נכתב על ידי Temp0בתקופה הזאת כל ההחתמות של הקבוצות השונות נסגרות ולמרות שלא היו הרבה שינויים, אלו שכן היו, מאוד משמעותיים.
בידיעה אסכם על כל ההחתמות של כל הקבוצות השונות בפורמולה 1.
נתחיל בקבוצת רד בול.
ברד בול לא היו שינויים.
מקס ורסטאפן מוחתם בחוזה לטווח ארוך עד סוף עונת 2023.
סרג'יו פרז שעד עתה לא היה ידוע מה יעלה בגורלו, חתם עם הקבוצה לעוד עונה עד סוף 2022, וזאת בניגוד לחלק מהערכות שדווקא פייר גאסלי יחזור לרד בול.
הסיבה לכך היא בעקבות הביצועים הטובים של גאסלי בעונות האחרונות בקבוצה אלפא טאורי ועצם העובדה שרד בול אמרו שהם לא שוללים החזרה שלו למושב השני בקבוצה אך לבסוף לא היו שינויים.
במרצדס היו שינויים מאוד משמעותיים.
המילטון ממשיך כרגיל בקבוצה כאשר הוא חתום בחוזה לטווח ארוך עד סוף עונת 2023.
בניגוד אליו, חברו לקבוצה ואלטרי בוטאס, יעזוב בסוף העונה את הקבוצה ויעבור לקבוצה אחרת.
את מקומו של בוטאס יתפוס ג'ורג' ראסל מקבוצת ויליאמס.
הרומן של ראסל עם מרצדס התחיל כבר ב2017 כאשר הצטרף לתוכנית להכשרת נהגי העתיד של מרצדס והתחמם מאוד בגראנד פרי של סאחיר בשנה הקודמת.
בגראנד פרי סאחיר המילטון נמצא חיובי לוירוס הקורונה, ובעקבות כך ויליאמס השאילו את ראסל עבור הקבוצה. בסוף המירוץ ראסל הגיע למקום התשיעי אשר עבור רכב כמו מרצדס זה לא מרשים כלל, אך צריך לקחת בחשבון שמדובר בנהג שנכנס לרכב של מרצדס בפעם הראשונה בחייו, וזה עוד בעונה הראשונה שלו אי פעם בפורמולה 1 ובעיקר המיקום הנמוך הוא בעקבות טעות של הקבוצה בהחלפת הצמיגים ותזמון העצירה.
לאחר המירוץ במרצדס ציינו לטובה את הביצועים של ראסל, ונראה שבעקבות כך, שמו על ראסל שם עין. מאז כל השאר זה היסטוריה, וראסל רשמית ינהג לצד המילטון לעונת 2022, כאשר הקבוצה תאפשר לשניים להתחרות אחד בשני, בניגוד למצב הנוכחי בו בוטאס מתפקד יותר כתומך להמילטון.
נראה שבמקלרן אין שינויים, וזאת מאחר שלאנדו נוריס ודניאל ריקרדו חתומים על חוזה לטווח ארוך יחסית, עד לסוף עונת 2023.
בסקודאריה פרארי (או בקיצור, פרארי), גם פה לא ניצפו שינויים, שכן קארלוס סיינז וצ'ארלס לקלרק ימשיכו גם לעונה הבאה עם הקבוצה.
בקבוצת אלפאטאורי גם לא נצפו שינויים, אך זה בניגוד למה שחשבו שיקרה. במקור הייתה התלבטות בנוגע ליוקי טסונודה שנראה שהביצועים שלו היו מתחת למצופה בעונה הנוכחית והמחשבה הייתה שהוא יעזוב את הקבוצה בזמן שיעלו את פייר גאסלי לקבוצת האם רד בול. נראה שהחליטו בכל זאת להמשיך עם הצמד, יהיה מעניין לראות איך הם יהיו בעונה הבאה.
בקבוצת אלפין הצרפתית (אשר היו רנו בעונה הקודמת ומיתגו את עצמם מחדש), נראה שלא היו שינויים כשפרננדו אלונסו ואסטבן אוקון ימשיכו עם הקבוצה גם לעונה הבאה. חשוב לציין שהערכות אומרות שפרננדו אלונסו יכריז על פרישה בעונה הבאה, וזאת מאחר והגיע לגיל 40 (יהיה 41 בעונה הבאה) אשר נחשב כבר לגיל מבוגר בפורמולה 1. פרננדו אלונסו הוא פעמיים אלוף העולם עם רנו בשנים 2005 ו-2006. אפשר להניח שכבר היום אלפין מחפשים מי יחליף את אלונסו בעונה הבאה בהנחה והוא באמת יכריז על פרישה.
באסטון מרטין (רייסינג פוינט) אין שינויים וזאת מאחר וסבסטיאן וטל ממשיך בקבוצה, ונראה שכל עוד לורנס סטרול (אביו של לאנס סטרול הנוהג בקבוצה) ימשיך להחזיק בחברה, בנו ימשיך להיות נהג שלה.
באלפא רומאו נמצא היספור המעניין האמיתי. קימי ראייקונן הודיע לא מזמן על פרישה מפורמולה 1, וזאת מאחר והגיע לגיל 41.
בנוסף לכך, החוזה של אנטוניו ג'יאוונצי מסתיים, משמע יש 2 מקומות פנויים בקבוצה.
את המקום הראשון תופס ואלטרי בוטאס, אשר עוזב את מרצדס בסוף העונה.
הסיפור מתחיל להיות מעניין כשמתחילים לבחון את המקום השני.
פרדריק ואסור, המנהל של קבוצת אלפא רומיאו, אמר שהקבוצה כרגע בוחנת 5-6 נהגים שונים והם בקרוב יגידו מה ההחלטה שלהם.
האופציה הראשונה אשר נראית טבעית היא אנטוניו ג'יאוונצי אך הדבר אינו בטוח. הביצועים של ג'יאוונצי בעונה האחרונה לא היו מרשימים.
אופציה שנייה אשר אפשרית מבחינת אלפא רומיאו, היא להעלות את נהג המבחנים שלהם רוברט קוביצה. בשני הגראנד פרי האחרונים, הגראנד פרי של הולד והגראנד פרי של איטליה, קימי ראייקונן נמצא מאומת לוירוס הקורונה ממש ביום מקצה האימון השלישי והדירוג.
מאחר וראייקונן לא היה יכול להתחרות, אלפא רומיאו הביאו את רוברט קוביצה אשר החליף אותו והוא סיים בהולנד במקום 15 ובאיטליה מקום 14, אשר הביצועים האלו עבור רכב של אלפא רומיאו הם מאוד מרשימים, בנוסף לעובדה שמדובר בנהג שלא נהג ברכב מעולם מעבר לתקופת המבחנים לפני תחילת העונה.
שאר האופציות העומדות בפני אלפא רימאו הם נהגים מפורמולה 2, כשהשמועות מדברות על גואניו ז'ו הסיני או אוסקר פיאסטרי האוסטרלי, אך כמובן שדברים אלו הם לא מבוססים.
בויליאמס עקב המעבר של ג'ורג' ראסל למרצדס, נוצר מצב של מקום פנוי לצידו של ניקולס לאטיפי.
ויליאמס פנו לאלכס אלבון שקשור לרד בול כנהג מבחנים והתחרה עבורם בעבר בעונת 2020.
בשביל שהמהלך יוכל לקרות, על רד בול היה לוותר על אלכס אלבון לגמרי ולסיים איתו כל חוזה שיש להם איתו, ולאחר שיחות ממושכות שתי הקבוצות הגיעו להסכמה, ואלכס אלבון שוחרר מרד בול והצטרף לויליאמס לעונת 2022.
בקבוצת האס לא היו שינויים מיוחדים. מייק שומאכר ממשיך בקבוצה לעונה נוספת וכל עוד אבא של ניקיטה מזפין נשאר הספונסר הראשי של הקבוצה, האס ישאירו אותו כנהג אפילו אם הם לא מרוצים מהביצועים, וזאת מאחר והכסף שאבא של מזפין מביא לקבוצה, מאפשר לקבוצה להחזיק את הראש מעל המים ולאפשר להם ביצועים מאוד ירודים בעונה הנוכחית, על מנת שיוכלו להתמקד בפיתוח כבר של הרכב לעונה הבאה.
לסיכום של עניין אפשר לראות שלא היו הרבה שינויים בקבוצות, אבל אלו שכן היו הם שינויים מאוד משמעותיים אשר יכולים לגרום לקרבות הפודיום בעונה הבאה להראות אחרת ממה שהתרגלנו.
חלון ההעברות עדיין לא סגור, וזאת מאחר ובאלפא רומיאו נישאר עוד מקום אחד פנוי אשר נהגים רבים יתחרו אחד בשני על מנת להשיג את המקום הנחשק.
חבר מתאריך 20.7.15
619 הודעות, 4 מדרגים, 8 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
יש לו סיכוי להיות ב F1?
תודה על הדברים מאוד מעניין !
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.5.19
1623 הודעות, 28 מדרגים, 56 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
קשה לי להאמין בתקופה הקרובה
ביצועים לא טירוף לעומת המון נהגים אחרים שבולטים בהרבה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 20.7.15
619 הודעות, 4 מדרגים, 8 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 2
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.11.20
728 הודעות, 3 מדרגים, 6 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
נעזוב רגע את העובדה שאין לו רישיון על , על מנת לנהוג בסבב הפורמולה 1 , הוא לא בגיל המתאים , ובעיקר לא ברמה המתאימה .
כרגע , הסיבה היחידה שהוא נוהג ב f2 , היא כסף שמוזרם לקבוצה על מנת לאפשר לו לנהוג .
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.5.19
1623 הודעות, 28 מדרגים, 56 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
אין גם לו סיכוי, ביצועים נמוכים מאוד לפורמולה 3 (עדיין לדעתי גבוהים יותר מכל אדם ממוצע פה בפורום)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.9.21
37 הודעות
בתגובה להודעה מספר 6
זה נדיר לראות נהגים שנמצאים רק עונה 1 ומתקדמים כבר לרמה הבאה עד פורמולה 1. אני אאמין שעם מספיק התמדה, תוך כמה שנים הוא כבר יהיה ברמה טובה בפורמולה 2, השאלה היא אם הוא יוכל לגבור מספיק על השאר שם כדי להתקדם. בכללי הוא מאוד צעיר אז יש לו עוד זמן ופוטנציאל להתפתח.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.11.13
7174 הודעות, 25 מדרגים, 49 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
לא בשנים הקרובות, אלה אם כן יש פה בארץ ספונסר שמוכן להזרים כמה מיליונים מדי עונה לקבוצה.
ביצועים די ירודים בקטגוריה 2 אבל הוא צעיר וטרי יכול בקלות להבריג עצמו בטופ תוך שנים בודדות
Nothing Is True In This World Everything Is Permitted
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.4.19
984 הודעות, 7 מדרגים, 13 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 23.4.19
97 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
שלא כלכך מפותח בארץ
ואין הרבה אוהדים בו 😍
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.6.19
300 הודעות
בתגובה להודעה מספר 5
הבסיס לפורמולה הוא נהיגה מגיל צעיר מאוד בקארטינג
מתקיימת בארץ ליגה סדירה והקטנים משתתפים בתחרויות בינלאומיות
https://youtu.be/FJycNj0BWz0
https://youtu.be/99UpEfTurNQ
https://youtu.be/oJK51WeJVT8
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.11.20
441 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
תודה רבה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.12.08
536 הודעות, 1 מדרגים, 2 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 7.5.07
115236 הודעות, 508 מדרגים, 991 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
לנייד .
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.5.19
1623 הודעות, 28 מדרגים, 56 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 10
כבר שולח קישור
https://rotter.net/forum/scoops1/716292.shtml
בהצלחה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 7.5.07
115236 הודעות, 508 מדרגים, 991 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 11
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.3.21
193 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
מארק וובר מבחינתי לא ראה את ווטל ממטר.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.6.19
300 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.11.12
837 הודעות, 8 מדרגים, 16 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
עם הנצח לא מפחד. בדרך כלל. כשהוא לבד.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 18.7.17
21894 הודעות, 94 מדרגים, 139 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
בהצלחה לגדול בכל הזמנים , לואיס המילטון.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.4.19
984 הודעות, 7 מדרגים, 13 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 18
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 18.7.17
21894 הודעות, 94 מדרגים, 139 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.1.20
1830 הודעות, 5 מדרגים, 2 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
האם ידוע לך מתי רוברט שוורצמן יגיע לפורמולה 1?
נוהג כיום ב 2, בפרארי.
רוברט הוא רוסי יהודי שנולד בישראל. מעניין לעקוב אחריו!
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 15.11.15
662 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
תודה. רק תיקון קטן, רוברט קוביצה.הוא נהג מאוד מנוסה בפורמולה אחד, בעבר היה בקבוצת במוו ואף ניצח מירוץ
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.9.21
37 הודעות
בתגובה להודעה מספר 23
בעת הכתיבה שכחתי שקוביצה היה בויליאמס לפני מספר עונות
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.7.14
5079 הודעות, 27 מדרגים, 54 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
יש מצב שעונה הבאה יהיה לנו גם טופ 3 בריטי למהדרין עם ראסל המילטון ונוריס
בכל מצב אחזיק אצבעות כמו תמיד למקלארן ושנוריס יתן בראש היום לכולם ויביא הביתה את הניצחון השני ברצף
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.6.19
300 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד