גירסת הדפסה          
קבוצות דיון גילוי מסמכים נושא #22700 מנהל    סגן המנהל    מפקח   עיתונאי מקוון    צל"ש  
אשכול מספר 22700
lurker
חבר מתאריך 18.9.05
21876 הודעות
אור ליום חמישי ט''ז באלול תשע''א    23:11   14.09.11   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  

ויקיליקס חושף: הקרן לישראל החלשה  

 
  

את מה שאנשי הקרן החדשה וארגוניה מסתירים מהציבור, הם אומרים בלי בושה בפגישות עם דיפלומטים זרים. עכשיו כבר ברור: לא מדובר בפטריוטיות מהשמאל אלא באנטי ציונות

ארז תדמור | 13/9/2011 15:38

תגיות: הקרן החדשה לישראל,בצלם,עדאלה,ויקיליקס


שלוש חשיפות העוסקות בפעילות "הקרן לישראל חדשה" וארגונים הנתמכים על ידה הפתיעו אפילו אותי. מסתבר שאת מה שאנשי הקרן החדשה וארגוניה מסתירים מהציבור, הם אומרים בחדרים סגורים בפגישות עם דיפלומטים זרים. עזות המצח והחוצפה מגיעים לשיאים חדשים כשהם לא צריכים להתחזות לפטריוטים ישראלים אלא מדברים בחופשיות וחושפים את כוונותיהם האמיתיות.

הנה מתברר ממסמך שנחשף בוויקיליקס כי בחודש פברואר 2010 אמרה סמנכ"לית הקרן לישראל חדשה ומנהלת מחלקת המענקים שלה, חדווה רדובניץ, ליועץ הפוליטי של שגרירות ארה"ב, כי: "בתוך מאה שנה ישראל תהיה בעלת רוב ערבי, אך היעלמותה של המדינה היהודית לא תהיה הטרגדיה שהישראלים חוששים ממנה, משום שהיא תהפוך לדמוקרטית יותר".

אלו דעותיה של מי שהחליטה אלו ארגונים יזכו לתמיכה וכמה כסף יקבלו מתוך עשרות מיליוני הדולרים שהקרן משקיעה בשמאל הקיצוני.
מטרתה של מנכ"לית בצלם היא לקשור את ידי צה"ל

מתברר כי רדובניץ לא רק מדברת היא גם עושה. דוח של ארגון אן-ג'י-או מוניטור מגלה כי בשעה שהקרן הצהירה פומבית (בעקבות הביקורת עליה) כי היא מתנגדת ללוחמה משפטית נגד ישראל, ושלא תתמוך כספית בארגונים השוללים את זכות העם היהודי להגדרה עצמית, הרי שבשנת 2010 הגדילה הקרן משמעותית את תמיכתה בארגוני השמאל הקיצוניים ביותר.

כך לדוגמה קפצה התמיכה בעדאלה מ-55 אלף דולר ב-2009 ל-475 אלף דולר ב-2010. התמיכה בבצלם עלתה מ-111 אלף ל-368 אלף דולר.

והנה מה שחושף מסמך נוסף בוויקיליקס על מטרות בצלם:
בחודש ינואר 2010 אמרה מנכ"לית הארגון ג'סיקה מונטל לעוזר שרת החוץ האמריקאית כי: "מטרתה היא להביא את ישראל למצב שבעתיד, תשקול הנהגתה פעמיים לפני שתחליט לצאת למבצע צבאי נוסף".

במילים אחרות, מטרתה של מנכ"לית בצלם היא לקשור את ידי צה"ל בפעם הבאה שיאלץ להגן על חיי אזרחי ישראל. במקום לדאוג איך לגרום לחמאס לחשוב פעמיים לפני שירצח נשים וילדים, מבקשת מונטל לקשור את ידי צה"ל ולגרום לנו לחשוב פעמיים לפני שנגן על תושבי הדרום. הוכחה טובה יותר למטרתו החתרנית של בצלם עוד לא מצאנו.

העיוות האנטי-דמוקרטי חייב להיפסק

בישראל פועל מעגל קסמים של חתרנות מדינית זרה שמטרתו לקשור את ידיה של ישראל ולכפות עליה מדיניות הנוגדת את רצון הציבור ומסוכנת לביטחונה ולעצם קיומה. מדינות זרות וקרנות עוינות מממנות בעשרות מיליוני דולרים בשנה עשרות ארגונים ישראליים שעוסקים בפרסום דוחות ובקמפיינים תקשורתיים המאשימים את ישראל בכל פשע אפשרי.

לאחר מכן משתמשות אותן מדינות בהאשמות שייצרו עבורם הארגונים הישראלים על מנת להגביר את הלחץ והבידוד המדיני על ישראל. זאת בעוד הארגונים החתרניים מבקשים לייצר דה-מוראליזציה ולהחליש את יכולת העמידה של אזרחי ישראל למול הלחצים החיצוניים. את מעגל החתרנות המדינית הזרה הזו חייבים לעצור. יש לאסור בחקיקה העברת כספים ממדינות ושגרירויות לארגונים העוסקים בנושאי חוץ וביטחון.

יבואו חסרי ההבנה בנוגע למושג דמוקרטיה ויגידו: אכן, אותם ארגונים גורמים נזקים עצומים למעמדה של ישראל בעולם, אך זוהי זכותם, ופעילותם הינה חלק מהשיח הדמוקרטי הלגיטימי.

אכן, בדמוקרטיה זכותם של ארגונים להחזיק ולקדם את עמדותיהם הקיצוניות והאנטי-ציוניות. מה שאינו לגיטימי הוא רמיסת הדמוקרטיה עצמה, ורמיסת ריבונותה של ישראל על ידי מדינות זרות, תוך שימוש באותם הארגונים.

אין מקבילה עולמית לכך שמדינות המחזיקות בקשרי ידידות ביניהן מקיימות מערכת יחסים מעוותת כמו המקרה של ישראל ומדינות אירופה. ממשלות אירופיות מעבירות מדי שנה עשרות מיליונים לארגונים ישראלים המעורבים בקריאות לחרם על ישראל, בקריאות לסרבנות, ברדיפת בכירים ישראלים ברחבי העולם ובפרסום דוחות שקריים המאשימים את ישראל בביצוע פשעי מלחמה. העיוות האנטי-דמוקרטי המאפשר למיעוט קיצוני ואנטי-ציוני לפעול בשירות אינטרסים זרים תוך הישענות על תקציבי עתק חייב להיפסק.



              תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה 
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד




תגובה מהירה  למכתב מספר: 
 
      

__________________________________________________________________________
למנהלים:  נעל | נעל אשכול עם סיבה | תייק בארכיון | מחק | העבר לפורום אחר | מזג לאשכול אחר | מחק תגובות | גיבוי אשכול | עגן אשכול
     


© כל הזכויות שמורות ל-רוטר.נט בע"מ rotter.net
חדשות