הייתי עושה אחרת, אני באמת לא יודע".

הוועדה כתבה על לביא שהוא "אישר את תוכנית המבצע שגובשה במחוז צפון שעליו פיקד, וזאת על אף שידע שמתחם ההר, והמתחמים המשמשים בו להדלקות, אינם יכולים להכיל בבטחה את כמות המבקרים הצפויה במקום במהלך ההילולה, ותוך התעלמות מהסכנות הנלוות לכך.

תוכנית המבצע אושרה אף בהתעלם מתוכניות הבטיחות שנערכו על ידי מהנדס הבטיחות במסגרת הליך הרישוי, אשר כללו הגבלה על כמות הקהל במתחם ההר כולו ובכל אחד מאירועי ההדלקה".

עוד הוסיפה כי "היערכותם ומוכנותם של הכוחות תחת פיקודו של ניצב לביא לביצוע המשימה לקו בחסר, בין היתר בעקבות ליקויים בתדרוך ובתרגול, לרבות העדר תרגול אר"ן (אירוע רב נפגעים, ע.ב) לכוחות שהיו בשטח בשעות שבהן נערכו ההדלקות המרכזיות"

העדות של שמעון לביא:

https://shakuf.co.il/24378

כל הכישלונות המשטרתיים: עד למפקד העמדה במדרגות האסון


תת-ניצב (בדימוס) שלום אביטן, מפקד מרחב עמקים שפועל תחת פיקודו של ניצב לביא, היה אמור להיות מחובר יותר לשטח.
אך הוועדה קבעה כי כשל כשל בכך שלא זיהה בזמן אמת כי הצפיפות במהלך ההדלקה של חסידות תולדות אהרון הגיעה לרמה מסוכנת".

תת-ניצב מוריס חן, ראש חטיבת אבטחה ורישוי במשטרת ישראל לשעבר חטף ביקורת על כך שלא פיקח על תהליכי הרישוי.
סגן-ניצב אסף מנצור, מפקד תחנת נוף הגליל במשטרת ישראל, לפי הוועדה, לא הכין תכנית מבצעית להתמודדות עם הצפיפות ולשמירה על היציאות מהמתחם.

"ביטוי מובהק לכך היה בגשר דב, שהפיקוד עליו פוצל בין שני מפקדים שונים, והכוחות שהוצבו בשני חלקיו לא הבינו את תפקידם באופן מלא ואת חשיבות הקשר והתיאום בין שתי העמדות", גרסה הוועדה.

עוד אדם שלא מילא את תפקידו הוא רב-פקד שמואל פיאמנטה, ראש ענף אבטחה ורישוי במחוז צפון במשטרת ישראל, שהעניק אישור אבטחה "על אף ידיעתו שמנהל האבטחה הראשי אינו מסוגל למלא את כל דרישות התפקיד, ובפרט שלא יוכל להגיע לאתר במהלך ההילולה".

אחרון בשרשרת המשטרתית הוא פקד אסף שייך, קצין המודיעין והבילוש של תחנת נוף הגליל במשטרת ישראל שהיה אחראי על עמדת מדרגות האסון, ולרשלנותו היה חלק קריטי.

"במהלך ההילולה, בשעה 23:39, שחרר פקד שייך את ארבעת השוטרים שהוצבו בעמדה שבתחתית גשר דב, במיקום שבו התרחש מאוחר יותר האסון.

השוטרים שוחררו מבלי שניתנו להם הוראות לגבי השעה שבה עליהם לחזור לעמדה, שנותרה בלתי מאוישת, מבלי שהוחלפו במשימתם על ידי שוטרים אחרים, ומבלי שהשוטרים בעמדות הקרובות עודכנו בדבר עזיבתם". החלטה זו, קבעה הוועדה, הייתה "בין הגורמים המשמעותיים להיעדר שליטה במעבר".

לעדויות השוטרים מליל האירוע:
https://shakuf.co.il/24503

האחרונים בשרשרת שיטת מירון: "אם לא הייתי חותם – היו מביאים מישהו אחר"


אם אתם רוצים לדעת איך באמת עבדו העניינים במירון חייבים לקרוא על העדויות של אנשי הרישוי וההנדסה שאישרו את האירוע ובטיחות של המקום.

קחו את אינג' עאמר ח'ליילה, מהנדס הבטיחות של הילולת הרשב"י. ח'ליילה הודה שכלל לא בדק את גשר דב, אשר על גבו נמחצו ההרוגים.

יתרה מכך, המהנדס, אף חשף את השיטה מנקודת מבטו: איש המקצוע נבחר על פי נכונותו "להלבין" את כשלי הבטיחות.

כשיו"ר הוועדה השופטת מרים נאור שאלה אותו: "עלה בדעתך לומר אני לא נותן חוות דעת?" ענה: "אז היו מביאים מישהו אחר במקומי".

הוועדה כותבת כי "משנה לשנה, חתם אינג' חליליה על תוכניות בטיחות הכוללות הגבלה של כמות הקהל במתחם ההר כולו ובכל אחד מאירועי ההדלקה.
זאת, בידיעה כי ההגבלות לא צפויות להישמר".

התנהלות תמוהה נוספת הייתה של ראובן בן גל, מנהל האבטחה הראשי של הילולת הרשב"י במירון תשפ"א. בן גל הוא בעל מגבלה רפואית, נעזר בכיסא גלגלים ולא מסוגל בכלל להסתובב בשטח ההר.
למרות זאת הוא לקח את התפקיד על עצמו כ"טובה לישראל דרעי", מנהל מחוז צפון במרכז הארצי לפיתוח המקומות הקדושים.
"תגיד – יכול להיות שבגלל מצבך הבריאותי אתה נוח להם?" שאל אותו חבר הוועדה ינאי. "יכול להיות", ענה בן גל והודה שבדיעבד הוא בכלל לא היה צריך לקחת על עצמו את התפקיד.

תפקידו של בן גל על פי מנכ"ל עמותת המקומות הקדושים היה להכין את דרישות הבטיחות של האירוע. בליל האירוע, אגב, הוא ישן במיטתו.
"רק בסביבות השעה שלוש קמתי וראיתי שהטלוויזיה פתוחה – אז הבנתי שקרה משהו", אמר בעדותו. על התיק שכתב, כאמור, לא חתם בעצמו.
עליו כתבה הוועדה כי "בן גל הסכים להתמנות לתפקיד מנהל האבטחה הראשי, אף על פי שידע כי אינו מסוגל למלא את כל דרישות התפקיד, ובפרט להגיע לאתר במהלך ההילולה.

וביודעו כי לא יגיע לאתר במהלך ההילולה, העביר מר בן גל את תפקידו ואת סמכויותיו באופן לא ראוי. בן גל הגדיר את מר שמעון מלכה, מנהל האבטחה בגזרת החניונים, כממלא מקומו בתפקיד מנהל האבטחה הראשי, וזאת על אף שמר מלכה אינו נושא בהכשרה הנדרשת לתפקיד זה".

גם שמעון מלכה, מנהל האבטחה נמצא בלב הביקורת.

הוא לקח על עצמו את התפקיד ללא הכשרה מתאימה ועל אף שידע כי "אין ביכולתו לבצע את שני התפקידים במקביל, שכן הם דורשים נוכחות במקומות שונים בו זמנית", כתבה הוועדה.

לעדויות של ממוני האבטחה והבטיחות:

https://shakuf.co.il/26139

אדם נוסף שעליו מבקשת הוועדה להטיל אחריות הוא מאיר קרליבך, מנהל בפועל של פעילות עמותת "הכנסת אורחים", העמותה שמחלקת אוכל בהר.
הוועדה כותבת כי "במסגרת פעילותו בעמותה היה מר קרליבך אחראי לבנייה בלתי חוקית ולבנייה מסוכנת, בהיקפים חריגים, בסמיכות רבה לציון קבר הרשב"י, וב"מתחם תולדות אהרון".

לכל הכתבות של שקוף בנושא:
https://t.co/CxogQr4Jpf

נכון להיום נראה שעצימת עיניים, "חשיבת מנהרה" וקונפורמיסטיות יתרה הביאו למה שנראה כאסון האזרחי הגדול בתולדות המדינה.

הדרג האזרחי המקצועי שכשל עשוי להיענש גם במישור הפלילי, אבל עם נבחרי הציבור רק הציבור יכול לבוא חשבון. אנחנו ב"שקוף" נקפיד להמשיך לסקר את המשך עבודת הוועדה כדי למנוע את האסון הבא.

https://shakuf.co.il/37523



              תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה         (ניהול: למבזק)        
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד


  האשכול     מחבר     תאריך כתיבה     מספר  
  אתר השמאל 'שקוף' לא מקור קביל וזה בכלל לא סקופ KobyBD 10.09.22 03:11 1
     רגע שניה Cat Catul 10.09.22 07:37 18
         האשם זה כל מי ש''ידע'' כי כל השאר לא ידעו...מסמך שהוא פיוט אחד גדול לתרבות הפוליטיקה בארץ ציוני חם 10.09.22 08:15 24
             לא הבנתי? Cat Catul 10.09.22 11:22 78
                 הצחקת אותם...פוליטקאים ...שיקחו אחריות על המחדלים של עצמם.. לא אין פה בכלל פוליטיקה אין בחירות בקרוב מאד ציוני חם 10.09.22 11:35 84
                     הועדה עבדה על העדויות והגישה דוח כשהיה מוכן. A380 10.09.22 18:36 114
                         הפוסט המקורי: אתר תעמולה שמאלני. JackAren 10.09.22 18:46 116
                             ההרוגים התמימים לא היו ימין ושמאל - הם נפשות שהאמינו שיש מערכת במדינה הזאת שמתפקדת Obi-Wan 10.09.22 19:54 124
         אבל איפה האשמה של שופטי בג''צ שנתנו יד לטירפוד מתווה ההסדרה שעליו החליטה הממשלה. איפה האדמה שלהם ? berale 10.09.22 08:45 42
             +++ משה רבנו 10.09.22 08:59 45
             בגצ החזירו את העניין לנבחרי הציבור כי זו אחריותם לדאוג לציבור. קוראת ותיקה 10.09.22 09:45 51
                 מה ?? איזה החזירו איזה ? מי ביקש מהם להחזיר משהו ?? היה מתווה שעליו החליטה הממשלה והם סיכלו berale 10.09.22 10:02 54
                     בג״צ מכריע אך ורק בשאלות שמביאים לפניו, ולא יכול ליזום עיסוק בכל נושא היגיון 10.09.22 11:06 76
                         בשביל זה מחזיקים עמותות פרוקסי שידאגו להביא את הנושא לפניהם. נו באמת... צלם 10.09.22 16:30 93
                             כמו עמותת ''הקדוש רבי שמעון בר יוחאי זיע''א שליד הקדשות הספרדים בצפת ומירון'' ? היגיון 10.09.22 16:51 101
                                 כמו זו של הג'ינג'י צלם 10.09.22 16:52 104
                                     אפילו לא התייחסת לזה שהעמותה שפנתה לבג״צ היא עמותה חרדית שעוסקת בניהול המקום היגיון 10.09.22 16:54 106
                                         אפילו לא התייחסת לזה שבג''צ קבעו עצמן להיות אלה שמכריעים לגבי כל דבר ועניין שבא להם, כי לכל סוגיה משמעותית berale 10.09.22 18:33 113
                                             לממשלה יש דרכים להתמודד עם החלטות כאלה כמו למשל להעביר חוק בנושא A380 10.09.22 18:40 115
                                                 איזה חוק בנושא ? הממשלה פעלה לגמרי במסגרת כלים שמוקנים לה בחוק . איזה פקינג חוק היה חסר לך. הרי בג''צ ממילא berale 10.09.22 19:12 121
                                                     לא הבנתי מה הכתבות שלך אומרות על בג״ץ A380 10.09.22 19:20 122
                                                         הכתבות שלי אומרות שבג''צ סיכל את מתווה ההסדרה שעליו החליטה הממשלה. - מרתקת העובדה שאת זה לא הבנת berale 10.09.22 19:27 123
                                                             נכון. אין להם אחריות לדבר. המדינה רוצה לסגור, שתסגור ואם תהיה עתירה… A380 12.09.22 09:20 127
                                             מדויק. +1 צלם 10.09.22 19:08 120
                                         מה זה משנה? צלם 10.09.22 19:07 118
             ערימת שקרים מהבילה לשבת היגיון 10.09.22 11:05 75
                 הוא המאכיל Xmeex 10.09.22 19:07 119
             איפה הם? Cat Catul 10.09.22 11:24 79
                 אז למה בג''צ שהרגישו בנוח מסיכול מתווה ההסדרה שעליו החליטה הממשלה, ומהשארת המצב על כנו , למה berale 10.09.22 17:51 110
             + עמיחי63 10.09.22 16:52 103
         איפה שופטי בג''צ ? רגע שניה איפה השופטים ? איפה השופטים ? השופטים איפה ? השופטים השופטים נו השופטים , berale 10.09.22 08:58 44
             לא הבנתי למה עוד תגובה ? Cat Catul 10.09.22 11:25 80
         למה אף אחד מהשוםטים שדנו בעתירות ונתנו יד לסיכול מתווה ההסדרה של הממשלה, למה אף אחד מהם לא נשאל berale 10.09.22 09:05 48
         הנה דיווח מ 2016 בעקבות החלטה שהתקבלה בבג''צ בעניין : berale 10.09.22 09:08 49
             והנה דיווח בעקבות החלטה שהתקבלה ב 2020: berale 10.09.22 09:09 50
                 אל תתעצבן חמודי Sasright 10.09.22 10:41 72
                     תגיד יחתיכת מוסט Cat Catul 10.09.22 11:28 81
                         סליחה, בני האלים, אסור להאשים אותם בכלום! Djin 10.09.22 13:28 88
             אוקיי ובגצ הכריע לקבל חלופות אחרות Cat Catul 10.09.22 11:29 82
                 אל תטרח להיכנס לפרטים. זה פייק ניוז עלוב. המדינה והעותרים הגיעו להסכמות שאושרו בבג״צ היגיון 10.09.22 16:57 107
                 ''לא נכנסתי לפרטים אבל עדיין חושב שזה הולך את בגצ לאחראי, בטח שמ2016 עד 2022 עבר מספיק זמן לטפל בהר הזה '' berale 10.09.22 17:47 109
     יהי זיכרם ברוך סגול עמוק 10.09.22 10:14 58
         פילוג והסתה יש רק מצד אחד Sasright 10.09.22 10:43 73
             אחד המשפטים המסיתים והלא מודעים סגול עמוק 10.09.22 10:44 74
             השמאל הוא אבי הפילוג, ההסתה והשנאה. צלם 10.09.22 16:32 94
         עזוב אל תנסה Cat Catul 10.09.22 11:30 83
     כי המימד ה5 אחד האדם 10.09.22 16:19 91
  סיכום התגובה של נתניהו בתום עדותו וחקירתו בוועדת החקירה על אסון מירון הסטוריון חובב 10.09.22 03:15 2
     לגמרי, עכשיו הבנתי למה הוא מסתובב בכלוב קופים. קוראת ותיקה 10.09.22 06:47 16
     לי זו נראת כמו התמונה של שלושה שופטים שדנו בעתירות נגד מתווה הממשלה להסדרת המתחם ונתנו יד לסיכול המתווה . berale 10.09.22 09:01 47
     הטפלון אף פעם לא יודע כשיש כשלונות. הוא הופתע מהשאלה מה הרגיש בעדותו וענה בכנות, שהיו לו כאבי גב אקטואלי 10.09.22 10:11 57
         והשופטים שסיכלו את מתווה ההסדרה שאותו גיבשה הממשלה של הטפלון, זו המערכת שגם מינתה את הצוות שעומד בראש berale 10.09.22 10:25 60
             ראה #61 יגאל פת-אל 10.09.22 10:40 71
             אז ביבי כן ידע שיש סכנה גדולה במירון? תמיד תרוצי ביבי, למה הוא לא אשם באף כישלון או אסון אקטואלי 10.09.22 11:53 85
                 הוא ''נאשם'' בכל כישלון ו''כישלון''. אבל למה שופטים אפילו לא חשודים בשום דבר, זאת כבר תעלומה... Djin 10.09.22 13:30 89
                     כי הקונספירציות המופרכות לא תופסות אקטואלי 10.09.22 16:50 100
             לטפלוניהו אין אף פעם קשר אחריות ומודעות לכישלונות ולאסונות ידי אדם במדינתו - לעומת זאת הוא שותף מלא ובד''כ גם הסטוריון חובב 10.09.22 16:27 92
         מכתב הסטוריון חובב 10.09.22 16:17 90
  זה בין טור דעה אולטרה מוטה שממונן על ידי עמותה קיצונית, לבין תעמולת בחירות בוטה. האם יינעל כמו בטורי ימין? Isrtv 10.09.22 03:25 3
  כרגיל, תורנות הלילה של הביביובית מגיבים בהיסטריה ראשונים, העיקר להדוף אוטומטית. ''הם שמאלנים'', חדה 10.09.22 03:40 4
     בשום מדינה לא עולים עד ראש הממשלה במצבים דומים. ולגבי תורנויות לילה וביובית - דבר על עצמך, חצוף! Isrtv 10.09.22 03:44 5
         אדבר בשם עצמי - בכל מדינה מתוקנת, קח את יפן כדוגמא, ראש הממשלה היה מתפטר לאלתר גם אם היו רק 3 הרוגים באסון חדה 10.09.22 03:47 6
             בשום מדינה מתוקנת בגץ לא היה מתערב בהחלטות ממשלה וטוען שחל שיפור במצב הביטיחות דודידו 10.09.22 16:46 96
         בשום מדינה בעולם ראש ממשלה לא לוקח קרדיט על אירועים כאלה Cat Catul 10.09.22 07:39 20
         מה? הזוי. חייב לקחת אחריות bazooka 10.09.22 08:24 30
             נניח שאוטובוס יתהפך לתהום וימותו 50 איש אז ראש ההמשלה צריך להתפטר? דודידו 10.09.22 16:47 97
                 דוגמא גרועה A380 10.09.22 18:46 117
     מה קשור ביבי? הוא לא ידע! לא משכו בדש מעילו אחד האדם 10.09.22 04:46 7
     בדיוק. pedro 10.09.22 08:31 34
     תודה על שיח ג׳ורה את מביאה לכאן בשבת בבוקר נוזו 10.09.22 08:34 38
  כמה מלל מיותר ואף מילה על פושעי בג''צ שמנעו פעמיים הסדרת המקום! dudi_du2 10.09.22 05:14 8
     שכחת גנץ/ לפיד אחד האדם 10.09.22 05:29 9
         לא שכחתי ואף ציינתי את לפיד לא רק לשלילה, אלא גם כמי שניסה שוב להסדיר את המקום וסוכל בידי פושעי בג''צ dudi_du2 10.09.22 06:58 17
     בשביל זה מקריבים יוזר חדש להעלות ספאם ברוטר בתור ידיעות נוזו 10.09.22 07:40 21
         גם למנהיג שלכם תסביכי רדיפה pedro 10.09.22 08:32 36
             המחנה האוטואימוני שלך חי מכספי שונאי ישראל נוזו 10.09.22 08:37 40
         אתה רומז שאני טרול ממומן? UnderTech 10.09.22 22:01 125
             לא רומז כלום, תכייל מחדש את הסקת המסקנות שלך נוזו 10.09.22 22:06 126
     כבר היה תכנון של המקום admit 10.09.22 08:15 25
         ראה #61 יגאל פת-אל 10.09.22 10:39 69
             ראה #96 דודידו 10.09.22 16:49 98
     ראה #61 יגאל פת-אל 10.09.22 10:39 70
         ראה #96 דודידו 10.09.22 16:49 99
  כאשר מדובר באובדן חיי אדם אין ימין ואין שמאל יש וצריכים להיות אחראים סוף נקודה יואב 10.09.22 05:51 10
     #נכון, אבל יש טפלון שאף פעם לא ידע, ותמיד מגלגל אחריות לאחרים, וזה הפך כבר לבדיחת רשת אקטואלי 10.09.22 17:55 111
  אין מה לעשות, Lisbon 10.09.22 06:12 11
     זה תקף גם לבית המשפט העליון או רק על ביבי? 🤩 נוזו 10.09.22 08:30 33
         לא רק משובטים , אלא החליטו לאסור על הלאמת ההר והביאו את האסון הזה Kayser Soze 10.09.22 10:04 56
         ראה #61 יגאל פת-אל 10.09.22 10:38 68
             ראה #96 דודידו 10.09.22 16:53 105
  סמכות ללא אחריות = מלוכה. כל אלו שבאים להגן עליהם מגינים על החוסר יושרה שלהם. קחו אחריות על המעשים שלכם! א ב של אהבה 10.09.22 06:21 12
     סמכות ללא אחריות = מלוכה=פקידים עבריינים=בג״צ נוזו 10.09.22 07:46 22
         אתם אוכלים את התרגיל הישן בספר bazooka 10.09.22 08:32 35
             מזל שאתה כאן ומזל שאני לא ביביסט נוזו 10.09.22 08:32 37
             מי זה ''אתם''? אנחנו ישראלים ויהודים, ואתה?.אתה מנסה להוציא אותנו מהמחנה?? גרמניה תשמח לקבל את מי שלא מתאים לו Kayser Soze 10.09.22 10:02 55
                 אני במקומך לא הייתי מזכיר את גרמניה בתגובה למה שהוא רשם... יגאל פת-אל 10.09.22 10:38 67
                     למה? התברר לאחרונה שגרמניה ומדינות אחרות מממנות את האירגונים הפרוגרסיביים במיליארד שח בעשור האחרון דודידו 10.09.22 16:51 102
         לא ענית על מה שכתבתי, ויותר מזה, החלטת שאני שמאלני. חטא הגאווה והיוהרה של ביבי הוא בבסיס האסון. א ב של אהבה 10.09.22 17:20 108
  אין לי בעיה עם שיפוד פוליטיקאים, אך מהסרטונים שראיתי נראה שהמשטרה חסמה את היציאה ויצרה צוואר בקבוק שגרם לאסון. היטש 10.09.22 06:24 13
  רק גורם ״שולי״ לא הוזכר - בג״ץ צפון 1 10.09.22 06:37 14
     ראה #61 יגאל פת-אל 10.09.22 10:37 66
  המורשת של ביבי, לשקר ולהאשים אחרים קוראת ותיקה 10.09.22 06:43 15
     ראית את חסידי ברלנד? מה ההבדל? כת יגאל פת-אל 10.09.22 08:20 29
         פולחן אישיות חולני. המצחיק שפה מובאות עדויות מהועדה ולמגיבים אין קייס נגדן אז תוקפים קוראת ותיקה 10.09.22 08:25 31
  ככה לא מעלים ידיעה נוזו 10.09.22 07:38 19
     ספאם? אם ההגיגים של אלי סיפורי אלף לילה ולילה לא ננעלים, אין סיבה שזה יינעל יגאל פת-אל 10.09.22 08:18 27
         ההגיגים שלו לא פותחים שרשור עם שמות של ״המטייח הראשי״ שהפרצוף של אסתי חיות נפקדת מהרשימה נוזו 10.09.22 08:28 32
             לי אכפת מאוד מילדים שנספו סתם, גם אם הם חרדים. משאלתך, לך לך היה מזיז שילדים שמאלנים יהרגו חלילה? יגאל פת-אל 10.09.22 10:36 63
                 זה לא המקרה ואני אחדד כדי להקל עלייך את ההבנה נוזו 10.09.22 12:03 86
  חבורה הזוייה ובזוייה !!! bear yogurt 10.09.22 07:56 23
     יותר הזוי מי שבוחר בהם בעיניים עצומות לרווחה. ולנו קוראים לפידיוטים.... יגאל פת-אל 10.09.22 08:19 28
         תכלס… bear yogurt 10.09.22 10:36 64
  הטיוח הגדול ביותר הוא הספין על בגץ שמיועד לרפי מוח. (מה הקשר? בג''ץ אישר את הפעילות? ). יגאל פת-אל 10.09.22 08:15 26
  לא יעזור לכם , u174y 10.09.22 08:36 39
     ההרוגים לא מזיזים לבג״צ ולא מזיזים לשמאל נוזו 10.09.22 08:40 41
  אבל כבר קבעו שבג''ץ אשם incanus 10.09.22 08:47 43
     ואכן הוא אשם. לקח החלטה שלטונית ונעלם מאחריות. די לביזיון! Kayser Soze 10.09.22 09:58 53
         ראה #61 יגאל פת-אל 10.09.22 10:37 65
  יש כאן רק אשם אחד בלקני 10.09.22 09:00 46
  הכל התחיל עשבגצ הפך החלטת ממשלה ולא התיר למדינה להלאים את האתר ואסון היה עניין של זמן.מתי הם יוזמנן לועדה? Kayser Soze 10.09.22 09:57 52
     ראה #61 יגאל פת-אל 10.09.22 11:12 77
  למחרת פרסום מכתבי האזהרה, מישהו דאג להסיט את הכותרות ושכמיסה יפיץ את הסיפור שלו בפייסבוק אקטואלי 10.09.22 10:15 59
  תגובה לכל המוסתים, שטופי המוח, הנוהמים בגצ בגצ יגאל פת-אל 10.09.22 10:33 61
  ביבי לא ידע, כמו שסקוטי doesn't know... SomeonElse 10.09.22 10:36 62
  ביבי יודע שהוא לא מאבד קולות על נושאים כאלה Ami0402 10.09.22 13:24 87
  תעמולה שקרית, מביכה ועלובה. אין מה לראות. צלם 10.09.22 16:39 95
  איפה מוזכר ''מודל הניהול הניסיוני'' שקבע בג''ץ? taltal91 10.09.22 18:13 112

   
   
KobyBD לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 28.9.10
14727 הודעות, 65 מדרגים, 123 נקודות.  ראה משוב
יום שבת י''ד באלול תשפ''ב    03:11   10.09.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  1. אתר השמאל 'שקוף' לא מקור קביל וזה בכלל לא סקופ  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
..המדריך למטייח...נו באמת



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Cat Catul לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 11.4.20
6760 הודעות, 23 מדרגים, 36 נקודות.  ראה משוב
יום שבת י''ד באלול תשפ''ב    07:37   10.09.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  18. רגע שניה  
בתגובה להודעה מספר 1
 
  
אז של מי האשמה בדרג המדיני ? אפאחד ?

התייחסות שלך לפחות ברמה העניינית ?

ואתר שקוף הוא לא שמאל. יש פה סקופים מכל קצוות המפה.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ציוני חם
חבר מתאריך 9.1.22
1086 הודעות
יום שבת י''ד באלול תשפ''ב    08:15   10.09.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  24. האשם זה כל מי ש''ידע'' כי כל השאר לא ידעו...מסמך שהוא פיוט אחד גדול לתרבות הפוליטיקה בארץ  
בתגובה להודעה מספר 18
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Cat Catul לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 11.4.20
6760 הודעות, 23 מדרגים, 36 נקודות.  ראה משוב
יום שבת י''ד באלול תשפ''ב    11:22   10.09.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  78. לא הבנתי?  
בתגובה להודעה מספר 24
 
  
שמישהו עובר ברמזור אדום בפניות עמוסות
ואז מקבל על זה דוח
הוא מאשים את זה שנסע לאט מלפניו?

כל מי שהיה אחראי לאירוע צריך לקחת אחריות. כולם חתמו על מסמכים כמו כל שנה בהתגאות רבה. אז שגם יעמדו מאחוריה.

ואל תכניס פה פוליטיקה, זה באמת לא לעניין ולא ניראלי קשור.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ציוני חם
חבר מתאריך 9.1.22
1086 הודעות
יום שבת י''ד באלול תשפ''ב    11:35   10.09.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  84. הצחקת אותם...פוליטקאים ...שיקחו אחריות על המחדלים של עצמם.. לא אין פה בכלל פוליטיקה אין בחירות בקרוב מאד  
בתגובה להודעה מספר 78
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
A380 לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 11.10.16
1468 הודעות, 5 מדרגים, 10 נקודות.  ראה משוב
יום שבת י''ד באלול תשפ''ב    18:36   10.09.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  114. הועדה עבדה על העדויות והגישה דוח כשהיה מוכן.  
בתגובה להודעה מספר 84
 
  
הקימו אותה הרבה לפני שהיו בחירות ועכשיו המסקנות מוכנות. מה אתה רוצה, שיחכו עם זה?
היה הרבה יוצר נוח להוציא את זה שבוע לפני הבחירות אם התיזמון היה פוליטי.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
JackAren לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 16.1.09
13377 הודעות, 79 מדרגים, 138 נקודות.  ראה משוב
יום שבת י''ד באלול תשפ''ב    18:46   10.09.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  116. הפוסט המקורי: אתר תעמולה שמאלני.  
בתגובה להודעה מספר 114
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Obi-Wan לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 4.12.20
1982 הודעות, 10 מדרגים, 16 נקודות.  ראה משוב
יום שבת י''ד באלול תשפ''ב    19:54   10.09.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  124. ההרוגים התמימים לא היו ימין ושמאל - הם נפשות שהאמינו שיש מערכת במדינה הזאת שמתפקדת  
בתגובה להודעה מספר 116
 
  
לא החלטורה הרשלנית שזכתה להכשר ממשלתי.




            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
berale לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 22.11.19
13957 הודעות, 119 מדרגים, 221 נקודות.  ראה משוב
יום שבת י''ד באלול תשפ''ב    08:45   10.09.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  42. אבל איפה האשמה של שופטי בג''צ שנתנו יד לטירפוד מתווה ההסדרה שעליו החליטה הממשלה. איפה האדמה שלהם ?  
בתגובה להודעה מספר 18
 
  
ערכתי לאחרונה בתאריך 10.09.22 בשעה 09:02 בברכה, berale
 
בכתבה פה מצטטים לכאורה את הועדה:
“ביקשנו להביא לידי ביטוי את תפיסתנו, לפיה בעלי תפקידים ציבוריים בכירים, להם מוענקות סמכויות נרחבות ומשמעותיות, נדרשים לשאת באחריות בהתאם”, כתבו חברי הוועדה.

איך הדברים בציטוט באים לידי ביטוי לכץגבימשופטי בג"צ, שלהם הסמכות להכריע בכל דבר ועניין שרק בר להם, ופה בפרט מדובר בנושא שנדון בפניהם,
הממשלה החליטה לפני שנים להסדיר את המקום באמצעות הפקעתו והעברת הניהול עליו מידי שלל העמותות הפועלות במקום לידי גורם ממשלתי.

ונגד מתווה הממשלה להסדרת הוגשו עתירות, שופטי בג"צ שדנו בעתירות איפשרו למסמס את החלטת הממשלה, הכל נעשה תחת עיניהם הפקוחות וידיהם המנתבות של השופטים.

איפה האשמה שלהם ?? איפה הם ? איפה האשמה שלהם ? איפה הם ? איפה ? איפה הם . הם איפה איפה הם ?



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
משה רבנו
חבר מתאריך 21.10.21
52 הודעות
יום שבת י''ד באלול תשפ''ב    08:59   10.09.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  45. +++  
בתגובה להודעה מספר 42
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
קוראת ותיקה
חבר מתאריך 23.1.15
16771 הודעות
יום שבת י''ד באלול תשפ''ב    09:45   10.09.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  51. בגצ החזירו את העניין לנבחרי הציבור כי זו אחריותם לדאוג לציבור.  
בתגובה להודעה מספר 42
 
  
מי שהיה צריך לטפל, לא טיפל.
בגצ הוא לא הריבון, להבדיל ממה שחושבים.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
berale לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 22.11.19
13957 הודעות, 119 מדרגים, 221 נקודות.  ראה משוב
יום שבת י''ד באלול תשפ''ב    10:02   10.09.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  54. מה ?? איזה החזירו איזה ? מי ביקש מהם להחזיר משהו ?? היה מתווה שעליו החליטה הממשלה והם סיכלו  
בתגובה להודעה מספר 51
 
  
ערכתי לאחרונה בתאריך 10.09.22 בשעה 10:10 בברכה, berale
 
את מתווה ההסדרה שעליו החליטה הממשלה וקבעו שיש לשמר את ההמצב ששרר במקום עם ההתנהלות באמצעות שלל עמותות.

מה החזירו מה ?

את נראה לי מתכוונת שהם סיכלו את פעולות הממשלה אבל החזירו לידיהם את האחריות, כי הם עצמם הרי לא אחראים לכלום.

נראה לי לזה את מתכוונת. את מתכוונת שהם עצרו את הממשלה מלפעול במתווה שהממשלה חשבה אותו לאופטימלי- אבל הם לא עומדים לקבל אחריות. את האחריות הם החזירו לממשלה. לזה את נראה למי מתכוונת.

סיכלו את המתווה שאותו רצתה ליישם הממשלה והשאירו בידיה את האחריות לנהל מצב בעייתי ועקום באמצעות אילתורים ופתרונות מאולצים.

##

אם בג"צ הם הסמכות המכריעה בכל דבר ודבר שרק בא להם(אמנם בלי שבאמת הם מסתמכים על שום הרשאה בחוק, ובוודאי שבניגוד לכל היגיון דמוקרטי) אז בניגוד למה שמקובל לחשוב זה הם הם בג"צ, הם ורק הם, בפועל הם פה הריבון. - מינו גם תקן חדש הנציב העליון על ממשלת ישראל מטעמם(שמשום מה כולם ממשיכים לקרוא לו יועמ"ש למרות שכולם יודעים להגיד שיועץ זה לא מה שהוא באמת).
ובנוסף גם סידרו לעצמם נורמה משטרית על פיה הם גם לא נושאים בשום אחריות לכלום. אחריהם המבול.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
היגיון לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 26.11.16
3168 הודעות, 11 מדרגים, 18 נקודות.  ראה משוב
יום שבת י''ד באלול תשפ''ב    11:06   10.09.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  76. בג״צ מכריע אך ורק בשאלות שמביאים לפניו, ולא יכול ליזום עיסוק בכל נושא  
בתגובה להודעה מספר 54
 
  
בכל דבר ודבר שרק בא להם

אם במקרה מעניינת אותך האמת



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
צלם לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 13.6.22
810 הודעות, 3 מדרגים, 6 נקודות.  ראה משוב
יום שבת י''ד באלול תשפ''ב    16:30   10.09.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  93. בשביל זה מחזיקים עמותות פרוקסי שידאגו להביא את הנושא לפניהם. נו באמת...  
בתגובה להודעה מספר 76
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
היגיון לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 26.11.16
3168 הודעות, 11 מדרגים, 18 נקודות.  ראה משוב
יום שבת י''ד באלול תשפ''ב    16:51   10.09.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  101. כמו עמותת ''הקדוש רבי שמעון בר יוחאי זיע''א שליד הקדשות הספרדים בצפת ומירון'' ?  
בתגובה להודעה מספר 93
 
  
הם העלו את העתירה כנגד ההפקעה, ומגיע להם לקבל את הזכויות שלהם. בכל מקרה בסוף המדינה והעותרים הגיעו להסכמה, אז כל ההאשמה של בג״צ… נו באמת



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
צלם לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 13.6.22
810 הודעות, 3 מדרגים, 6 נקודות.  ראה משוב
יום שבת י''ד באלול תשפ''ב    16:52   10.09.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  104. כמו זו של הג'ינג'י  
בתגובה להודעה מספר 101
 
  
ברור ששופטי בג"צ הם האשמים.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
היגיון לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 26.11.16
3168 הודעות, 11 מדרגים, 18 נקודות.  ראה משוב
יום שבת י''ד באלול תשפ''ב    16:54   10.09.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  106. אפילו לא התייחסת לזה שהעמותה שפנתה לבג״צ היא עמותה חרדית שעוסקת בניהול המקום  
בתגובה להודעה מספר 104
 
  
״הג׳ינג׳י הג׳ינג׳י״
כשנגמרים הטיעונים מתחילים כינויי הגנאי ומשחקי המילים והפלפולים



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
berale לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 22.11.19
13957 הודעות, 119 מדרגים, 221 נקודות.  ראה משוב
יום שבת י''ד באלול תשפ''ב    18:33   10.09.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  113. אפילו לא התייחסת לזה שבג''צ קבעו עצמן להיות אלה שמכריעים לגבי כל דבר ועניין שבא להם, כי לכל סוגיה משמעותית  
בתגובה להודעה מספר 106
 
  
שבמחלוקת נמצאת איזו עמותה ומוגשת עתירה לבג"צ.

כתבת שהם לא מכריעים לגבי כל דבר שבא להם, טענו לך שבפועל הם כן כי לכל סוגיה משמעותית שיש לגביה מחלוקת מוגשת עתירה. אז עברת לדבר שהפעם העתירה היא מטעם עמותות חרדיות .

אז מה ? אם את העתירה הגישו עמותה חרדית אז זה מעניק לבג"צ איזה פתור מאחריות להחלטות הרות האסון שמתקבלות אצלם ?

האמת היא שזה בכלל לא משנה, הם בין כך ובין כך לא אחראים לכלום. אחריהם המבול.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
A380 לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 11.10.16
1468 הודעות, 5 מדרגים, 10 נקודות.  ראה משוב
יום שבת י''ד באלול תשפ''ב    18:40   10.09.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  115. לממשלה יש דרכים להתמודד עם החלטות כאלה כמו למשל להעביר חוק בנושא  
בתגובה להודעה מספר 113
 
  
אם יש טענה שההפקעה לא חוקית, תפקיד הממשלה להפוך את זה לחוקי. או למצוא פתרונות אחרים.
בכל אופן, ברור לגמרי שאתה בא מפוזיציה וכל כך חשוב לך כל פעם לדחוף פה את בג״ץ.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
berale לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 22.11.19
13957 הודעות, 119 מדרגים, 221 נקודות.  ראה משוב
יום שבת י''ד באלול תשפ''ב    19:12   10.09.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  121. איזה חוק בנושא ? הממשלה פעלה לגמרי במסגרת כלים שמוקנים לה בחוק . איזה פקינג חוק היה חסר לך. הרי בג''צ ממילא  
בתגובה להודעה מספר 115
 
  
ערכתי לאחרונה בתאריך 10.09.22 בשעה 19:22 בברכה, berale
 
עושים פלסטלינה מהחוק. לשים אותו הופכים אותו מרוקנים אותו או מבטלים אותו.

ובכלל, אני שוב שואל איפה בחינת האחריות שלהם, איך יתכן שלנוכח כל החלטה הרת אסון שהתקבלה אצלם אתם מציעים פשוט להתעלם מהאחריות שלהם- ומפנים מייד אצבע אל הממשלה ומידת הצלחתה לעשות שמיניות באויר כדי להתמודד עם ההשלכות של ההחלטות הרות האסון מבג"צ.

##

ובכל הכבוד, הבאתי בתגובות 49,50 דיווחים מהתקשורת. דיווחים שהתפרסמו לפני האסון, לא שאני עכשיו המצאתי. דיווחים שהתפרסמו בזמן אמת סמוך ובעקבות ההחלטןת שהתקבלו אז בבג"צ. אתה מוזמן להתייחס אליהם ולא אל ה"פוזיציה" שלי.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
A380 לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 11.10.16
1468 הודעות, 5 מדרגים, 10 נקודות.  ראה משוב
יום שבת י''ד באלול תשפ''ב    19:20   10.09.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  122. לא הבנתי מה הכתבות שלך אומרות על בג״ץ  
בתגובה להודעה מספר 121
 
  
במיוחד מכיוון שחלק גדול מהסכסוך היה על השליטה בנדלן.
המדינה היתה יכולה לסגור את ההר ולהוציא צווי הריסה ולטפל המפגעים.
מסקרן שיאיר לפיד לא מקבל כרדיט על זה שהיה מי שחתם על הצו.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
berale לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 22.11.19
13957 הודעות, 119 מדרגים, 221 נקודות.  ראה משוב
יום שבת י''ד באלול תשפ''ב    19:27   10.09.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  123. הכתבות שלי אומרות שבג''צ סיכל את מתווה ההסדרה שעליו החליטה הממשלה. - מרתקת העובדה שאת זה לא הבנת  
בתגובה להודעה מספר 122
 
  
ערכתי לאחרונה בתאריך 10.09.22 בשעה 19:43 בברכה, berale
 
אבל הבנת שללפיד מגיעה הקרדיט על זה שהוא היה מי שבסופו של דבר חתם על הצו בסיומו של תהליך שהחל עוד בעקבות החלטת ממשלה קודמת.

ומרתק גם שאתה לא מציעה שבעקבות ההחלטה שהתקבלה בבג"צ לסכל את מתווה הממשלה ולהותיר את המצב הבעיתי ששרר במקום על כנו - אתה לא מציעה שבג"צ היו צריכים גם להורות לסגור את ההר.
לא זה לא. כי מה אכפת לבג"צ אם ההר פתוח או סגור, להם הרי אין אחריות לדבר.

##

ותראה מה נקבע בבג"צ לגבי האחריות להריסת מבנים(תקרא תקרא):

"לפי הסכם הפשרה שקיבל תוקף של פסק דין בבג"ץ, החלטות הוועדה בנוגע לפינוי מבנים לא חוקיים תלויות ביועץ המשפטי ש"יופעל ויונחה מקצועית על ידי פרקליט צפון (אזרחי)", כלומר שיקול הדעת אינו נתון בידיו אלא עליו לפעול בהתאם להנחיות שיקבל מהפרקליטות בדבר הטיפול במבנים בלתי חוקיים.

https://www.makorrishon.co.il/news/356821/




            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
A380 לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 11.10.16
1468 הודעות, 5 מדרגים, 10 נקודות.  ראה משוב
יום שני ט''ז באלול תשפ''ב    09:20   12.09.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  127. נכון. אין להם אחריות לדבר. המדינה רוצה לסגור, שתסגור ואם תהיה עתירה…  
בתגובה להודעה מספר 123
 
  
בית המשפט יראה חוקית מה הוא יכול להכריע. אבל הוא לא צד לדבר.
מישהו צריך להפעיל אותו וגם אז, בית המשפט קובע מה החוק אומר.

אותי מעניין לבדוק מה אמרו ברחוב החרדי כשיאיר לפיד הפקיע את ההר. דיי ברור לי שדיברו על הצורר והיללו את בית המשפט שבניסים ובאותות הושיע את עמו.
ולפוליטיקאים זה היה נוח.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
צלם לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 13.6.22
810 הודעות, 3 מדרגים, 6 נקודות.  ראה משוב
יום שבת י''ד באלול תשפ''ב    19:08   10.09.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  120. מדויק. +1  
בתגובה להודעה מספר 113
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
צלם לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 13.6.22
810 הודעות, 3 מדרגים, 6 נקודות.  ראה משוב
יום שבת י''ד באלול תשפ''ב    19:07   10.09.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  118. מה זה משנה?  
בתגובה להודעה מספר 106
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
היגיון לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 26.11.16
3168 הודעות, 11 מדרגים, 18 נקודות.  ראה משוב
יום שבת י''ד באלול תשפ''ב    11:05   10.09.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  75. ערימת שקרים מהבילה לשבת  
בתגובה להודעה מספר 42
 
  
מישהו מאכיל אותך בשטויות



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Xmeex
חבר מתאריך 29.11.20
738 הודעות
יום שבת י''ד באלול תשפ''ב    19:07   10.09.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  119. הוא המאכיל  
בתגובה להודעה מספר 75
 
  
מתרגלים



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Cat Catul לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 11.4.20
6760 הודעות, 23 מדרגים, 36 נקודות.  ראה משוב
יום שבת י''ד באלול תשפ''ב    11:24   10.09.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  79. איפה הם?  
בתגובה להודעה מספר 42
 
  
היה צריך לסגור את ההר עד להודעה חדשה, מהרגע שבג״צ ״לא זרם״.

כמו שפינו את הבניין בחולון שהתרסק, לא מעניין שלא יהיה לאנשים בית עם כל הדברים בפנים; העיקר שלא יגבו חיי אדם.

אתה מחפש את האשמים שנוחים לך; זה הרי ברור.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
berale לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 22.11.19
13957 הודעות, 119 מדרגים, 221 נקודות.  ראה משוב
יום שבת י''ד באלול תשפ''ב    17:51   10.09.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  110. אז למה בג''צ שהרגישו בנוח מסיכול מתווה ההסדרה שעליו החליטה הממשלה, ומהשארת המצב על כנו , למה  
בתגובה להודעה מספר 79
 
  
ערכתי לאחרונה בתאריך 10.09.22 בשעה 17:57 בברכה, berale
 
למה הם לא הורו במקביל לסגור את ההר ?

##

זה מקום קדוש שהמונים מבקשים לפקוד אותו, עשו זאת כל השנים ?

והממשלה צריכה עכשיו לצאת פתאום למלחמה בצרכים של ציבור ענק כי איזו חבורת עורכי דין לא מאפשרת לממשלה לתת פתרונות מתאימים ? איזה מן רעיון זה



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
עמיחי63 לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 20.1.09
2661 הודעות, 29 מדרגים, 54 נקודות.  ראה משוב
יום שבת י''ד באלול תשפ''ב    16:52   10.09.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  103. +  
בתגובה להודעה מספר 42
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
berale לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 22.11.19
13957 הודעות, 119 מדרגים, 221 נקודות.  ראה משוב
יום שבת י''ד באלול תשפ''ב    08:58   10.09.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  44. איפה שופטי בג''צ ? רגע שניה איפה השופטים ? איפה השופטים ? השופטים איפה ? השופטים השופטים נו השופטים ,  
בתגובה להודעה מספר 18
 
  
איפה הם ?

איזה דרג זה השופטים ? הם בדרג של תופעת טבע ? בני אלים ? מה הדרג שלהם ?



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Cat Catul לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 11.4.20
6760 הודעות, 23 מדרגים, 36 נקודות.  ראה משוב
יום שבת י''ד באלול תשפ''ב    11:25   10.09.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  80. לא הבנתי למה עוד תגובה ?  
בתגובה להודעה מספר 44
 
  
סןג של ספאם מיותר.

העברת את המסר שלך.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
berale לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 22.11.19
13957 הודעות, 119 מדרגים, 221 נקודות.  ראה משוב
יום שבת י''ד באלול תשפ''ב    09:05   10.09.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  48. למה אף אחד מהשוםטים שדנו בעתירות ונתנו יד לסיכול מתווה ההסדרה של הממשלה, למה אף אחד מהם לא נשאל  
בתגובה להודעה מספר 18
 
  
מה כל כך הניח את דעתם לגבי ההתנהלות הבעיתית ששררה במקום עד כדי כך שהם הרגישו נינוחים לתת יד לסיכול מתווה הממשלה ולהשארת המצב הבעיתי על כנו ?

מה הניח את דעתם ? על סמך מה הם היו מינונים לתת יד לסיכול מתווה ההסדרה של הממשלה ?



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
berale לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 22.11.19
13957 הודעות, 119 מדרגים, 221 נקודות.  ראה משוב
יום שבת י''ד באלול תשפ''ב    09:08   10.09.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  49. הנה דיווח מ 2016 בעקבות החלטה שהתקבלה בבג''צ בעניין :  
בתגובה להודעה מספר 18
 
  
הנה קישור לכתבה מ 2016 :



https://www.calcalist.co.il/real_estate/articles/0,7340,L-3686592,00.html
הנה מתוך הכתבה:

" בג"ץ בעניין קבר רבי שמעון בר יוחאי: מודל ניהול ניסיוני במקום הפקעה
שופטי בג"ץ קיבלו החלטת ביניים לפיה האתר הקדוש השני בגודלו מבחינת מספר מבקרים לא ינוהל על ידי המדינה. .....
.....שופטי בג"ץ קיבלו שלשום (ג') החלטת ביניים בעתירה שהוגשה לביטול צו הפקעת קבר רבי שמעון בר יוחאי (הרשב"י) והציעו, כי "בשלב הראשון, יש לבנות מודל ניהול ניסיוני במקום מימוש ההפקעה".

בעת כהונתה של הממשלה הקודמת, חתם שר האוצר דאז יאיר לפיד על צו המפקיע את אתר קבר רבי שמעון בר יוחאי בהר מירון וקבע כי זה ינוהל על וזאת אחרי שנים של סכסוכים משפטיים בנוגע לבעלות עליו, וביקורת חמורה על ניהול האתר, ולמגינם ליבם של גורמים במגזר החרדי. בתוך כך, דו"ח חריף של מבקר המדינה מ-2008, שבדק את ההיערכות לחגיגות ל"ג בעומר במתחם ואת המצב התחזקותי באתר, שאליו נוהרים כמיליון וחצי מאמינים בשנה. "ריבוי המחלוקות והתביעות המשפטיות על הבעלות על מתחם רשב"י ועל ניהולו מונע זה שנים רבות הפעלה יעילה ותקינה של המתחם ומקשה את פיתוחו", כתב מבקר המדינה. "רמת התחזוקה של מבנה רשב"י נמוכה ואינה הולמת את קדושת המקום".

לצד זאת, מתקיים קרב משפטי ארוך בשאלת הבעלות על האתר בין ארבעה גופי הקדש שונים, שהינם התפצלויות של ההקדש הספרדי והאשכנזי הוותיקים. בשנת 2008 החליט בית המשפט העליון על מינוי ועדת בת חמישה חברים (אחד מכל גוף הקדש, ונציג המדינה כיו"ר, עם קול מכריע), שתנהל את המתחם. ואולם, בסוף שנת **2011, החליטה הממשלה לפטור עצמה ב"הינף יד" מהליכים אלו ומהמנגנון שקבע בית המשפט העליון ולהפקיע** את האתר מידי ההקדשות השונים, במטרה **להעבירו לחלוטין **לשליטת ולבעלות **המדינה. מאבק עז נוהל על ידי גורמים בעדה החרדית, שהתנגדו לאיבוד המעורבות ושינוי צביונו של האתר.
##בדיון שהתקיים בבג"ץ, **טענה **המדינה כי הדרך **הראויה לנהל את האתר לטובת הפוקדים אותו, הינה באמצעות **הפקעה **וניהולו על ידי המרכז, וכי אין בכוונת הממשלה לשנות את אופיו של המקום, או לפגוע בקדושתו.##

שלשום, בג"ץ ***הפך את **ההחלטת **הממשלה **להפקיע את האתר וקבע כי יש לבחון חלופות אחרות, וזאת על אף טענת המדינה בדיון שהתקיים בבג"ץ כי הדרך הראויה לנהל את האתר לטובת הפוקדים אותו, הינה באמצעות הפקעה וניהולו על ידי המרכז הארצי לפיתוח המקומות הקדושים. ...



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
berale לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 22.11.19
13957 הודעות, 119 מדרגים, 221 נקודות.  ראה משוב
יום שבת י''ד באלול תשפ''ב    09:09   10.09.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  50. והנה דיווח בעקבות החלטה שהתקבלה ב 2020:  
בתגובה להודעה מספר 49
 
  
הנה כורת דיווח שהתפרסם בעקבות ההחלטה שהתקבלה בעניין בבג''צ בשנת 2020 (הדיווח הוא מפברואר 2020):


"המהלך להפקעת מתחם קבר הרשב"י במירון נעצר; במקומו – הסדר ל-3 שנים
בדיון בבג"צ הוחלט על אימות הסדר זמני סביב ניהול אתר הקבר – מהמקומות הקדושים הפופולאריים בישראל • למדינה עומדת הזכות לבצע את ההפקעה בתום שלוש השנים"
הנה זה מפה:

https://www.nadlancenter.co.il/article/2317

בדיווח יש גם מעין סקירה היסטורית קצרצרה של השתלשלות הפרשה וההיגררות שלה- הנה קטע רלוונטי מתוך הדיווח :

" תחילת הפרסה בדו"ח מבקר המדינה משנת 2008, שהצביע על כשלים בניהול מתחם הקבר. בעקבות הדו"ח החליטה המדינה להפקיע את מתחם הקבר מידי ועד ההקדשות – ובסוף שנת 2011 החליטה הממשלה רשמית על הפקעה ועל העברה לשליטה ולבעלות מוחלטת של המדינה.

ועד ההקדשות, המיוצג בידי משרד עו"ד צבי שוב, הגיש התנגדויות להחלטה ובשנת 2016 שלח בג"צ את הצדדים למו"מ, על מנת לנסות ולמצוא הסדר פשרה. במהלך השנה האחרונה ניסו העותרים והמדינה להגיע להבנות במסגרת הליך גישור, ובסופו של דבר הושג ההסדר במסגרתו, חלף ההפקעה, וניתן לו תוקף של פסק דין, בהסכמת הצדדים, בדיון נוסף בבג"צ שהתקיים לאחרונה."

עד כאן מתוך הדיווח.##

עד עצם היום הזה לא היתממשה החלטת הממשלה מ2011 על הפקעת המתחם והסדרתו באמצעות ניהול חברה ממשלתית יעודית. והכל נגרר והתמסמס תחת עיניהם הפקוחות וידיהם המנתבות של בג"צ



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Sasright לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 10.2.19
1766 הודעות, 10 מדרגים, 12 נקודות.  ראה משוב
יום שבת י''ד באלול תשפ''ב    10:41   10.09.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  72. אל תתעצבן חמודי  
בתגובה להודעה מספר 50
 
  
השמאל האוטואימוני לא מבין שיש פרוטוקולים
וגם כשמבין מתעלם

הדם של 45 הצדיקים על ידי שופטי בית המשפט שלא איפשרו להפקיע את הקרקע ולהסדיר את המקום.

שמאל/שחיתות הפרקליטות ובית המשפט זו מחלה אוטואימונית



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Cat Catul לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 11.4.20
6760 הודעות, 23 מדרגים, 36 נקודות.  ראה משוב
יום שבת י''ד באלול תשפ''ב    11:28   10.09.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  81. תגיד יחתיכת מוסט  
בתגובה להודעה מספר 72
 
  
אתה אשכרה מאשים שופטים??

נתניהו בעצמו חתם על המסמך שאיפשר את ההילולה הזאת.

אתם רצינים? אתם באמת שטופים לגמרי. ועוד עושים פה ימין/שמאל.

איזה הזיות, איזה פטריות, אני פשוט בהלם.

לא יאומן שעל החלטות בית משפט מלפני שנים אתם מאשימים. אתם ממציאים את כל הסיפורים שבעולם רק כדאי לא לקחת אשמה. מדהים. איזו דוגמה.

אם זה היה קרוב משפחה שלך? גם היית אומר זה בית המשפט אחראי? היית מתעסק בפוליטיקה ב90 אגורות הזאת? אני בספק…



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Djin לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 21.1.20
11265 הודעות, 68 מדרגים, 135 נקודות.  ראה משוב
יום שבת י''ד באלול תשפ''ב    13:28   10.09.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  88. סליחה, בני האלים, אסור להאשים אותם בכלום!  
בתגובה להודעה מספר 81
 
  
להאשים שופטים במשהו זה חתיכת הסתה!!!1!!11!
או הסטה, אחד מהם...



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Cat Catul לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 11.4.20
6760 הודעות, 23 מדרגים, 36 נקודות.  ראה משוב
יום שבת י''ד באלול תשפ''ב    11:29   10.09.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  82. אוקיי ובגצ הכריע לקבל חלופות אחרות  
בתגובה להודעה מספר 49
 
  
זה אומר שהוא אשם??

למה, כי אתה צודק יותר? לא נכנסתי לפרטים, אבל אני עדיין לא חושב שזה הולך את בגצ לאחראי, בטח שמ2016 עד 2022 עבר מספיק זמן לטפל בהר הזה.

מצידי שהיו סוגרים אותו ועושים הקרנות על מסכי ענק בכל הארץ כל הלילה.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
היגיון לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 26.11.16
3168 הודעות, 11 מדרגים, 18 נקודות.  ראה משוב
יום שבת י''ד באלול תשפ''ב    16:57   10.09.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  107. אל תטרח להיכנס לפרטים. זה פייק ניוז עלוב. המדינה והעותרים הגיעו להסכמות שאושרו בבג״צ  
בתגובה להודעה מספר 82
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
berale לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 22.11.19
13957 הודעות, 119 מדרגים, 221 נקודות.  ראה משוב
יום שבת י''ד באלול תשפ''ב    17:47   10.09.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  109. ''לא נכנסתי לפרטים אבל עדיין חושב שזה הולך את בגצ לאחראי, בטח שמ2016 עד 2022 עבר מספיק זמן לטפל בהר הזה ''  
בתגובה להודעה מספר 82
 
  
ערכתי לאחרונה בתאריך 10.09.22 בשעה 18:40 בברכה, berale
 
אם היית נכנס לפרטים היית רואה שבתגובה 50 יש דיווח לגבי החלטה שהתקבלה בפברואר 2020, סה"כ כשנה לפני האסון שהתרחש באפריל 2021.


ובכלל,הנקודה היא שהממשלה ביקשה להתמודד עם הסיטואציה הכאוטית שבניהול המקום דרך דלל העמותות.

אני זוכר שמיד עם היוודע האסון היו בתקשורת מי שציינו באופן ספונטני את ההתנהלות הבעיתית באמצעות שלל עמותות. ואז שהתברר שבדיוק את זה בא מתווה ההסדרה של הממשלה לפתור ובג"צ מנע זאת, אבל נדה, פתאום אף אחד כבר לא מעלה את זה.
אסור לציין איך שבג"צ הרגישו בנוח לסכל את הסעיף המרכזי שבפתרון שגיבשה הממשלה, הותירו את הממשלה למצוא פתרונות מאולתרים ומאולצים בתוך סביבות ניהול כאוטית שבג"צ הורה להשאיר על כנה.

###

תראה באיזו פאתטיות המגיב תחתיך כותב פייק - על מה, על פקינג מה הוא כותב פייק - על דיווחים שהתפרסמו בזמן אמת הרבה ליפני האסון. על זה הוא רושם פייק, כאילו אני המצאתי אותם עכשיו. והוא מציע לך להתעלם.

וזה לא פעם ראשונה שכותבים את זה, על דיווחים שהבאתי שהופיעו בתקשורת בזמן אמת לפני האסון, הופיעו בזמן אמת בעקבות ההחלטות שהתקבלו אז בבג"צ על זה הם כותבים פייק. הכל מטומטם. הכל הכל מטומטם. הכל אצלכם הרל"בים כל כך כל כך מטומטם. הכל אצלכם מטומטם. מטומטם,נו מטומטם .

##

אגב, בכל הקשור לדיונים בבג"צ הכינוי "המדינה" מתייחס בפועל אל העמדה של המערכות המשפטיות הפרקליטות והיועמ"ש שהם ורק הם מגבשים ומייצגים את עמדת "המדינה" בבג"צ, ולעיתים עמדתם יכולה להיות ממש הפוכה מנוגדת וקוטבית לעמדת הממשלה, ועדיין עמדתם זו תיחשב להיות עמדת "המדינה". כן כן זה כל כך מטורף.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
סגול עמוק לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 18.1.22
1021 הודעות, 4 מדרגים, 4 נקודות.  ראה משוב
יום שבת י''ד באלול תשפ''ב    10:14   10.09.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  58. יהי זיכרם ברוך  
בתגובה להודעה מספר 1
 
  
בואו לא נשכח לפני הפילוג והשינאה שנהרגו 45 יהודים



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Sasright לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 10.2.19
1766 הודעות, 10 מדרגים, 12 נקודות.  ראה משוב
יום שבת י''ד באלול תשפ''ב    10:43   10.09.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  73. פילוג והסתה יש רק מצד אחד  
בתגובה להודעה מספר 58
 
  
הצד השני תמיד מתגונן
הם מאשימים ואנחנו מאשימים חזרה

הדם על ידי השופטים שלא איפשרו להפקיע את הקרקע
ההחלטה כבר נתקבלה ובית משפט ביטל



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
סגול עמוק לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 18.1.22
1021 הודעות, 4 מדרגים, 4 נקודות.  ראה משוב
יום שבת י''ד באלול תשפ''ב    10:44   10.09.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  74. אחד המשפטים המסיתים והלא מודעים  
בתגובה להודעה מספר 73
 
  
פילוג והסתה יש רק מצד אחד



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
צלם לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 13.6.22
810 הודעות, 3 מדרגים, 6 נקודות.  ראה משוב
יום שבת י''ד באלול תשפ''ב    16:32   10.09.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  94. השמאל הוא אבי הפילוג, ההסתה והשנאה.  
בתגובה להודעה מספר 73
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Cat Catul לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 11.4.20
6760 הודעות, 23 מדרגים, 36 נקודות.  ראה משוב
יום שבת י''ד באלול תשפ''ב    11:30   10.09.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  83. עזוב אל תנסה  
בתגובה להודעה מספר 58
 
  
אומרים להם בקבוצת וואטזאפ מה להגיד.
תהיה בטוח שמספקים להם תותחים של טונות.

העיקר לא לקחת אחריות, ובטח שלא לכבד את מות 45 היהודים זכרם לברכה.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אחד האדם לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 15.1.15
44630 הודעות, 65 מדרגים, 103 נקודות.  ראה משוב
יום שבת י''ד באלול תשפ''ב    16:19   10.09.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  91. כי המימד ה5  
בתגובה להודעה מספר 1
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
הסטוריון חובב לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 11.5.18
11656 הודעות, 48 מדרגים, 68 נקודות.  ראה משוב
יום שבת י''ד באלול תשפ''ב    03:15   10.09.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  2. סיכום התגובה של נתניהו בתום עדותו וחקירתו בוועדת החקירה על אסון מירון  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
קוראת ותיקה
חבר מתאריך 23.1.15
16771 הודעות
יום שבת י''ד באלול תשפ''ב    06:47   10.09.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  16. לגמרי, עכשיו הבנתי למה הוא מסתובב בכלוב קופים.  
בתגובה להודעה מספר 2
 
  
45 מתים ולאיש לא אכפת מכלום. בושה.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
berale לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 22.11.19
13957 הודעות, 119 מדרגים, 221 נקודות.  ראה משוב
יום שבת י''ד באלול תשפ''ב    09:01   10.09.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  47. לי זו נראת כמו התמונה של שלושה שופטים שדנו בעתירות נגד מתווה הממשלה להסדרת המתחם ונתנו יד לסיכול המתווה .  
בתגובה להודעה מספר 2
 
  
ודאגו לשמר את ההתנהלות הבעיתית ששררה במקום.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אקטואלי
חבר מתאריך 2.4.12
76069 הודעות
יום שבת י''ד באלול תשפ''ב    10:11   10.09.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  57. הטפלון אף פעם לא יודע כשיש כשלונות. הוא הופתע מהשאלה מה הרגיש בעדותו וענה בכנות, שהיו לו כאבי גב  
בתגובה להודעה מספר 2
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
berale לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 22.11.19
13957 הודעות, 119 מדרגים, 221 נקודות.  ראה משוב
יום שבת י''ד באלול תשפ''ב    10:25   10.09.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  60. והשופטים שסיכלו את מתווה ההסדרה שאותו גיבשה הממשלה של הטפלון, זו המערכת שגם מינתה את הצוות שעומד בראש  
בתגובה להודעה מספר 57
 
  
הועדה שהקימו כדי להעמיד את הטפלון אל עמוד הקלון.

עכשיו אני שואל רגע ברצינות , מי פה באמת הטפלון ?? נתניהו ? או אסתר חיות ? מי הטפלון ?



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
יגאל פת-אל לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 10.12.11
34530 הודעות, 226 מדרגים, 374 נקודות.  ראה משוב
יום שבת י''ד באלול תשפ''ב    10:40   10.09.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  71. ראה #61  
בתגובה להודעה מספר 60
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אקטואלי
חבר מתאריך 2.4.12
76069 הודעות
יום שבת י''ד באלול תשפ''ב    11:53   10.09.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  85. אז ביבי כן ידע שיש סכנה גדולה במירון? תמיד תרוצי ביבי, למה הוא לא אשם באף כישלון או אסון  
בתגובה להודעה מספר 60
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Djin לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 21.1.20
11265 הודעות, 68 מדרגים, 135 נקודות.  ראה משוב
יום שבת י''ד באלול תשפ''ב    13:30   10.09.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  89. הוא ''נאשם'' בכל כישלון ו''כישלון''. אבל למה שופטים אפילו לא חשודים בשום דבר, זאת כבר תעלומה...  
בתגובה להודעה מספר 85
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אקטואלי
חבר מתאריך 2.4.12
76069 הודעות
יום שבת י''ד באלול תשפ''ב    16:50   10.09.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  100. כי הקונספירציות המופרכות לא תופסות  
בתגובה להודעה מספר 89
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
הסטוריון חובב לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 11.5.18
11656 הודעות, 48 מדרגים, 68 נקודות.  ראה משוב
יום שבת י''ד באלול תשפ''ב    16:27   10.09.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  92. לטפלוניהו אין אף פעם קשר אחריות ומודעות לכישלונות ולאסונות ידי אדם במדינתו - לעומת זאת הוא שותף מלא ובד''כ גם  
בתגובה להודעה מספר 60
 
  
אחראי יחידי להצלחות לכל סוגי ההצלחות במדינתו
ומגיבים כמוך ברל'ה ושאר הביביסטים אומרים אמן ומחזקים את "מנהיגם הדגול" כאחראי להצלחות בלבד
לכישלונות יש אבות אחרים ונתניהו אינו ביניהם

אפרופו כישלונות הרשומות על שמו של נתניהו,
אני ממתין בקוצר רוח להקמת וועדת חקירה ממלכתית על המחדל והביזיון של מהומות "שומר החומות" בכל רחבי הארץ ובערים המעורבות בפרט
החידלון של ממשלת ישראל, משטרת ישראל ושאר כוחות הביטחון בימים הראשונים למהומות היה לא פחות ממחדל ברמה הלאומית הגבוהה ביותר

מעניין מה יגיד נתניהו לוועדה הזאת כאשר ייחקר וייתן עדות ?
האם גם שם יגיד כמו שלושת הקופים: לא ידעתי, לא שמעתי ולא ראיתי



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
הסטוריון חובב לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 11.5.18
11656 הודעות, 48 מדרגים, 68 נקודות.  ראה משוב
יום שבת י''ד באלול תשפ''ב    16:17   10.09.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  90. מכתב  
בתגובה להודעה מספר 57
 
  
ערכתי לאחרונה בתאריך 10.09.22 בשעה 16:28 בברכה, הסטוריון חובב
 



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Isrtv לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.4.12
18687 הודעות, 73 מדרגים, 120 נקודות.  ראה משוב
יום שבת י''ד באלול תשפ''ב    03:25   10.09.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  3. זה בין טור דעה אולטרה מוטה שממונן על ידי עמותה קיצונית, לבין תעמולת בחירות בוטה. האם יינעל כמו בטורי ימין?  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
שהם לרוב פחות בוטים...



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חדה לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 9.7.17
2736 הודעות, 39 מדרגים, 15 נקודות.  ראה משוב
יום שבת י''ד באלול תשפ''ב    03:40   10.09.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  4. כרגיל, תורנות הלילה של הביביובית מגיבים בהיסטריה ראשונים, העיקר להדוף אוטומטית. ''הם שמאלנים'',  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
הם "רל"בים", הם ^#%&@*&!!!
אין כמובן שום התייחסות לגוף העניין, כשבכל מדינה נורמלית נתניהו היה כבר מתפטר מזמן, ואולי אף עושה חרקירי.
בכל מקרה, על הצדיק היחיד בסדום שלקח אחריות, ניצב שמעון לביא, הוועדה צריכה להמליץ כמפכ"ל המשטרה הבא. מהשאר להיפרע ככל שסמכויותיה מאפשרות.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Isrtv לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.4.12
18687 הודעות, 73 מדרגים, 120 נקודות.  ראה משוב
יום שבת י''ד באלול תשפ''ב    03:44   10.09.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  5. בשום מדינה לא עולים עד ראש הממשלה במצבים דומים. ולגבי תורנויות לילה וביובית - דבר על עצמך, חצוף!  
בתגובה להודעה מספר 4
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חדה לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 9.7.17
2736 הודעות, 39 מדרגים, 15 נקודות.  ראה משוב
יום שבת י''ד באלול תשפ''ב    03:47   10.09.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  6. אדבר בשם עצמי - בכל מדינה מתוקנת, קח את יפן כדוגמא, ראש הממשלה היה מתפטר לאלתר גם אם היו רק 3 הרוגים באסון  
בתגובה להודעה מספר 5
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
דודידו לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 12.9.17
16393 הודעות, 78 מדרגים, 114 נקודות.  ראה משוב
יום שבת י''ד באלול תשפ''ב    16:46   10.09.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  96. בשום מדינה מתוקנת בגץ לא היה מתערב בהחלטות ממשלה וטוען שחל שיפור במצב הביטיחות  
בתגובה להודעה מספר 6
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Cat Catul לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 11.4.20
6760 הודעות, 23 מדרגים, 36 נקודות.  ראה משוב
יום שבת י''ד באלול תשפ''ב    07:39   10.09.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  20. בשום מדינה בעולם ראש ממשלה לא לוקח קרדיט על אירועים כאלה  
בתגובה להודעה מספר 5
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
bazooka לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 27.3.19
1519 הודעות, 4 מדרגים, 8 נקודות.  ראה משוב
יום שבת י''ד באלול תשפ''ב    08:24   10.09.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  30. מה? הזוי. חייב לקחת אחריות  
בתגובה להודעה מספר 5
 
  
רק פה בארץ אתם סוגדים למנהיג ומשחררים לו קלפי ״יציאה מהכלא״ בחינם.

מביך



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
דודידו לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 12.9.17
16393 הודעות, 78 מדרגים, 114 נקודות.  ראה משוב
יום שבת י''ד באלול תשפ''ב    16:47   10.09.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  97. נניח שאוטובוס יתהפך לתהום וימותו 50 איש אז ראש ההמשלה צריך להתפטר?  
בתגובה להודעה מספר 30
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
A380 לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 11.10.16
1468 הודעות, 5 מדרגים, 10 נקודות.  ראה משוב
יום שבת י''ד באלול תשפ''ב    18:46   10.09.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  117. דוגמא גרועה  
בתגובה להודעה מספר 97
 
  
אבל אם זה כביש שכל רכב שלישי שעובר בו מתהפך לתהום, אז לפחות שר התחבורה יהיה חייב לתת הסברים.
מרון הוא אירוע המונים קבוע שמתכוננים אליו חודשים. הייתי במקום באותו ערב והיה ברור שיש התכוננות לאירועים של פציעה רק שכנראה קיוו למשהו בטווח ההתעלפויות והמקום זה קיבלו מרוץ המוני.

להשוות אירוע רנדומלי לאירוע שנתי???



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אחד האדם לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 15.1.15
44630 הודעות, 65 מדרגים, 103 נקודות.  ראה משוב
יום שבת י''ד באלול תשפ''ב    04:46   10.09.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  7. מה קשור ביבי? הוא לא ידע! לא משכו בדש מעילו  
בתגובה להודעה מספר 4
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
pedro
חבר מתאריך 26.3.08
20501 הודעות
יום שבת י''ד באלול תשפ''ב    08:31   10.09.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  34. בדיוק.  
בתגובה להודעה מספר 4
 
  
תודי שמשעשע



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
נוזו לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 6.2.17
13466 הודעות, 127 מדרגים, 238 נקודות.  ראה משוב
יום שבת י''ד באלול תשפ''ב    08:34   10.09.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  38. תודה על שיח ג׳ורה את מביאה לכאן בשבת בבוקר  
בתגובה להודעה מספר 4
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
dudi_du2 לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 26.6.09
21874 הודעות, 196 מדרגים, 355 נקודות.  ראה משוב
יום שבת י''ד באלול תשפ''ב    05:14   10.09.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  8. כמה מלל מיותר ואף מילה על פושעי בג''צ שמנעו פעמיים הסדרת המקום!  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
לרחבת הכותל מגיעים מיליונים כל השנה, ובניהול נכון של הרשויות אין שם שום סכנה.
אותו דבר ביקשו שטייניץ ואחריו לפיד לעשות במירון ופושעי בג"ץ מרחו.

מעולם מקום המדינה, אף ממשלה לא עשתה ועדת חקירה לממשלה קודמת.
רק החלאה לפיד מינה ועדה שבראשה אדם שהיה מועמד להיות ח"כ ביש עתיד...קסם של הגינות.

ראש ממשלה אינו עוסק בהסדרה ואבטחה של שום אירוע.
לכך יש בעלי תפקידים ייעודיים.
בדיוק כמו שלפני שבועות כמעט אירע אסון,
בהתפרצות המונית של קהל להופעה ובנס הסתיים ללא הרוגים.
לפיד אינו קשור לכך, המשטרע כן!

אבל השמאל שיושר, הגינות והגיון אינם נכללים בדי אן אי שלו,
עסוק רק ואך ורק בעלילות דם והשחרה יש מאין.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אחד האדם לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 15.1.15
44630 הודעות, 65 מדרגים, 103 נקודות.  ראה משוב
יום שבת י''ד באלול תשפ''ב    05:29   10.09.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  9. שכחת גנץ/ לפיד  
בתגובה להודעה מספר 8
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
dudi_du2 לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 26.6.09
21874 הודעות, 196 מדרגים, 355 נקודות.  ראה משוב
יום שבת י''ד באלול תשפ''ב    06:58   10.09.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  17. לא שכחתי ואף ציינתי את לפיד לא רק לשלילה, אלא גם כמי שניסה שוב להסדיר את המקום וסוכל בידי פושעי בג''צ  
בתגובה להודעה מספר 9
 
  
כמו קודמו שטייניץ, גם לפיד הוציא צו להפקעת המקום לטובת הסדרתו באופן בטיחותי.
פושעי בג"צ לקחו לעצמם 100% סמכות וסיכלו את המהלך,
וא-פ-ס אחריות לאסון שגרמו.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
נוזו לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 6.2.17
13466 הודעות, 127 מדרגים, 238 נקודות.  ראה משוב
יום שבת י''ד באלול תשפ''ב    07:40   10.09.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  21. בשביל זה מקריבים יוזר חדש להעלות ספאם ברוטר בתור ידיעות  
בתגובה להודעה מספר 8
 
  
מקסימום הלכו 90 שקל- גם ככה זה כסף מאירופה



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
pedro
חבר מתאריך 26.3.08
20501 הודעות
יום שבת י''ד באלול תשפ''ב    08:32   10.09.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  36. גם למנהיג שלכם תסביכי רדיפה  
בתגובה להודעה מספר 21
 
  
מימון מאירופה עלאק



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
נוזו לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 6.2.17
13466 הודעות, 127 מדרגים, 238 נקודות.  ראה משוב
יום שבת י''ד באלול תשפ''ב    08:37   10.09.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  40. המחנה האוטואימוני שלך חי מכספי שונאי ישראל  
בתגובה להודעה מספר 36
 
  
https://www.ngo-monitor.org.il/annual-database/?ngo%255B%255D%3Dall%26years%255B%255D%3Dall%26donor%255B%255D%3Dall%26origin_of_funds%255B%255D%3Dall%26government%255B%255D%3Dall%26church%255B%255D%3Dall%26grant_amount%255B%255D%3D0%26grant_amount%255B%255D%3D4740000%26comment_text%3D%26sort_col%3Dngo%26sort_dir%3Dascending%26axes%255B%255D%3Dgrant_amount%26axes%255B%255D%3Dngo%26chart_type%3Dbar%26grouping%3Dnone%26direction%3Dv%26chart_title%3D

חמורים בימין שלט העבירו מיסוי 90% על תרומות מממשלות- השמאל היה מתפוגג בישראל
היו עומדים בצמתים עם ברווז מגומי ולא עם צוללת מתנפחת



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
UnderTech
חבר מתאריך 25.8.22
330 הודעות
יום שבת י''ד באלול תשפ''ב    22:01   10.09.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  125. אתה רומז שאני טרול ממומן?  
בתגובה להודעה מספר 21
 
  
נשמע כמו תגובה לגופו של גולש, מקווה שהמנהלים שמים לב אליך



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
נוזו לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 6.2.17
13466 הודעות, 127 מדרגים, 238 נקודות.  ראה משוב
יום שבת י''ד באלול תשפ''ב    22:06   10.09.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  126. לא רומז כלום, תכייל מחדש את הסקת המסקנות שלך  
בתגובה להודעה מספר 125
 
  
שבועיים ברוטר ומחלק אזהרות :-)



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
admit
חבר מתאריך 20.11.17
711 הודעות
יום שבת י''ד באלול תשפ''ב    08:15   10.09.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  25. כבר היה תכנון של המקום  
בתגובה להודעה מספר 8
 
  
שמנגיש מעל 500000 איש עם בתי כנסת ובמות כמו שצריך . אבל בגץ דחה את תחילת הבניה.
בגץ זה נדוניה מהבריטים . בכל קולוניה שלהם הם פתחו בית משפט שמבטל את בתי המשפט הקיימים באותה מדינה. מזמן היו צריכים לזרוק אותם קיבינימט .



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
יגאל פת-אל לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 10.12.11
34530 הודעות, 226 מדרגים, 374 נקודות.  ראה משוב
יום שבת י''ד באלול תשפ''ב    10:39   10.09.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  69. ראה #61  
בתגובה להודעה מספר 25
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
דודידו לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 12.9.17
16393 הודעות, 78 מדרגים, 114 נקודות.  ראה משוב
יום שבת י''ד באלול תשפ''ב    16:49   10.09.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  98. ראה #96  
בתגובה להודעה מספר 69
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
יגאל פת-אל לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 10.12.11
34530 הודעות, 226 מדרגים, 374 נקודות.  ראה משוב
יום שבת י''ד באלול תשפ''ב    10:39   10.09.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  70. ראה #61  
בתגובה להודעה מספר 8
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
דודידו לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 12.9.17
16393 הודעות, 78 מדרגים, 114 נקודות.  ראה משוב
יום שבת י''ד באלול תשפ''ב    16:49   10.09.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  99. ראה #96  
בתגובה להודעה מספר 70
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
יואב לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 27.9.05
14671 הודעות, 55 מדרגים, 89 נקודות.  ראה משוב
יום שבת י''ד באלול תשפ''ב    05:51   10.09.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  10. כאשר מדובר באובדן חיי אדם אין ימין ואין שמאל יש וצריכים להיות אחראים סוף נקודה  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אקטואלי
חבר מתאריך 2.4.12
76069 הודעות
יום שבת י''ד באלול תשפ''ב    17:55   10.09.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  111. #נכון, אבל יש טפלון שאף פעם לא ידע, ותמיד מגלגל אחריות לאחרים, וזה הפך כבר לבדיחת רשת  
בתגובה להודעה מספר 10
 
  
לחץ כאן לצפיה דרך טוויטר



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Lisbon
חבר מתאריך 20.10.20
4924 הודעות
יום שבת י''ד באלול תשפ''ב    06:12   10.09.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  11. אין מה לעשות,  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
אדם שעומד 12 שנים בראש מדינה,
לא יכול להגיד על שום דבר - לא ידעתי, לא מכיר, לא אחראי.
זה לא עובד ככה. אי אפשר להיות הבוס ולהינות רק מהפריבילגיות.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
נוזו לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 6.2.17
13466 הודעות, 127 מדרגים, 238 נקודות.  ראה משוב
יום שבת י''ד באלול תשפ''ב    08:30   10.09.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  33. זה תקף גם לבית המשפט העליון או רק על ביבי? 🤩  
בתגובה להודעה מספר 11
 
  
עורכי דין פקידים משובטים שהתיישבו על הכסא ולא משחררים



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Kayser Soze לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.4.12
19833 הודעות, 103 מדרגים, 170 נקודות.  ראה משוב
יום שבת י''ד באלול תשפ''ב    10:04   10.09.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  56. לא רק משובטים , אלא החליטו לאסור על הלאמת ההר והביאו את האסון הזה  
בתגובה להודעה מספר 33
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
יגאל פת-אל לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 10.12.11
34530 הודעות, 226 מדרגים, 374 נקודות.  ראה משוב
יום שבת י''ד באלול תשפ''ב    10:38   10.09.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  68. ראה #61  
בתגובה להודעה מספר 33
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
דודידו לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 12.9.17
16393 הודעות, 78 מדרגים, 114 נקודות.  ראה משוב
יום שבת י''ד באלול תשפ''ב    16:53   10.09.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  105. ראה #96  
בתגובה להודעה מספר 68
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
א ב של אהבה
חבר מתאריך 30.11.09
592 הודעות
יום שבת י''ד באלול תשפ''ב    06:21   10.09.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  12. סמכות ללא אחריות = מלוכה. כל אלו שבאים להגן עליהם מגינים על החוסר יושרה שלהם. קחו אחריות על המעשים שלכם!  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
ערכתי לאחרונה בתאריך 10.09.22 בשעה 06:32 בברכה, א ב של אהבה
 
אנשים מתו !!! נרמסו למוות !!!

אם העם אומר שנבחרי הציבור לא צריכים אחראים על מעשיהם ועל המחויבויות שלהם זה בגלל שהעם שכח את המחויבות שלו לאמת. עם שמריע לאדם שלא מבין את גודל תפקידו הוא עם שלא מבין את גודל תפקידו, עם ששכח את המחויבות לאלוהים.

פני העם כפני הכלב הסגלגל. פני העם כפני הפוליטיקאים השקרנים שבוגדים בתפקידם לשרת אותנו, לא את עצמם ואת האדונים שלהם, בעלי הכוח, את עצמם, ואת מקורביהם.

רוב העם היהודי שוב בוחר בשקר. זאת לא הפעם הראשונה. לכל מי שלא זוכר שיעיין בתורה הקדושה ובסיפורי התנ"ך. ושוב, אנחנו בוחרים ב"מלכים", ושוב אנחנו חוזרים לסורנו, ושוב תבוא עלינו גזירה קשה. יש לנו רק מלך אחד, מלך מלכי המלכים. תתחילו לשרת אותו, את האמת, באהבה, כי האופצייה האחרת היא סדום ועמורה.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
נוזו לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 6.2.17
13466 הודעות, 127 מדרגים, 238 נקודות.  ראה משוב
יום שבת י''ד באלול תשפ''ב    07:46   10.09.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  22. סמכות ללא אחריות = מלוכה=פקידים עבריינים=בג״צ  
בתגובה להודעה מספר 12
 
  
צביעות ומוסר כפול של שמאלנים, תמשיכו לצקצק בלשון ולהראות שה45 חרדים באמת מעניינים לכם את קצה הזרת



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
bazooka לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 27.3.19
1519 הודעות, 4 מדרגים, 8 נקודות.  ראה משוב
יום שבת י''ד באלול תשפ''ב    08:32   10.09.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  35. אתם אוכלים את התרגיל הישן בספר  
בתגובה להודעה מספר 22
 
  
מעצבים אתכם אחרי אויב משותף וזהו - הכל נשכח

איך לעזאזאל מראים לכם שאתם פאקינג בובה על חוט?

תודה לאל שעשני חילוני
תודה תודה תודה

תמשיכו לשנוא שמאלנים ולהאמין ש״רודפים את ביבי״
אתם הכי קל שיש
מליוני שנים של היסטוריה ועדיין מסובבים אתכם בשניה עם התרגיל הכי הכי ישן.

פיי כמה אפשר לנסות ? זה אתם זה שלכם



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
נוזו לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 6.2.17
13466 הודעות, 127 מדרגים, 238 נקודות.  ראה משוב
יום שבת י''ד באלול תשפ''ב    08:32   10.09.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  37. מזל שאתה כאן ומזל שאני לא ביביסט  
בתגובה להודעה מספר 35
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Kayser Soze לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.4.12
19833 הודעות, 103 מדרגים, 170 נקודות.  ראה משוב
יום שבת י''ד באלול תשפ''ב    10:02   10.09.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  55. מי זה ''אתם''? אנחנו ישראלים ויהודים, ואתה?.אתה מנסה להוציא אותנו מהמחנה?? גרמניה תשמח לקבל את מי שלא מתאים לו  
בתגובה להודעה מספר 35
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
יגאל פת-אל לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 10.12.11
34530 הודעות, 226 מדרגים, 374 נקודות.  ראה משוב
יום שבת י''ד באלול תשפ''ב    10:38   10.09.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  67. אני במקומך לא הייתי מזכיר את גרמניה בתגובה למה שהוא רשם...  
בתגובה להודעה מספר 55
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
דודידו לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 12.9.17
16393 הודעות, 78 מדרגים, 114 נקודות.  ראה משוב
יום שבת י''ד באלול תשפ''ב    16:51   10.09.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  102. למה? התברר לאחרונה שגרמניה ומדינות אחרות מממנות את האירגונים הפרוגרסיביים במיליארד שח בעשור האחרון  
בתגובה להודעה מספר 67
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
א ב של אהבה
חבר מתאריך 30.11.09
592 הודעות
יום שבת י''ד באלול תשפ''ב    17:20   10.09.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  108. לא ענית על מה שכתבתי, ויותר מזה, החלטת שאני שמאלני. חטא הגאווה והיוהרה של ביבי הוא בבסיס האסון.  
בתגובה להודעה מספר 22
 
  
כפי שאמרתי - פני הדור כפני הכלב הסגלגל.

ואם היית שואל במקום לתקוף, הייתי אומר לך שלפי דעתי כל מערכת השלטון בישראל רקובה - שופטים, כנסת, ממשלה + משטרה, ועוד.

הרשה לי לצטט את מה שיעקב חסדאי כתב בערב ראש השנה תשמ"ח, מתוך ספרו "על סף היובל" שיצא בשנת

"איפה הם כולם?
כל אלה שחלמו על המדינה … שנדדו על פני יבשות כדי להגיע אליה … שיצאו אל שדות הקרב כדי להגן עליה … שהקריבו את בניהם למענה … איפה הם?
שערוריות , שחיתויות ואסונות – הכול עובר בשקט. הפוליטיקאים מובילים את העם מכישלון לכישלון – והם שותקים. המדינה מתפוררת – ואיש לא קם. למה? למה הם נותנים לחלום שעליו חלמו להתנפץ לנגד עיניהם? ומה מבשרת השתיקה הזו?"


והנה הבסיס של המצע של תנועת לאו"ר שהוא היה ממקימה בשנת 1979:

אחריות - בחירה - כבוד
כדי שמדינת ישראל תוכל לשמור על זהותה , למלא את ייעודיה ולעמוד מול הסכנות והאתגרים הניצבים בפניה , עלינו לטפח אורחות חיים המבוססים על תשתית ערכית מוצקה.

התשתית הערכית של החברה חייבת להיבנות על שלושה יסודות: אחריות, בחירה וכבוד. יסודות אלה יש להבטיח בתרבות, בחינוך, באורח החיים של האזרחים ובדפוסי הפעולה והדוגמא האישית של המנהיגים.

אחריות נובעת מסמכות הניתנת בידינו ומתחושת חובה כלפי הזולת או הכלל. האחריות מחייבת להשתמש בסמכות, למלא את החובה ולשאת בתוצאותיה לטוב ולרע.

הבחירה היא הדרך המוציאה מן הכוח אל הפועל את הזכות לחופש של האדם, על-ידי יצירת דרכים ואפשרויות הנמסרות לשיקול דעתו ולהחלטתו.

הכבוד הוא הכרת ערך שראוי להעניק לאדם או לקבוצה על מעשים והישגים התורמים לאנושות, לעם, לקהילה או למשפחה, על נכונות להילחם על עקרונות גם אם הסיכוי קטן, ועל מאבק נגד עוול ושקר גם כאשר המחיר יקר.

החוק והמשפט קובעים את רצפת החובות המוטלות על כל אזרח וקבוצה.
הבושה או הכבוד הם העונש או התמורה הניתנים על יסוד ציפיות ערכיות ומוסריות.

בכל אלה ניבעו סדקים עמוקים. מול סכנות חדשות וקשות, ניצבת ישראל אכולת תהיות וספקות, ערכיה ומטרותיה שנויים במחלוקת, שחיתות והסתאבות מעיבים על אורחות חייה ועל האמון בהנהגתה.

כדי לתקן את אלה, צריך לנתח את הסיבות למשבר ומדוע נכשלו ניסיונות התיקון והשינוי בעבר. על יסוד הניסיון יש להציע את השינויים והתיקונים הנדרשים בשני מישורים :
במישור המוסדי-פוליטי צריך לבנות מוסדות מתוקנים יותר ולהגדיר כללי משחק הוגנים, ובמישור החינוכי צריך להנחיל לציבור ולנוער מערכת ערכים ואורחות חיים מכובדים ונאים יותר, להנהיג דפוסים של סמכות ומשמעת, לטפח מידות טובות של הכרת חובה, צניעות, נאמנות ויושר, לחנך לחיי עבודה ויצירה ולעודד מחשבה מקורית ויצירתית.

חיים של אחריות, בחירה וכבוד פירושם שהאזרח והמנהיג יהיו אחראים למעשיהם , ייבחנו , יוערכו וישפטו על פיהם.

לכן , על פי ערכים ועקרונות אלו מציעה תנועת לאו"ר קווי יסוד לבניה והתנהלות של ההסדרים הפוליטיים והחברתיים במדינת ישראל.

http://www.laor.org.il/?categoryId=47709



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
היטש לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 8.9.16
19413 הודעות, 103 מדרגים, 193 נקודות.  ראה משוב
יום שבת י''ד באלול תשפ''ב    06:24   10.09.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  13. אין לי בעיה עם שיפוד פוליטיקאים, אך מהסרטונים שראיתי נראה שהמשטרה חסמה את היציאה ויצרה צוואר בקבוק שגרם לאסון.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
צפון 1 לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 3.2.18
2107 הודעות, 12 מדרגים, 20 נקודות.  ראה משוב
יום שבת י''ד באלול תשפ''ב    06:37   10.09.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  14. רק גורם ״שולי״ לא הוזכר - בג״ץ  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
ממשלת ישראל ברשות נתניהו קבלה החלטה על הלאמת מיתחם מירון מהעמותות המנהלות אותו לכפיפות אחריות וניהול ממשלתי .
בגץ פסל את ההחלטה , וההר נשאר בידי עמותות הפרטץ׳.
בגץ שם עצמו לקחת החלטות אך מתנער אחריות לכשלים הקטרים כתוצאה מהחלטותיו .
זו התקלה המרכזית , ואת בגץ יש להחזיר למקומו הטבעי מגן הציבור מהחלטות ממשלתיות לא חוקיות ותו לא.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
יגאל פת-אל לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 10.12.11
34530 הודעות, 226 מדרגים, 374 נקודות.  ראה משוב
יום שבת י''ד באלול תשפ''ב    10:37   10.09.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  66. ראה #61  
בתגובה להודעה מספר 14
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
קוראת ותיקה
חבר מתאריך 23.1.15
16771 הודעות
יום שבת י''ד באלול תשפ''ב    06:43   10.09.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  15. המורשת של ביבי, לשקר ולהאשים אחרים  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
ופה מגינים עליו.. זה נורא.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
יגאל פת-אל לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 10.12.11
34530 הודעות, 226 מדרגים, 374 נקודות.  ראה משוב
יום שבת י''ד באלול תשפ''ב    08:20   10.09.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  29. ראית את חסידי ברלנד? מה ההבדל? כת  
בתגובה להודעה מספר 15
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
קוראת ותיקה
חבר מתאריך 23.1.15
16771 הודעות
יום שבת י''ד באלול תשפ''ב    08:25   10.09.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  31. פולחן אישיות חולני. המצחיק שפה מובאות עדויות מהועדה ולמגיבים אין קייס נגדן אז תוקפים  
בתגובה להודעה מספר 29
 
  
את הפלטפורמה. כרגיל.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
נוזו לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 6.2.17
13466 הודעות, 127 מדרגים, 238 נקודות.  ראה משוב
יום שבת י''ד באלול תשפ''ב    07:38   10.09.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  19. ככה לא מעלים ידיעה  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
חבל שמנצלים פה את השבת בבוקר לספאם



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
יגאל פת-אל לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 10.12.11
34530 הודעות, 226 מדרגים, 374 נקודות.  ראה משוב
יום שבת י''ד באלול תשפ''ב    08:18   10.09.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  27. ספאם? אם ההגיגים של אלי סיפורי אלף לילה ולילה לא ננעלים, אין סיבה שזה יינעל  
בתגובה להודעה מספר 19
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
נוזו לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 6.2.17
13466 הודעות, 127 מדרגים, 238 נקודות.  ראה משוב
יום שבת י''ד באלול תשפ''ב    08:28   10.09.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  32. ההגיגים שלו לא פותחים שרשור עם שמות של ״המטייח הראשי״ שהפרצוף של אסתי חיות נפקדת מהרשימה  
בתגובה להודעה מספר 27
 
  
אני בטוח שה45 חרדים ההרוגים היו מאד מעניינים אותך ואת שאר השמאלנים ברוטר אם הייתה ממשלת שמאל במשמרת במקומו של נתניהו.

לרשום לך איפה גבר חרדי ממוקם בשרשרת המזון של השמאל? רמז, זה די נמוך בחשיבות(טיפה מתחת לגבר יהודי מזרחי)
יגאל -רואים לכם את הצביעות מהחלל, דם יהודי לא מעניין אותם וכנ״ל ידיעת האמת- אם בית המשפט העליון *פעמיים* ביטל את ההסדרה ובכך הפך את המקום לבלתי אפשרי לתפילה ועדיין העבריינים האמיתיים נפקדים מהחקירה אז תשאיר לעצמך את חקר האמת כי חקירה פוליטית תעשה באיראן או בצפון קוריאה.

זה הסטנדרטים של השמאל ואני מקווה שהליכוד ירדוף אתכם משפטית עד שהמגדל קלפים שבניתם יתפרק לחלקים (סער,ליברמן,ניצן,זילבר,דוד,בן ארי,בנט,מזוז) כל אחד סוחב על עצמו שלדים בארון שיכולים להכניס אותו לחקירה ולכלא להרבה שנים



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
יגאל פת-אל לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 10.12.11
34530 הודעות, 226 מדרגים, 374 נקודות.  ראה משוב
יום שבת י''ד באלול תשפ''ב    10:36   10.09.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  63. לי אכפת מאוד מילדים שנספו סתם, גם אם הם חרדים. משאלתך, לך לך היה מזיז שילדים שמאלנים יהרגו חלילה?  
בתגובה להודעה מספר 32
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
נוזו לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 6.2.17
13466 הודעות, 127 מדרגים, 238 נקודות.  ראה משוב
יום שבת י''ד באלול תשפ''ב    12:03   10.09.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  86. זה לא המקרה ואני אחדד כדי להקל עלייך את ההבנה  
בתגובה להודעה מספר 63
 
  
נניח שכל השנה היו מתים ילדים ואני הייתי מחריש ועוצם עיניים לנוכח האירועים
ואז שהיה מתרחש אירוע מצער כזה בזמן ממשלת שמאל הייתי עולה על הגדר ומיילל על חיי אדם כאילו באמת איכפת.
אם איכפת לך ממשהו שנוגע בעצב אידיאולוגי חשוף זה אמור להפריע 24/7 ולא רק שביבי בשלטון.
זה נראה כמו הזדמנות להכניס לשתי הקבוצות השנואות על השמאל מימים דנן- החרדים והימנים



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
bear yogurt
חבר מתאריך 11.11.14
3978 הודעות, 24 מדרגים, מינוס 3 נקודות.  ראה משוב
יום שבת י''ד באלול תשפ''ב    07:56   10.09.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  23. חבורה הזוייה ובזוייה !!!  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
יגאל פת-אל לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 10.12.11
34530 הודעות, 226 מדרגים, 374 נקודות.  ראה משוב
יום שבת י''ד באלול תשפ''ב    08:19   10.09.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  28. יותר הזוי מי שבוחר בהם בעיניים עצומות לרווחה. ולנו קוראים לפידיוטים....  
בתגובה להודעה מספר 23
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
bear yogurt
חבר מתאריך 11.11.14
3978 הודעות, 24 מדרגים, מינוס 3 נקודות.  ראה משוב
יום שבת י''ד באלול תשפ''ב    10:36   10.09.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  64. תכלס…  
בתגובה להודעה מספר 28
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
יגאל פת-אל לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 10.12.11
34530 הודעות, 226 מדרגים, 374 נקודות.  ראה משוב
יום שבת י''ד באלול תשפ''ב    08:15   10.09.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  26. הטיוח הגדול ביותר הוא הספין על בגץ שמיועד לרפי מוח. (מה הקשר? בג''ץ אישר את הפעילות? ).  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
הטיוח השני הוא הסטת הדיון הציבורי על ידי שערוריה חדשה. למשל, לזרוק איזו האשמה על איזה שר שאי אפשר להכחיש או לאשש

והכי גרוע, להכניס את הועדה כחלק ממלחמת הכת במערכת המשפט, שחטאה הגדול להלחם בשחיתות הציבורית בישראל וחלילה לפגוע, מנהיג הכת


ההגזמה היחידה היא תא הזכוכית של הנאשם והמוזהר העיקרי. עושה קונוטציות לא טובות..



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
u174y לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 28.11.21
1058 הודעות, 3 מדרגים, 6 נקודות.  ראה משוב
יום שבת י''ד באלול תשפ''ב    08:36   10.09.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  39. לא יעזור לכם ,  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
האחראיים האמיתיים באסון הזה הם "סמכות ללא אחריות " או במילים אחרות בג"צ .
הם מנעו ממשלת נתניהו את הלאמת ההר , כל ההרוגים הם על מצפונם של שופטי בג"צ שנתנו החלטה בסוגייה זו . שופטי בג"צ שבטוחים שהקב"ה הוריד אותם מהשמיים , לא מבינים כלום בנושא הזה אבל החלטה טיפשית ומטומטמת הם כן נתנו , אז עכשיו שכל ההרוגים ירבצו על צווארם של השופטים ,



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
נוזו לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 6.2.17
13466 הודעות, 127 מדרגים, 238 נקודות.  ראה משוב
יום שבת י''ד באלול תשפ''ב    08:40   10.09.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  41. ההרוגים לא מזיזים לבג״צ ולא מזיזים לשמאל  
בתגובה להודעה מספר 39
 
  
בראי הימים מתהליך אוסלו המקולל של שנות ה90- האם דם יהודי הזיז לאחד מהם אי פעם? ובטח דם של יהודי חרדי

עד היום הם לא עצרו לחשבון נפש או לשאלות קשות האם הם בדרך ההפוכה? ועדיין בשמאל ממשיכים לרדוף יהודים, לפנות חלקים מארץ ולמסור אותם למחבלים

בשמאל אין שיח אמיתי, רק סיסמאות לעדר



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
incanus
חבר מתאריך 25.3.09
7381 הודעות, 73 מדרגים, מינוס 12 נקודות.  ראה משוב
יום שבת י''ד באלול תשפ''ב    08:47   10.09.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  43. אבל כבר קבעו שבג''ץ אשם  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Kayser Soze לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.4.12
19833 הודעות, 103 מדרגים, 170 נקודות.  ראה משוב
יום שבת י''ד באלול תשפ''ב    09:58   10.09.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  53. ואכן הוא אשם. לקח החלטה שלטונית ונעלם מאחריות. די לביזיון!  
בתגובה להודעה מספר 43
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
יגאל פת-אל לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 10.12.11
34530 הודעות, 226 מדרגים, 374 נקודות.  ראה משוב
יום שבת י''ד באלול תשפ''ב    10:37   10.09.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  65. ראה #61  
בתגובה להודעה מספר 53
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
בלקני לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 10.3.21
1751 הודעות, 19 מדרגים, 34 נקודות.  ראה משוב
יום שבת י''ד באלול תשפ''ב    09:00   10.09.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  46. יש כאן רק אשם אחד  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
"קחו את אינג' עאמר ח'ליילה, מהנדס הבטיחות של הילולת הרשב"י. ח'ליילה הודה שכלל לא בדק את גשר דב, אשר על גבו נמחצו ההרוגים"


הנה, נמצא הערבי, אפשר להכריז על האירוע כפיגוע טרור ולזכות את שאר היהודים הכשרים.

כל השאר הם יהודים חמים ורחמנים שעשו הכל, אבל הכל, כדי שהאירוע יעבור בשלום, עד שהגיע מרעיל הבארות המחבל.

אני מתפלא שאף אחד עוד לא עלה על זה עד עכשיו, אות קלון לרוטר.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Kayser Soze לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.4.12
19833 הודעות, 103 מדרגים, 170 נקודות.  ראה משוב
יום שבת י''ד באלול תשפ''ב    09:57   10.09.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  52. הכל התחיל עשבגצ הפך החלטת ממשלה ולא התיר למדינה להלאים את האתר ואסון היה עניין של זמן.מתי הם יוזמנן לועדה?  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
יגאל פת-אל לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 10.12.11
34530 הודעות, 226 מדרגים, 374 נקודות.  ראה משוב
יום שבת י''ד באלול תשפ''ב    11:12   10.09.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  77. ראה #61  
בתגובה להודעה מספר 52
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אקטואלי
חבר מתאריך 2.4.12
76069 הודעות
יום שבת י''ד באלול תשפ''ב    10:15   10.09.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  59. למחרת פרסום מכתבי האזהרה, מישהו דאג להסיט את הכותרות ושכמיסה יפיץ את הסיפור שלו בפייסבוק  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
יגאל פת-אל לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 10.12.11
34530 הודעות, 226 מדרגים, 374 נקודות.  ראה משוב
יום שבת י''ד באלול תשפ''ב    10:33   10.09.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  61. תגובה לכל המוסתים, שטופי המוח, הנוהמים בגצ בגצ  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
מה הקשר לבג"צ?

נניח שיש בעיר שדה מוקשים, מסוכן
העיריה רוצה להפקיע, ויש ריב, עם בעלי הקרקע, בעלי הזכויות
מגיעים לבג"צ. בג"צ מחליט, נניח, לא להתערב ולא להתיר לעיריה להלאים את השדה, ומחזיר את ההחלטה למתדיינים, לעיריה כדי למצוא פתרון

כעת

כעת, ילדים, נשאל מה היתה העיריה צריכה לעשות, בהעדר החלטת בית משפט:

א. לגדר את השדה עד לקבלת הכרעה או פתרון
ב. לאסור על אנשים להתקרב למקום
ג. לא לאשר לקיים אירועים במקום
ד. לפנות את המוקשים
ה. בידיעה שיש שדה מוקשים, העיריה מאשרת ארגון אירוע המוני

מי שענה ה, קיבל תעודת ביביסט מצטיין.
מי שענה את כל האחרות, לא להתלהב יותר מדי. בסך הכל שאלה ברמת קושי של בית ספר יסודי



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
SomeonElse לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 26.6.18
9411 הודעות, 46 מדרגים, 39 נקודות.  ראה משוב
יום שבת י''ד באלול תשפ''ב    10:36   10.09.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  62. ביבי לא ידע, כמו שסקוטי doesn't know...  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Ami0402
חבר מתאריך 18.12.18
327 הודעות
יום שבת י''ד באלול תשפ''ב    13:24   10.09.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  87. ביבי יודע שהוא לא מאבד קולות על נושאים כאלה  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
אם הבוחרים שלו היו ביקורתיים ולפחות היו שוקלים אם להצביע לו שוב, הוא היה ראש ממשלה הרבה יותר יעיל. אבל כשהקולות בכיס בכל מקרה, המאמץ מופנה לסרטונים בפייסבוק שמשחקים על הרגש.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
צלם
חבר מתאריך 13.6.22
810 הודעות
יום שבת י''ד באלול תשפ''ב    16:39   10.09.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  95. תעמולה שקרית, מביכה ועלובה. אין מה לראות.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
taltal91 לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 12.1.11
2280 הודעות, 3 מדרגים, 6 נקודות.  ראה משוב
יום שבת י''ד באלול תשפ''ב    18:13   10.09.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  112. איפה מוזכר ''מודל הניהול הניסיוני'' שקבע בג''ץ?  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
אף מילה על הניסיון של המדינה להפקיע את השטח ולנהל אותו בעצמה.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד

  

תגובה מהירה  למכתב מספר: 
 
      

__________________________________________________________________________
למנהלים:  נעל | נעל אשכול עם סיבה | מחק | העבר לפורום אחר | מזג לאשכול אחר | מחק תגובות | גיבוי אשכול | עגן אשכול
   
   


© כל הזכויות שמורות ל-רוטר.נט בע"מ rotter.net
חדשות